Mjølner Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Ja!! jeg fikk første post her. Jeg er en legende. Er du uenig, si ifra her nedenfor. Alle slags avsporinger er velkomne. 1 Quote
perbl Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Dårlig legende når man ikke har bilde ja, ikke engang en hammer. Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/
ventle Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Jeg klarte å grave frem avataren jeg har hatt siden 2003 (ca), så jeg er atter en gang ikke lenger identitetsløs 😄 Quote
perbl Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 ventle skrev (1 time siden): Jeg klarte å grave frem avataren jeg har hatt siden 2003 (ca), så jeg er atter en gang ikke lenger identitetsløs 😄 Hm, er det liksom ikke lov til å fornye seg litt nå? Tenkte jeg var litt progressiv og gravde fram det første og beste bildet som ikke var det samme jeg har hatt i årevis 🙂 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/
RoyE Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Megatryn skrev (8 timer siden): Du har jo ikke skikkelig profilbilde en gang! Heh? Kan man få profilbilde og greier her? Enkelt??! Quote .
Brusdalen Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Chapeau til dere som har fikset nytt forum 😍 Må teste å laste opp bilde av den sykkelen jeg har brukt minst de siste åra. 1 Quote
Jecro Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 Har lurket rundt på Terrengsykkelforum i mange år, men aldri opprettet bruker. Men nå, med nytt forum, var det på tide. Får fikse bilder og slikt etterhvert - bra initiativ dette! Quote
baroudeur Posted July 11, 2023 Posted July 11, 2023 Velkommen til @Kjesk som forummedlem nummer 300! 1 Quote Vive le forum!
Kjesk Posted July 11, 2023 Posted July 11, 2023 Tøøøft - og takker for det! (så fikk jeg også mitt innlegg nr.1) 😀 3 Quote