Gå til innhold

Problemer med å laste opp bilder


torbjornhb

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke akkurat det samme, men jeg mener å ha registrert dette problemet selv og da mener jeg å huske at det løste seg med å endre bildefilen fra HEIC til JPG/JPEG.

Ellers mener jeg også å huske at dette skjedde for noen på Fjellforum når bildefilene var veldig store, men at det løste seg av seg selv etter noe tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saktetur skrev (17 minutter siden):

Kanskje ikke akkurat det samme, men jeg mener å ha registrert dette problemet selv og da mener jeg å huske at det løste seg med å endre bildefilen fra HEIC til JPG/JPEG.

Ellers mener jeg også å huske at dette skjedde for noen på Fjellforum når bildefilene var veldig store, men at det løste seg av seg selv etter noe tid.

Ja jeg trodde også det, så jeg har forsøkt å konvertere bildene. Men det fungerer ikke som jpeg eller jpg heller. Merkelig. Funker fint fra Mac'n.

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksepterte filtyper: gif, jpeg, jpe, jpg, png, webp, mp4, 3gp, mov, ogg, ogv, mpg, mpeg, flv, webm, wmv, avi, m4v Maks totalstørrelse: 48.83 MB

Kan ikke se at HEIC står der. Har du prøvd å endre størrelsen på bildene til noe mindre?

Er det noen andre som har hatt problemer med å laste opp fra iPhone?

 

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Longshot; Kan dette ha noe med originalformatet til bilde? Altså at du tok bildet opp med.

Har lagt merke til det selv, selv om bildet i bildefremviseren i Windows viser bildet riktig vei. En tur innom det hightech bildeprogrammet jeg bruker (Paint), og en lagring, så blir bildet vist riktig på forumet.

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LochNess skrev (2 timer siden):

Jeg har delvis problemer med å laste opp fra en iPhone 13, ved at enkelte bilder blir opp ned uansett hva jeg gjør

Dette er et kjent problem med Invision dessverre. De jobber med en løsning, men den er ikke klar enda. Vi får håpe denne også vil løse problemet med sorte bilder som enkelte opplever fra iPhone.

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...