mralfred Posted August 9, 2023 Share Posted August 9, 2023 Her tenker jeg det er lurt å begrense svarene, så ikke lov til å svare noe annet enn disse alternativene: 1. Ingenting 2. Chamois Crème 3. Undertøy 4. Undertøy og Chamois Crème 5. Jeg bruker ikke sykkelshorts 6. Susp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mralfred Posted August 9, 2023 Author Share Posted August 9, 2023 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted August 9, 2023 Share Posted August 9, 2023 Poll lagt til. 1. på meg. Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassen82 Posted August 9, 2023 Share Posted August 9, 2023 Ingenting på korte turer. Chamois på lengere turer.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mralfred Posted August 9, 2023 Author Share Posted August 9, 2023 baroudeur skrev (13 minutter siden): Poll lagt til. 1. på meg. Jeg fant ikke pollmulighet. Er det begrenset til moderatorer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted August 9, 2023 Share Posted August 9, 2023 @mralfred Akkurat nå er det en begrensning ja. Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosandholm Posted August 9, 2023 Share Posted August 9, 2023 Thomassen82 skrev (37 minutter siden): Ingenting på korte turer. Chamois på lengere turer.. Samme her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyE Posted August 9, 2023 Share Posted August 9, 2023 (edited) rosandholm skrev (1 time siden): Samme her +1! Til og med etterfylling på de virkelig lange turene, typ Jotunheimen Rundt. Det er ikke feil å møte en liten burk med Assos Creme i bagen på Lom etter 300 km gjennom natten. Edited August 9, 2023 by RoyE 1 Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddefa Posted August 9, 2023 Share Posted August 9, 2023 Thomassen82 skrev (2 timer siden): Ingenting på korte turer. Chamois på lengere turer.. Samme her. Under 3 timer sjelden Chamois så fremt en ikke er i syden/sykler mye den perioden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valentino Posted August 9, 2023 Share Posted August 9, 2023 IF sykkelbukse THEN putekrem Quote Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juffe Posted August 9, 2023 Share Posted August 9, 2023 Dette er hovedårsaken til at jeg elsker sykling. Det er eneste gangen det er akseptert å gå commando. 1 Quote "Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sykkelmafiaen Posted August 9, 2023 Share Posted August 9, 2023 Pendling: Boxer, så jeg ikke trenger så mange runder med vask av sykkelshorts i uka, og slipper svett shorts på hjemturen Trening/turer: Chamois Underveis hender det også baksiden av klistremerker finner turen ned i shortsen. Viktig å ikke forsøple. 1 Quote Sykkelaktivist! Nåværende prosjekt: Få Nordmarka og andre grusveier inn i Street View | Twitter/X | YouTube | BlueSky | Insta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts