Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ndreas skrev (På 29.8.2023 den 11.40):

 Blir sikkert å vente en mnd eller to på bugfix/performance-patcher før jeg spiller Er så sykt blitt normen nå at ting slippes alt for tidlig.

Neida, det er sånn det skal være. 
 

https://www.gamereactor.no/bethesda-mener-at-bugs-i-starfield-er-en-del-av-opplevelsen-1322403/

 

eller kanskje ikke….

  • Haha 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
perbl skrev (På 25.9.2023 den 11.02):

Knapt kommet skikkelig i gang her, storkoser meg med BG3.

Med eller uten denne tilnærminga?

Ble ferdig i går kveld, 130t ca.

10/10 spill. Prøver å utsette et nytt run med noen mnd bare så jeg ikke går lei midt utti 😄

Endret av Ndreas
  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ndreas skrev (33 minutter siden):

Med eller uten denne tilnærminga?

Ble ferdig i går kveld, 130t ca.

10/10 spill. Prøver å utsette et nytt run med noen mnd bare så jeg ikke går lei midt utti 😄

Haha, etter jeg oppdaget snarvei for quicksave på konsoll har det blitt litt av det der ja.

  • Haha 1

Sykkel.org for sykkelentusiaster på alle slags underlag og styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bah, Ble noen timer i Starfield, og det var jo veldig artig. ...Men så ble jeg fanget i en god stim av Overwatch 2. Bra jeg har tett timeplan de nærmeste to ukene, så får jeg ikke tid til den slags utskeielser 😄  Jeg har nok mest hang til raske FPSer selv om det er gøy å utforske også.

  • Haha 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg gjør stadig ny-anskaffelser jeg ikke har tid til å bruke; Black Friday og bursdag innenfor samme uka er skumle greier. Så nå har jeg Diablo IV liggende klar, samt et par DLCs til Overwatch 2, og så tok jeg sjansen på en anbefaling jeg fikk via-via; Lethal Company.

Så nå må jeg bare løse problemet med antall timer i døgnet før spillingen kan ta helt overhånd.

  • Like 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baroudeur skrev (47 minutter siden):

Jeg rakk én time i Starfield før vi kjøpte hus og jeg måtte slippe alt for å gjøre huset innflyttingsklart. Satser på å få frigjort litt tid til GTA6 6 i 2025.

Jeg ble student igjen  i fjor, kanskje noe av det dummeste jeg har gjort mtp fritid og andre aktiviteter 😄

  • Like 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tuller altså, jeg er jo helt utdatert når det kommer til hva som er hot shit på grafikkfronten. Jeg sitter med mine 2011-modell 27" Ultrasharp fortsatt og har ikke så mye å klage på, annet enn at de produserer enormt med varme. Men om jeg ser nøye etter, så ser jeg antydning til innbrenning OG litt edge bleed i backingen. Så kanskje jeg må satse på nyttårssalg av Samsung 57" Neo.......

  • Haha 1

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvilsomt. Jeg har hatt OLED tv fra 2017 ca og vil ikke tilbake til "svart" gjengitt som grått med LED paneler. Samsung tviholdt leeeenge på LED teknologien med quantum-LED etc.

Nå går jo 49 tommeren på billigsalg på Finn hos flere med oppgraderingssyken, så det er gode muligheter!

 

Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er storfan av gamle monitorer og plukket nettopp med meg 4x AOC fra 2016 fra en lokal bruktbutikk.

image.jpeg.120a4afc304c617d93e2ce90b735b01c.jpeg

Hovedmonitoren er en U3824DW, men resten er hauggamle akkurat som jeg liker det.

Bygde ny maskin da RTX 30-serien ble lansert og jeg var innom utrolig mange skjermkort før jeg endte opp med 3090 HOF.

image.jpeg.45d5eedb9385ac4b43ec180e068acf34.jpeg

Det ga såpass lite kraft per krone at jeg returnerte det og endte opp med 3060 Ti. Det gir mye value, men egentlig for svakt. Det beste kortet jeg hadde var et spesifikt 3080 SUPRIM som benchmarket veldig høyt.

4.jpg.016d45fc38f4a3df66f478dd591a3d27.jpg

VRAMen ble utrolig varm på alle kortene fra denne serien, men en kjøleribbe med vifte på toppen var overraskende effektiv forutsatt egnet bakplate. HOF-kortet hadde for eksempel umulig bakplate for effektiv passiv kjøling.

Vi venter på en mini-LED-TV, men jeg kunne fint hatt QLED også. OLED er uaktuelt pga pris så jeg fortsetter å unngå det så jeg ikke vet hva jeg går glipp av. Det blir kvantitet (størrelse) fremfor kvalitet her i heimen, men jeg ser så lite på TV at det viktigste er at den passer inn i stuen. Det går mest i sport på foreldede PC-monitorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...