Gå til innhold

Et par Yetier hos Anton med bra rabatt


perbl

Anbefalte innlegg

Noen overliggere på Yeti hos Anton: https://www.antonsport.no/yeti Fortsatt friskt prisa sykler, men mtp hva disse normalt ligger på må det jo sies å være et ganske kurant priskutt. 

Sitter og filosoferer litt på om man skal slå til på den ene SB130en i Large sjøl.

  • Like 1

Sykkel.org for sykkelentusiaster på alle slags underlag og styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykler generelt har blitt alt for drøyt priset med årene. Det blir uansett en prioriteringsak som jo går på hvor viktig det er for en selv.

Jeg handlet selv en Pivot Switchblade ifjor, og hadde aldri trodd jeg skulle blåse av så mye på en sykkel. Jeg hadde neppe gjort det heller foruten et boligsalg som frigjorde litt ekstra kapital. Jeg har bare hatt et ønske om i det minste å ha en veldig bra sykkel minst én gang i livet, og for meg landet det på den saken jeg nå har. Jeg er heller ingen som bytter sykkel hver sesong eller der omkring, så planen er rett og slett og bare holde sakene vedlike og bruke det år etter år.

Man kan jo alltids oppgradere litt komponenter etter årenes løp alt etter som. Når det er sagt så har jeg ikke følt behov for å bytte noe på sykkkelen hvilket var en av hovedgrunnene til at det landet på den sykkelen, for å slippe masse ekstra etter et allerede kostbart kjøp(Slet lenge med å finne noe av interesse etter alle leveringsproblemene på både sykler og deler). Jeg har kun slengt på fremskjerm og en bashguard, ellers enn det som da jeg kjøpte den(dog er rammen dekket med klar beskyttelseswrap så det blir litt greiere å bruke uten å ha helt noia).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Switchblade skrev (3 timer siden):

Sykler generelt har blitt alt for drøyt priset med årene. 

Tja. Innstegsmodellene koster omtrent det samme som før (inflasjon medregnet). Forskjellen er at de du får kjøpt nå kan brukes rett ut av boksen, uten å måtte bytte masse deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...