Jump to content

Trans Østerdalen trenger påmeldinger

Recommended Posts

Trans Østerdalen er ute på FB for å få fart på påmeldingene noe de er avhengig av for å kunne arrangere. Dette er et knall fint 3 dagers etapperitt der du kan velge å delta på det antallet etapper du vil. Bra arrangement, bra løyper, ikke noe å nøle etter 🙂

https://www.transosterdalen.no/pamelding/

IMG_3416.jpeg

• Like 1

Scott Spark - Scott Lumen - BMC Kaius - Gavia Fat Tony  - Wahoo KickrBike Shift

Tar en etappe eller to/tre. Ser an været og avgjør hvor mange det blir da. En om det regner, slik det gjorde for fire år siden eller noe. Dag to ble lang da…Blir det sol og tørre stier kan alt skje))

• 2 weeks later...

Null stress med hardtail. TØ er setergrus og flytstier i furuskog på morener som drenerer ekstremt raskt. Du får ikke Nordmarkarøtter eller steinrike høyfjellstier.

Særlig dag tre er en stifest av de sjeldne, men dag 2 byr også på noen deilige og heftige partier. Dag 1 er det mest grus, men du får noen fine strekk der og.

God tur!

• Like 2

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Er påmeldt (vært det en god stund). 
Håper virkelig de gjennomfører i år..  Synes og flere kan ta helga si der oppe, med både utbytte av rittet og at det er hyggelig og sosialt.  Aldri hørt et negativt ord om løypene der oppe så jeg gleder meg enormt. 

Gew88 skrev (1 time siden):

Er påmeldt (vært det en god stund). 
Håper virkelig de gjennomfører i år..  Synes og flere kan ta helga si der oppe, med både utbytte av rittet og at det er hyggelig og sosialt.  Aldri hørt et negativt ord om løypene der oppe så jeg gleder meg enormt. 

Løypene er supre, med god variasjon slik et slikt ritt bør ha👍🏻. Etappe 1 og 2 er typiske maratonløyper vil jeg si, med noen seige grusbakker, kjærreveger og fine stipartier. Økende andel sti på etappe 2. Etappe 3 er et sinnsykt fint stiritt. Lang seig start på asfalt motbakke (mulig grus), før det primært er sti for resten av turen. Da snakker vi barnålsflyt altså, ikke knot. Bare veldig veldig moro, og ganske hardt😂. Før kjørte de jaktstart på denne etappen, for de sterkeste rytterne. Felles for røkla bak. Kult opplegg!
Og vanvittig trivelig å være med hele helga hvis man kan, for snakker jo litt sosialt også👍🏻. Jeg skal bo på hotellet, så egg og bacon til frokost er jo også en vinner🙂.  

• Like 1