Gå til innhold

Snart (h)jul! Hjuletilbudstråd - landevei


Howard

Anbefalte innlegg

Jula nærmer seg og sesongen for tilbud av både god og dårlig sort er tradisjon tro rett rundt hjørnet. 
Jeg er muligens på jakt etter do-it-all karbonhjul til landevei, og jeg er garantert ikke alene. 
Hva med å tipse om gode førjulskjøp på landeveishjul her? 
 

Hælsing H

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss fra flatbygdene i sør er dette HELT innafor og faktisk det eneste som er lov på street'n!

(Min CAAD10 har uorginalt hjulsett som kostet nesten like mye som sykkelen da den var ny, men det er jo en svært budsjettvennlig sykkel...)

 

  • Haha 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
rosandholm skrev (På 29.9.2023 den 14.01):

Hadde kjøpt Reserve uten å nøle. I motsetning til testen hos Landevei.no syns jeg det var lett å smette på dekk + at det ikke er noe minus at frikransen bråker 🙂 Man kan uansett bare poppe av og klasse neddi mer DT Swiss Special Grease.

YO f#^in’ LO ! ! ! 
Incoming! 

Endret av Howard
  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjulenissen leverte nye hjul på post-i-butikken i dag… Kjapt levert av SantaCruzSykler.no! 👍🏻

Reserve-hjulene ser jo helt nydelige ut!♥️ Gleder meg til testtur! 
 

Skjønner ikke hva Landevei.no-gjengen har surra med når de monterte dekk… dette var noe av det enkleste jeg har montert slangeløst! 👌🏻

Endret av Howard
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howard skrev (1 time siden):

Hjulenissen leverte nye hjul på post-i-butikken i dag… Kjapt levert av SantaCruzSykler.no! 👍🏻

Reserve-hjulene ser jo helt nydelige ut!♥️ Gleder meg til testtur! 
 

Skjønner ikke hva Landevei.no-gjengen har surra med når de monterte dekk… dette var noe av det enkleste jeg har montert slangeløst! 👌🏻

Stemmer overens med min opplevelse. Jeg bestilte dekaler på nett og kisen sendte mange flere enn jeg trenger:

 

20231001_111947.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

andersar skrev (11 minutter siden):

Satan i gatan, de er lekre ass. Men 52/63? Ække det alt for mye da? Mulig du får for mye drag og må selge billig etter nyttår.

Sykla i heftig sidevind og det var ikke ubehagelig i det hele tatt. Null blafring. Første gangen jeg føler at all markedsmumbojumboen  rundt sånne ting stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
rosandholm skrev (På 17.10.2023 den 21.12):

Sykla i heftig sidevind og det var ikke ubehagelig i det hele tatt. Null blafring. Første gangen jeg føler at all markedsmumbojumboen  rundt sånne ting stemmer.

+1 fra meg på den opplevelsen, sidevind føles mer som en kontrollert liten dytt. Unntaket er i veldig lav hastighet, da oppfører de seg likt andre hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...