Gå til innhold

Alternativ til Zwift


Anbefalte innlegg

Rouvy er marginalt billigere med ca 12 USD mot 14,99 USD per måned for Zwift. Ellers ligger vel de fleste alternativene på ca samme pris som Zwift. Bruker selv Rouvy og er godt fornøyd. Mange ulike intervall-økter og virtuelle løper som filmet, og enkel å bruke. Men ikke så god på konkurranser, her er det vel Zwift som gjelder. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"MyWhoosh" er gratis. Virker å være veldig knyttet til Team UAE, om det er et problem tar jeg ikke stilling til. Jeg har testet det litt, funker veldig bra. Solid bibliotek med økter, virtuelle landskap fra Arabiske ørkenstater, og Belgia, med mange av de klassiske bakkene. Har ikke testet ritt/grouprides. 

https://www.dcrainmaker.com/2023/08/mywhoosh-selected-for-uci-cycling-esports-world-championship-for-2024-2026-a-few-thoughts.html

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de korte criteriums-rittene er supre for å kjøre en kort økt med maks intensitet, men også 1-1,5 times turer i mer rolig tempo for å ha litt base i bunn er fint. Enn så lenge tror jeg det blir en sesong til på Zwift, men de bør ikke skru opp prisen noe særlig mer nå....

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andersar skrev (28 minutter siden):

Jeg syns de korte criteriums-rittene er supre for å kjøre en kort økt med maks intensitet, men også 1-1,5 times turer i mer rolig tempo for å ha litt base i bunn er fint. Enn så lenge tror jeg det blir en sesong til på Zwift, men de bør ikke skru opp prisen noe særlig mer nå....

Nei, det er kunn pga pris jeg vurderer andre løsninger. Ellers er jeg veldig fornøyd med zwift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Zwift helt siden starten av tjenesten og jeg begynner selv å få en metning på Zwift nå. Det jeg bruker mest er Trainerroad. Kanskje ikke like spennende å se på, men jeg må innrømme at jeg har sluttet å la meg fascinere av tegnefilmlandskapet på Zwift. Treningsprogrammene man får på Trainerroad er dessuten langt bedre enn de man får på Zwift etter mitt syn.

Kanskje denne vinteren blir en relansering av utesykling. Men det er fremdeles tre (!) måneder til jeg trenger å bestemme meg for å selge rulla eller ei.

"Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

@OleF Det fungerer glimrende. Brukt det i 2 år. Følgelig mindre deltagere på ritt og slikt = mer pes å følge etter når noen går i brudd til tider. Har ikke prøvd søndagsrace seriene. Det krever påmelding og videoverifisering men da kan en vinne Top $$$

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juffe skrev (På 20.8.2023 den 11.49):

Jeg har brukt Zwift helt siden starten av tjenesten og jeg begynner selv å få en metning på Zwift nå. Det jeg bruker mest er Trainerroad. Kanskje ikke like spennende å se på, men jeg må innrømme at jeg har sluttet å la meg fascinere av tegnefilmlandskapet på Zwift. Treningsprogrammene man får på Trainerroad er dessuten langt bedre enn de man får på Zwift etter mitt syn.

Kanskje denne vinteren blir en relansering av utesykling. Men det er fremdeles tre (!) måneder til jeg trenger å bestemme meg for å selge rulla eller ei.

Ble det vinteren for relansering av utesykling forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ndreas skrev (2 timer siden):

Ble det vinteren for relansering av utesykling forresten?

Ja, jeg har hatt flere gode turer ute allerede, men jeg må innrømme at det ble tøft med mildvær og slaps, så jeg prøver ut litt på Rouvy for å holde beina i gang. Jeg må også få til noen hardøkter for å få opp FTP før våren. Og det er det ikke så lett å få til ute med piggdekk syns jeg. Jeg har også fått tak i banesykkel og tatt A1 akkreditering for trening i velodromen i Asker, så det blir en  ny opplevelse.

  • Like 2

"Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SigmundS skrev (På 7.2.2024 den 17.27):

@OleF Det fungerer glimrende. Brukt det i 2 år. Følgelig mindre deltagere på ritt og slikt = mer pes å følge etter når noen går i brudd til tider. Har ikke prøvd søndagsrace seriene. Det krever påmelding og videoverifisering men da kan en vinne Top $$$

Prøvde det ut litt nå i helga, såpass bra att jeg sa opp Zwift abn. 

Blir vel sikkert betalingstjeneste etter hvert på mywoosh etter hvert også, men får nyte det mens man kan.

Endret av OleF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...