Gå til innhold

Vis meg din tatovering.


Anbefalte innlegg

Ser det ikke er noen tattis-tråd her. Tradisjonelt har vel ikke det vært sett på som god kotyme blant landeveisfolket, mens det er mer godkjent blant terrengfolket. 

Har flere, men kan begynne med en av de nyeste anskaffelsene. Artist: Peti_lama (instagram), som har studioet Vida Loca i Arguineguín. Hyggelig fyr, vet hva han holder på med, og gode priser. 

 

20230919_124050.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Flere fine tatoveringer her; og har sett endel virkelig flotte. Likte deepfu sin
rent praktsik - når blekket begynner å flyte utover og blir tåke istednfor streker, er det mulig å fikse det i etterkant eller må det fjernes med laser ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dingo skrev (På 25.12.2023 den 9.18):

Artibaill tatto i midten fra ungdommen. Pynta på me flamma når æ vart mindre ung. 

image.jpg

Trolig ikke så mange i Norge med koreansk skrift tatovert, men må nesten spørre om historien bak "kyllingsmak"? 😉

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky skrev (22 timer siden):

Flere fine tatoveringer her; og har sett endel virkelig flotte. Likte deepfu sin
rent praktsik - når blekket begynner å flyte utover og blir tåke istednfor streker, er det mulig å fikse det i etterkant eller må det fjernes med laser ?

Hvor mye en tatovering "flyter ut" kan sikkert variere, men de eldste jeg har er rundt 20 år, og synes fortsatt de er skarpe og fine i streken. Og uansett, er de blitt litt tåkete når jeg pusher 80, så tror jeg at jeg fint lever med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg går ikke til hvilken som helst bakgårdsnisse heller. De som tatoverer meg, og som jeg stoler på, er Max som har Underdawg studio i Tromsø, og Peter som driver Vida Loca i Arguineguín. Begge to er voksne folk som har vært i bransjen lenge, og vet hva de holder på med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsmatrosen skrev (10 timer siden):

Trolig ikke så mange i Norge med koreansk skrift tatovert, men må nesten spørre om historien bak "kyllingsmak"? 😉

Kompis 1 tok en tatovering av noe kinesisk symbol for mann eller kriger eller noe sånt. jeg og kompis 2 synes dette er teit siden kompis 1 ikke vet noe som helst om hva som står der egentlig. Jeg og kompis 2 bestemmer oss for å ta hver vår med noe morsomt på trass. Så blir det guttetur til Løkken, vi har med hver vår pakke Mr. Lee og vil for alltid være kjent som Kjøtt & Kylling.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Jeg har tre idiotiske tatoveringer, blant annet en med kinesisk symbol. Jeg pleier å si at det står «ung og dum» når noen spør. En som ikke trodde på meg tok bilde av den og fant den på google translate. Avslørt. 
Siden jeg ikke ser alle tre så godt selv er det heldigvis fort gjort å glemme at man har dem. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke angre på noen av mine som jo er begått gjennom over 30år, noe var da, noe er nå.

Noe er tidløst, noe definitivt ikke. Det hakke noe å si imo. Skulle jeg gjort noe måttedet ha vært en refresh/color up av flere. 
Men penga skal gå til andre ting i overskuelig fremtid! 

  • Like 1

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker alle jeg har, men disse to er vel favorittene. Den ene markerte at det var 20 år siden jeg blei ihuga syklist for alvor, den andre er en slags hyllest til empirisk vitenskap. Har hatt begge ganske lenge nå, er usikker på om det blir flere noen gang.

tatovering.jpg

tattis 2.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...