Ivar Elverum Posted September 26, 2023 Share Posted September 26, 2023 Jeg ække i stand til å finne disse på lager noe sted, sendt epost til bikeshop om bl.a det men 2 dager er tydeligvis litt kort tid å forventer svar på… ikke superbråhast, men desember må sikres… Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fivestage Posted September 26, 2023 Share Posted September 26, 2023 (edited) Hvis du er villig til å betale premiumpris ser det ut til at Bikeable skal kunne sende dekkene innen ganske kort tid. Edited September 26, 2023 by Fivestage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Elverum Posted September 27, 2023 Author Share Posted September 27, 2023 Haster ikke såpass, enda nei! Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Elverum Posted October 12, 2023 Author Share Posted October 12, 2023 Bikeshop lira omsider av seg et svar om dekk. De visste ikke når de fikk inn dette. jeg la også inn spm i den eposten om de hadde mulighet til å hente opp et stem fra cane creek, iom at de er forhandler av dette merket. Fikk svar etter en dag eller to, på hvilken utgave av stemmet. svarte, og så ble det stille gitt… Tjener de nok eller har de for lite folk? I min verden er å besvare epost ganske god sikring av salg Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gruskverner Posted October 13, 2023 Share Posted October 13, 2023 (edited) Ja veldig trege, de brukte 11 dager på å gi meg ufullstendig svar på spørsmål forrige gang jeg trengte produktinformasjon. De er kjappere på returforespørsler, dog. Kan være greit å holde liv i konkurransen ved å bruke Sykkelkomponenter e.l. om utvalget passer. Edited October 13, 2023 by Gruskverner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gubben Posted October 13, 2023 Share Posted October 13, 2023 Fivestage skrev (På 26.9.2023 den 22.54): Hvis du er villig til å betale premiumpris ser det ut til at Bikeable skal kunne sende dekkene innen ganske kort tid. totusentrehundre for ett sett med landeveisdekk og nye slanger i tillegg er i overkant for sykkelbudsjettet mitt, hvor lenge holder disse dekkene, trehundre mil ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosandholm Posted October 13, 2023 Share Posted October 13, 2023 Gubben skrev (2 minutter siden): totusentrehundre for ett sett med landeveisdekk og nye slanger i tillegg er i overkant for sykkelbudsjettet mitt, hvor lenge holder disse dekkene, trehundre mil ? Priset meg lykkelig over å ha fått tak i GP5000S TR til 699,- pr dekk her i sommer, slik har det blitt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Elverum Posted October 13, 2023 Author Share Posted October 13, 2023 Jeg handler hos sykkelkomponenter så ofte jeg kan, såfremt utvalget stemmer. Vpg også, selvsagt. De to sistnevnte opplever jeg være super-på! Opplevd at ordre fra bs tar tid fra ordrebekreftelse til ting er sendt Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
perolavmk Posted October 13, 2023 Share Posted October 13, 2023 Nytter ikke å skrive mail til Bikeshop, svartiden er lengre enn lang. For å få hjelp raskt må en ta kontakt med de på messenger, forstå det den som kan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Elverum Posted October 13, 2023 Author Share Posted October 13, 2023 perolavmk skrev (4 minutter siden): Nytter ikke å skrive mail til Bikeshop, svartiden er lengre enn lang. For å få hjelp raskt må en ta kontakt med de på messenger, forstå det den som kan. Haff Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Elverum Posted October 13, 2023 Author Share Posted October 13, 2023 Men vet noen hvorfor contidekka ikke er å oppdrive (nærmest)? Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted October 13, 2023 Share Posted October 13, 2023 Ivar Elverum skrev (12 timer siden): Bikeshop lira omsider av seg et svar om dekk. De visste ikke når de fikk inn dette. jeg la også inn spm i den eposten om de hadde mulighet til å hente opp et stem fra cane creek, iom at de er forhandler av dette merket. Fikk svar etter en dag eller to, på hvilken utgave av stemmet. svarte, og så ble det stille gitt… Tjener de nok eller har de for lite folk? I min verden er å besvare epost ganske god sikring av salg Jeg liker Bikeshop, men responstiden er såpass sen for tiden at det er raskere å kontakte lbs, importør, produsent eller andre nettforhandlere. Trodde først det var en post-Birken-hangover/rush. 100% min egen feil, men jeg bestilte noen varer på mobilen, og valgte Skoppum, ikke Skøyen. De var raske med å ha varene klare. Det tok nesten 2 uker og 2 epostpurringer før jeg kunne hente varene på Skøyen. Kan forstå at de har mye å gjøre, da de sikkert får mye konkrete spørsmål som det tar tid å svare på. Det hadde kanskje vært litt mer effektivt for oss som kunder om de kunne differensiere et par epostadresser*. Produktspørsmål går et sted, levering/ordre-spørsmål et annet sted og servicehenvendelser et tredje. Per nå virker det som "hei, jeg har en komplisert problemstilling, kan dere løse den for meg" ender sammer sted som "hei, jeg er en idiot og klarte ikke bestille til riktig sted siden jeg bestilte i halvsøvne på t-banen. kan dere fikse det?". Samme responstid. *antar at det er en grunn til at de ikke gjør det. Quote Kaffe- og teansvarlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Elverum Posted October 13, 2023 Author Share Posted October 13, 2023 Andreas skrev (2 timer siden): Jeg liker Bikeshop, men responstiden er såpass sen for tiden at det er raskere å kontakte lbs, importør, produsent eller andre nettforhandlere. Trodde først det var en post-Birken-hangover/rush. 100% min egen feil, men jeg bestilte noen varer på mobilen, og valgte Skoppum, ikke Skøyen. De var raske med å ha varene klare. Det tok nesten 2 uker og 2 epostpurringer før jeg kunne hente varene på Skøyen. Kan forstå at de har mye å gjøre, da de sikkert får mye konkrete spørsmål som det tar tid å svare på. Det hadde kanskje vært litt mer effektivt for oss som kunder om de kunne differensiere et par epostadresser*. Produktspørsmål går et sted, levering/ordre-spørsmål et annet sted og servicehenvendelser et tredje. Per nå virker det som "hei, jeg har en komplisert problemstilling, kan dere løse den for meg" ender sammer sted som "hei, jeg er en idiot og klarte ikke bestille til riktig sted siden jeg bestilte i halvsøvne på t-banen. kan dere fikse det?". Samme responstid. *antar at det er en grunn til at de ikke gjør det. Hehe, du er nok inne på noe med differensiering. jeg også har handla mye derfra, fått levert kjapt. Vel, får se an. Ingen bråhast. Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.