Gå til innhold

Piggdekk i 2023


Anbefalte innlegg

Sykkelmafiaen skrev (32 minutter siden):

TEndte opp med å bli veldig fornøyd med disse 45 NRTH gravdal i 45mm bredde. Dobbel mengde pigg sammenlignet med tidligere år gjorde det føltes veldig trygt på glatta og selv med litt lening/fart i svinger, og kom meg opp glatte bakker. Og følte disse håndterte slafsesnø mye bedre, skled ikke like mye sikksakk med fordekket på disse dagene. Ikke mistet noen pigger, og rullemotstanden var helt ok. Ikke så sjukt støyete heller, høres ikke ut som en fatbike.

+1 på disse. Ikke sett over antall pigg, men som mafiaen sier så satt de veldig godt, aldri trøbbel oppover. Fikk baska meg gjennom et par ubrøyta strekker (15cm+), det slang godt men ingen fotisett 🙂

var likevel godt å få de av selvsagt, så nå venter den sykkeln (gravel) på at grusveiene skal bli farbare. Det er ingenmannsland en periode fremover nå. 
 

selfnote: det ble jo faktisk litt utesykling i vinter, nei jeg er ingen vintersyklist, men læll 🙂

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tredjeårs marathon vinter leverte fint de også, men det var en vanvittig glede å få de av. Jeg har passet på å alltid legge vinter-ambisjonene på nivået "sykle til/fra jobb ca hver dag", så det heftet meg egentlig ikke at de var tunge og jævlige når vinteren startet, men fytti hvor stor kontrast det var. Skulle ønske/får håpe det er like stor kontrast når alu-felger byttes ut med karbon, men tviler på det 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...