Gå til innhold

Evenepoel vil bort fra Soudal-QuickStep


baroudeur

Anbefalte innlegg

  • Svar 11
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 1 måned senere...

Remco til Ineos, tror de får mer ut av han enn i QS og bygger mer rundt han. Trodde aldri jeg skulle si det men Ineos trenger en sterk kaptein (nå som jumbo og UAE har tatt over tronen). Vanskelig å se for seg at Bernal kommer helt opp til de aller sterkeste igjen, håper jeg tar feil. De mister Daniel Martinez til Bora som i tospann med Jay Hindley blir spennende. Begge fortsatt med fremtiden foran seg, 1996 modeller begge to. Higuita er 1997. 
 

Endret av Emil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen nyheter som bekrefter at det blir overgang, sant? Siste jeg leste for et par dager siden var at Remco selv uttalte at han ville respektere kontrakten som går til 2026, og så for seg Alaphillippe og Asgren som hjelperyttere (sammen med Landa, som de nettopp signerte).

https://www.cyclingnews.com/news/remco-evenepoel-will-normally-stay-at-soudal-quickstep-but-demands-improvements/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noen bekreftelse, men som Landevei skrev før i uka er noe i gjære. Tobias F. skulle egentlig til Ineos, men det er satt på pause, mest sannsynlig pga. overgangen til Remco.

https://www.landevei.no/proffsykling/tobias-foss/tobias-foss-dratt-inn-i-overgangssaga-derfor-kan-ineos-overgangen-strande

Remco har nylige intervjuer antydet at det ikke blir noen overgang, men vanskelig å vite hvem man skal tro på.

Det som er helt sikkert er at Ineos trenger en rytter som Remco for å være med i leken. De er ikke med i WT uten å konkurrere om toppen av pallen.

Blir veldig spennende å se hvordan dette ender, både for Remco og den gudsfryktige gudbrandsdølen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, Ineos greide å lage en radmager GT vinner av Wiggo og de har jo ikke så værst materiale i Pidcock og spanjolen Carlos Rodriguez. Gjetter på at de likevel ikke er fornøyd med stallen og leter etter muligheter for å svi av noen pund. De var nære å vinne Giro'n med min helt G, nivået i TdF er nok milevis sterkere enn da Roglic, G og Almeida havnet på podiet i vår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke Remco til Ineos nå så begynner det å bli ganske stusselig GT lag. Tao Geoghegan Hart er borte også. Siste ryktene går vel på at Carlos Rodriguez blir og ikke går til Movistar. Mulig han blir den de satser på.

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rodriguez og Pidcock er en ung og giftig duo, likevel de ønsker seg nok enda sterkere kapteiner i tre ukers rittene før sesongen.

Jeg lurer på om et par av de yngre i UAE er fornøyd med en posisjon i skyggen bak Pogacar. 20 åringen Juan Ayuso må jo være høyt på listen hos flere, samme med Jao Almeida og Jay Vine. Oljesjeikene har nok dype lommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...