Gå til innhold

Innhold og utseende


baroudeur

Anbefalte innlegg

et forslag til endring! 

når man lager en ny tråd kan man sette denne tråden på auto follow? glemmer å follow min egen tråd etter at jeg lager den og går da glipp av når folk svarer på den. Litt a la reddit hvor du får notifications på alle svar i din tråd

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutes ago, Emtb said:

et forslag til endring! 

når man lager en ny tråd kan man sette denne tråden på auto follow? glemmer å follow min egen tråd etter at jeg lager den og går da glipp av når folk svarer på den. Litt a la reddit hvor du får notifications på alle svar i din tråd

Kan du ikke sette opp dette i profilen din? Account settings -> Notifications... 

Screenshot 2024-04-08 at 14.31.35.png

  • Like 1

Sykkel.org for sykkelentusiaster på alle slags underlag og styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutes ago, perbl said:

Kan du ikke sette opp dette i profilen din? Account settings -> Notifications... 

Screenshot 2024-04-08 at 14.31.35.png

aaaaah den hadde jeg ikke sett! budre kanksje være på by default? 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...