Gå til innhold

Badetøy som er godkjent estetisk


Anbefalte innlegg

Kort sagt. Badebukse jeg kan benytte i svømmehallen. 

Men noen krav er det: 

1. Ikke speedo-truse eller derivater av dette. Er selvbevisst nok til å ikke utsette folk for dette. Årevis med sykkel, og null bodybuilding...

2. Absolutt ingen form for lommer. Helt unyttig i en svømmehall. 

3. Et innerfòr for å holde kjetting og anker på plass. 

4. Ikke en millimeter lenger ned på låra enn en assos bib. 

 

Finnes dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen skrev (11 timer siden):

https://stenstroms.com/no/herre/bukser--shorts/badeshortser/9412872498190
 

oppfyller alle dine krav. Selv hadde jeg aldri kjøpt den for den summen 🙈

Koster noen billetter på badeland  ja. Men heldig vis slipper jeg å kjøpe den; fordi den har sidelommer 😄

 

Se for dere de gode gamle silkeboxershortsene fra 1993, bare med nettinginnerstoff ...... Det hadde vært optimalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange svømmere bruker lignende det Garpen linker til. Triathlonere bruker en litt tykkere utgave, mange en utgave som har litt oppdrift, f.eks. fra Hunt. Speedo trenger ikke være truse. Viktig at det er dedikert badetøy, ikke noe som blir gjennomsiktig i kontakt med vann. Tightsshorts er bedre å svømme i enn vanlig badeshorts. Speedotruse er enda bedre.

Hvis tanken er å gå fra garderoben, ned i vannet, svømme og så dusje, bryr ingen som bryr seg om du går i en form for tightsshorts eller shorts. De har sett verre, mye verre. Skal du henge i badehallkafen, er det noe annet.

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd innehaver av en del tøy fra Trimtex, så også en badeshorts. I tillegg til netting innerst har den en bitteliten innvendig lomme i noe stretchgreier som passer akkurat til nøkkel / nøkkelkort fra hotellet, eller noen mynter til en San Miguel langs strandpromenaden.

På bildet er den innvendige lommen i linningen brettet opp for illustrasjonens skyld🙂

F30FF688-2F1C-4B19-A69D-ACAB5F779F95.jpeg.f73b344a723877c99d61eade4a2e21fb.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JayTe skrev (6 minutter siden):

Mankini scorer på 3,5 av 4😂

1. Check - Mankini er vel mer et derivat fra bikini...

2. Check

3. No idea - halv check

4. Check

 

spacer.png

Kanskje Borat har gjort meg immun, men jeg reagerte mest på skoa😅

Er det klapperslangeskinn?

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaknudsen skrev (1 time siden):

Er det komfortabelt uten, altså?

Jepp, men velg evt shorts med mørk farge!😅

Jeg sverger til boardshorts til bading og vannaktiviteter og til turen til og fra stranda. De er tynne og deilige i stoffet. De litt dyrere boardshortsene har stretch og kan fås i ulike lengder, fra midt på låret til under kneet. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...