Trehjulssykkel Posted September 29, 2023 Share Posted September 29, 2023 Hvor handler du klær, hjelm og utstyr? Tenkt meg en tur på Bikeshop i Oslo i morgen. Er det flere steder det er verdt å stikke innom? 💸 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skelter Posted September 29, 2023 Share Posted September 29, 2023 Ville svingt en tur innom Oslo Sportslager også. Skal du virkelig svi av penger så kan du jo også ta turen innom Velo City på Lysaker Torg. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ndreas Posted September 29, 2023 Share Posted September 29, 2023 Sørensen sykler Anton sport kan være ok (fører POC bla) Bull ski & kajakk i sandvika er også ganske gode på sykler har jeg inntrykk av, men ikke i oslo eller vært innom selv på sommeren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joaaso Posted September 29, 2023 Share Posted September 29, 2023 Oslo Sportslager og Sørensen har nok mest.. Milslukern har en del, Assos bla.. Spinn på Majorstua har noe, Anton Sport i Bogstadveien har noe, Braasport er ganske ok.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trehjulssykkel Posted September 29, 2023 Author Share Posted September 29, 2023 Thank you! 🫶 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
York Posted September 30, 2023 Share Posted September 30, 2023 Liker bikeshop.no pga fint utseende. Ja, jeg vet det er dustete grunn, men det funker på meg 😛 Quote - Syklister sist! - resultatet av Statens vegvesen sitt arbeid de siste 70 årene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trehjulssykkel Posted October 8, 2023 Author Share Posted October 8, 2023 Skuffa over utvalget i fysisk butikk. Det er nok netthandel som gjelder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baronKanon Posted October 9, 2023 Share Posted October 9, 2023 Trehjulssykkel skrev (20 timer siden): Skuffa over utvalget i fysisk butikk. Det er nok netthandel som gjelder. Bikeshop Oslo er mer som en hentebu med litt lokalt lager enn en fullverdig butikk for min del. Det leveres raskt dit når man bestiller på nett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knutspeed Posted October 11, 2023 Share Posted October 11, 2023 baronKanon skrev (På 9.10.2023 den 10.46): Bikeshop Oslo er mer som en hentebu med litt lokalt lager enn en fullverdig butikk for min del. Det leveres raskt dit når man bestiller på nett. Det gjelder forøvrig HQ også. Gidder ikke dra dit igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsfn Posted October 11, 2023 Share Posted October 11, 2023 (edited) Mine favoritter blant de fysiske butikkene er Sykkelstasjonen i Fredrikstad og Sport1 Lillehammer. Førstnevnte meget serviceinnstilte. Blant nettbutikkene foretrekker jeg bike24.com pga utvalget. Edited October 11, 2023 by larsfn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stislask Posted October 11, 2023 Share Posted October 11, 2023 Handler svært lite i butikk, men før har jeg kjøpt mye hos BikeBrothers pilestredet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ndreas Posted October 11, 2023 Share Posted October 11, 2023 Når det kommer til kjeder, så liker jeg innstillingen til Anton Sport, bare fordi det virker å være direkte motsatt av "alle" andre. De satser aktivt på å ha masse folk ute i butikken, og det setter jeg stor pris på. Ofte er det bare en bitteliten ting jeg trenger informasjon om/hjelp med, men uten det svaret så blir jeg gående å lete i lang tid. Grell kontrast: Skulle hente en reservert sykkel på XXL Storo i januar, den var ferdigmontert og skulle være klar til henting. Det tok nesten 45min fra jeg gikk inn til jeg fikk betalt, og det var kanskje 10 andre kunder i butikken til sammen så det var på ingen måte travelt. Det var bare helt umulig å finne en ansatt, deretter en ansatt som var ledig, deretter "rett" ansatt som viste seg å måtte finne en "rettere" ansatt og til slutt en ansatt som kunne skrive ut ordren slik at jeg kunne betale i kassa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts