Gå til innhold

Snart sesong...


Anbefalte innlegg

Litt tidlig ute her, men hvem vet. Kanskje det blir tidlig sesongstart i Trøndelag i år?

 

Men jeg må ha nye deler. Kjede, kassett styretape etc. 

 

Hvilke nettbutikker er det som teller i 2024? Er det fortsatt BikeShop?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar alltid en sjekk innom nettsidene til Trondheim Sykkelservice for å se om de har det jeg er ute etter. Finner jeg det ikke der bestiller jeg som regel fra Bikeshop, Bikester og Sykkelkomponenter.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også respekt for Trondheim Sykkelservice. Skal ta sørvis to foxgafler og kjøpte 50tkit derifra. Han høye polakken (?) tok seg god tid og ga meg en knippe gode triks jeg måtte huske på når jeg gjorde dette sjæl første gang. Flere av de hadde jeg ikke tenkt på en gang.  10/10 troverdig. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Hank, Brattørkaia Sykkel og Heimdal Sykkelservice har stort sett sånne deler på lager når jeg er innom. Når det gjelder tidlig sesongstart i Trøndelag vet jeg ikke helt, det pleier å være en tre-fire sesongstarter i Trøndelag pr år...

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å starte å snakke om sesong for landevei i Trøndelag i starten av februar, det er en innstilling som går an å like.
Kudos for den 🙂

Sykler for såvidt hele året på landeveissykkel (nå med pigg) men det har sine begrensninger i desember, januar og februar. 
I slutten av februar/ut i mars begynner solen å ta såpass at veiene ofte blir tørre i lengre perioder, så forsåvidt enig i at det nærmer seg med stormskritt 🙂

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...