Gå til innhold

Continental GP 5000 AllSeason i 32mm (whiteside), leveringsproblemer?


Anbefalte innlegg

  • Svar 12
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 3 uker senere...

Bikeshop lira omsider av seg et svar om dekk. De visste ikke når de fikk inn dette. 
jeg la også inn spm i den eposten om de hadde mulighet til å hente opp et stem fra cane creek, iom at de er forhandler av dette merket.

Fikk svar etter en dag eller to, på hvilken utgave av stemmet.

svarte, og så ble det stille gitt…

Tjener de nok eller har de for lite folk? 
I min verden er å besvare epost ganske god sikring av salg

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig trege, de brukte 11 dager på å gi meg ufullstendig svar på spørsmål forrige gang jeg trengte produktinformasjon. De er kjappere på returforespørsler, dog.

Kan være greit å holde liv i konkurransen ved å bruke Sykkelkomponenter e.l. om utvalget passer.

Endret av Gruskverner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fivestage skrev (På 26.9.2023 den 22.54):

Hvis du er villig til å betale premiumpris ser det ut til at Bikeable skal kunne sende dekkene innen ganske kort tid.

totusentrehundre for ett sett med landeveisdekk og nye slanger i tillegg er i overkant for sykkelbudsjettet mitt, hvor lenge holder disse dekkene, trehundre mil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben skrev (2 minutter siden):

totusentrehundre for ett sett med landeveisdekk og nye slanger i tillegg er i overkant for sykkelbudsjettet mitt, hvor lenge holder disse dekkene, trehundre mil ?

Priset meg lykkelig over å ha fått tak i GP5000S TR til 699,- pr dekk her i sommer, slik har det blitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar Elverum skrev (12 timer siden):

Bikeshop lira omsider av seg et svar om dekk. De visste ikke når de fikk inn dette. 
jeg la også inn spm i den eposten om de hadde mulighet til å hente opp et stem fra cane creek, iom at de er forhandler av dette merket.

Fikk svar etter en dag eller to, på hvilken utgave av stemmet.

svarte, og så ble det stille gitt…

Tjener de nok eller har de for lite folk? 
I min verden er å besvare epost ganske god sikring av salg

Jeg liker Bikeshop, men responstiden er såpass sen for tiden at det er raskere å kontakte lbs, importør, produsent eller andre nettforhandlere. Trodde først det var en post-Birken-hangover/rush.

100% min egen feil, men jeg bestilte noen varer på mobilen, og valgte Skoppum, ikke Skøyen. De var raske med å ha varene klare. Det tok nesten 2 uker og 2 epostpurringer før jeg kunne hente varene på Skøyen.

Kan forstå at de har mye å gjøre, da de sikkert får mye konkrete spørsmål som det tar tid å svare på. Det hadde kanskje vært litt mer effektivt for oss som kunder om de kunne differensiere et par epostadresser*. Produktspørsmål går et sted, levering/ordre-spørsmål et annet sted og servicehenvendelser et tredje. Per nå virker det som "hei, jeg har en komplisert problemstilling, kan dere løse den for meg" ender sammer sted som "hei, jeg er en idiot og klarte ikke bestille til riktig sted siden jeg bestilte i halvsøvne på t-banen. kan dere fikse det?". Samme responstid.

*antar at det er en grunn til at de ikke gjør det.

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas skrev (2 timer siden):

Jeg liker Bikeshop, men responstiden er såpass sen for tiden at det er raskere å kontakte lbs, importør, produsent eller andre nettforhandlere. Trodde først det var en post-Birken-hangover/rush.

100% min egen feil, men jeg bestilte noen varer på mobilen, og valgte Skoppum, ikke Skøyen. De var raske med å ha varene klare. Det tok nesten 2 uker og 2 epostpurringer før jeg kunne hente varene på Skøyen.

Kan forstå at de har mye å gjøre, da de sikkert får mye konkrete spørsmål som det tar tid å svare på. Det hadde kanskje vært litt mer effektivt for oss som kunder om de kunne differensiere et par epostadresser*. Produktspørsmål går et sted, levering/ordre-spørsmål et annet sted og servicehenvendelser et tredje. Per nå virker det som "hei, jeg har en komplisert problemstilling, kan dere løse den for meg" ender sammer sted som "hei, jeg er en idiot og klarte ikke bestille til riktig sted siden jeg bestilte i halvsøvne på t-banen. kan dere fikse det?". Samme responstid.

*antar at det er en grunn til at de ikke gjør det.

Hehe, du er nok inne på noe med differensiering.

jeg også har handla mye derfra, fått levert kjapt. Vel, får se an. Ingen bråhast. 

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...