Gå til innhold

Favorittbutikk?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Når det kommer til kjeder, så liker jeg innstillingen til Anton Sport, bare fordi det virker å være direkte motsatt av "alle" andre. De satser aktivt på å ha masse folk ute i butikken, og det setter jeg stor pris på. Ofte er det bare en bitteliten ting jeg trenger informasjon om/hjelp med, men uten det svaret så blir jeg gående å lete i lang tid.

Grell kontrast: Skulle hente en reservert sykkel på XXL Storo i januar, den var ferdigmontert og skulle være klar til henting. Det tok nesten 45min fra jeg gikk inn til jeg fikk betalt, og det var kanskje 10 andre kunder i butikken til sammen så det var på ingen måte travelt. Det var bare helt umulig å finne en ansatt, deretter en ansatt som var ledig, deretter "rett" ansatt som viste seg å måtte finne en "rettere" ansatt og til slutt en ansatt som kunne skrive ut ordren slik at jeg kunne betale i kassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...