Ivar Elverum Skrevet 26. september 2023 Del Skrevet 26. september 2023 Jeg ække i stand til å finne disse på lager noe sted, sendt epost til bikeshop om bl.a det men 2 dager er tydeligvis litt kort tid å forventer svar på… ikke superbråhast, men desember må sikres… Siter Om itj ainna så på trass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fivestage Skrevet 26. september 2023 Del Skrevet 26. september 2023 (endret) Hvis du er villig til å betale premiumpris ser det ut til at Bikeable skal kunne sende dekkene innen ganske kort tid. Endret 26. september 2023 av Fivestage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivar Elverum Skrevet 27. september 2023 Forfatter Del Skrevet 27. september 2023 Haster ikke såpass, enda nei! Siter Om itj ainna så på trass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivar Elverum Skrevet 12. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2023 Bikeshop lira omsider av seg et svar om dekk. De visste ikke når de fikk inn dette. jeg la også inn spm i den eposten om de hadde mulighet til å hente opp et stem fra cane creek, iom at de er forhandler av dette merket. Fikk svar etter en dag eller to, på hvilken utgave av stemmet. svarte, og så ble det stille gitt… Tjener de nok eller har de for lite folk? I min verden er å besvare epost ganske god sikring av salg Siter Om itj ainna så på trass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gruskverner Skrevet 13. oktober 2023 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) Ja veldig trege, de brukte 11 dager på å gi meg ufullstendig svar på spørsmål forrige gang jeg trengte produktinformasjon. De er kjappere på returforespørsler, dog. Kan være greit å holde liv i konkurransen ved å bruke Sykkelkomponenter e.l. om utvalget passer. Endret 13. oktober 2023 av Gruskverner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gubben Skrevet 13. oktober 2023 Del Skrevet 13. oktober 2023 Fivestage skrev (På 26.9.2023 den 22.54): Hvis du er villig til å betale premiumpris ser det ut til at Bikeable skal kunne sende dekkene innen ganske kort tid. totusentrehundre for ett sett med landeveisdekk og nye slanger i tillegg er i overkant for sykkelbudsjettet mitt, hvor lenge holder disse dekkene, trehundre mil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosandholm Skrevet 13. oktober 2023 Del Skrevet 13. oktober 2023 Gubben skrev (2 minutter siden): totusentrehundre for ett sett med landeveisdekk og nye slanger i tillegg er i overkant for sykkelbudsjettet mitt, hvor lenge holder disse dekkene, trehundre mil ? Priset meg lykkelig over å ha fått tak i GP5000S TR til 699,- pr dekk her i sommer, slik har det blitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivar Elverum Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2023 Jeg handler hos sykkelkomponenter så ofte jeg kan, såfremt utvalget stemmer. Vpg også, selvsagt. De to sistnevnte opplever jeg være super-på! Opplevd at ordre fra bs tar tid fra ordrebekreftelse til ting er sendt Siter Om itj ainna så på trass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perolavmk Skrevet 13. oktober 2023 Del Skrevet 13. oktober 2023 Nytter ikke å skrive mail til Bikeshop, svartiden er lengre enn lang. For å få hjelp raskt må en ta kontakt med de på messenger, forstå det den som kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivar Elverum Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2023 perolavmk skrev (4 minutter siden): Nytter ikke å skrive mail til Bikeshop, svartiden er lengre enn lang. For å få hjelp raskt må en ta kontakt med de på messenger, forstå det den som kan. Haff Siter Om itj ainna så på trass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivar Elverum Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2023 Men vet noen hvorfor contidekka ikke er å oppdrive (nærmest)? Siter Om itj ainna så på trass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas Skrevet 13. oktober 2023 Del Skrevet 13. oktober 2023 Ivar Elverum skrev (12 timer siden): Bikeshop lira omsider av seg et svar om dekk. De visste ikke når de fikk inn dette. jeg la også inn spm i den eposten om de hadde mulighet til å hente opp et stem fra cane creek, iom at de er forhandler av dette merket. Fikk svar etter en dag eller to, på hvilken utgave av stemmet. svarte, og så ble det stille gitt… Tjener de nok eller har de for lite folk? I min verden er å besvare epost ganske god sikring av salg Jeg liker Bikeshop, men responstiden er såpass sen for tiden at det er raskere å kontakte lbs, importør, produsent eller andre nettforhandlere. Trodde først det var en post-Birken-hangover/rush. 100% min egen feil, men jeg bestilte noen varer på mobilen, og valgte Skoppum, ikke Skøyen. De var raske med å ha varene klare. Det tok nesten 2 uker og 2 epostpurringer før jeg kunne hente varene på Skøyen. Kan forstå at de har mye å gjøre, da de sikkert får mye konkrete spørsmål som det tar tid å svare på. Det hadde kanskje vært litt mer effektivt for oss som kunder om de kunne differensiere et par epostadresser*. Produktspørsmål går et sted, levering/ordre-spørsmål et annet sted og servicehenvendelser et tredje. Per nå virker det som "hei, jeg har en komplisert problemstilling, kan dere løse den for meg" ender sammer sted som "hei, jeg er en idiot og klarte ikke bestille til riktig sted siden jeg bestilte i halvsøvne på t-banen. kan dere fikse det?". Samme responstid. *antar at det er en grunn til at de ikke gjør det. Siter Kaffe- og teansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivar Elverum Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2023 Andreas skrev (2 timer siden): Jeg liker Bikeshop, men responstiden er såpass sen for tiden at det er raskere å kontakte lbs, importør, produsent eller andre nettforhandlere. Trodde først det var en post-Birken-hangover/rush. 100% min egen feil, men jeg bestilte noen varer på mobilen, og valgte Skoppum, ikke Skøyen. De var raske med å ha varene klare. Det tok nesten 2 uker og 2 epostpurringer før jeg kunne hente varene på Skøyen. Kan forstå at de har mye å gjøre, da de sikkert får mye konkrete spørsmål som det tar tid å svare på. Det hadde kanskje vært litt mer effektivt for oss som kunder om de kunne differensiere et par epostadresser*. Produktspørsmål går et sted, levering/ordre-spørsmål et annet sted og servicehenvendelser et tredje. Per nå virker det som "hei, jeg har en komplisert problemstilling, kan dere løse den for meg" ender sammer sted som "hei, jeg er en idiot og klarte ikke bestille til riktig sted siden jeg bestilte i halvsøvne på t-banen. kan dere fikse det?". Samme responstid. *antar at det er en grunn til at de ikke gjør det. Hehe, du er nok inne på noe med differensiering. jeg også har handla mye derfra, fått levert kjapt. Vel, får se an. Ingen bråhast. Siter Om itj ainna så på trass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.