Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ventle skrev (1 time siden):

Jeg klarte å grave frem avataren jeg har hatt siden 2003 (ca), så jeg er atter en gang ikke lenger identitetsløs 😄

Hm, er det liksom ikke lov til å fornye seg litt nå? Tenkte jeg var litt progressiv og gravde fram det første og beste bildet som ikke var det samme jeg har hatt i årevis 🙂

Sykkel.org for sykkelentusiaster på alle slags underlag og styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
baroudeur skrev (23 minutter siden):

Det spørs hvor produktiv kommende fredag blir. Eller neste uke for oss som klarte å holde oss unna pre-order.

1318988.jpeg

Jeg har en tendens til å gå lei av repetisjon i sånne Bethesda-spill, men det må nok testes ja. Er dog en viss fare for at Baldurs Gate 3 blir min nemesis når det omsider kommer ut for konsoll snart.

  • Like 1

Sykkel.org for sykkelentusiaster på alle slags underlag og styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo enig, blir fanget i verdenen, vil utforske "alt" og så trøtner jeg på 100ish timer spilt mens 70% av hovedhistorien gjenstår 😄

 

Bg3 er jeg virkelig inne i nå, med ca 75t og storkoser meg fortsatt. De sier siste akt er litt mer amputert enn de foregående, så jeg lurte lenge på om jeg skulle ta en pause nå snart for å vente på at den "breies ut" litt, men har nå bestemt meg for å spille ferdig med denne gruppa, også ta en ny playthrough når definitive edition eller dlc kommer.

 

Ikke sett så mye på/rundt starfield, men har trua. Blir sikkert å vente en mnd eller to på bugfix/performance-patcher før jeg spiller Er så sykt blitt normen nå at ting slippes alt for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@perbl Repetisjon er jeg heller ikke noe fan av, men av en eller annen grunn gjør Bethesda det spiselig. Elden Ring likte jeg for eksempel ikke. Det er ikke så mange titler jeg har satt meg ned over lengre tid så jeg har ikke dårlig samvittighet når jeg først gjør det: HL2 → ME → FO3 → ME2 → FO:NV → Skyrim → ME3 → GTAV → FO4 → ME:A → OW → Cyberpunk → Starfield. Så er det en del andre titler som også har fått kjørt seg litt, som Assassin's Creed-serien, nye Tomb Raider-serien og Metro-serien. Men jeg har egentlig ikke tid.

Heldigvis er E-sports også noe barna starter med og her har foreldre bra longevity. Jeg forventer at spillkarrieren tar seg opp når jeg har oppdratt et par kompetente co-players.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomar Henriksen skrev (8 minutter siden):

Koser meg med siste Zelda, men nå må jeg begynne å droppe små side quests for å få litt fortgang her. 

Jeg er i samme bås. 11 åringen er langt foran. Men sidequestene er jo mer enn halve moroa. 

LarsB

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baroudeur skrev (32 minutter siden):

@perbl Repetisjon er jeg heller ikke noe fan av, men av en eller annen grunn gjør Bethesda det spiselig. Elden Ring likte jeg for eksempel ikke. Det er ikke så mange titler jeg har satt meg ned over lengre tid så jeg har ikke dårlig samvittighet når jeg først gjør det: HL2 → ME → FO3 → ME2 → FO:NV → Skyrim → ME3 → GTAV → FO4 → ME:A → OW → Cyberpunk → Starfield. Så er det en del andre titler som også har fått kjørt seg litt, som Assassin's Creed-serien, nye Tomb Raider-serien og Metro-serien. Men jeg har egentlig ikke tid.

Heldigvis er E-sports også noe barna starter med og her har foreldre bra longevity. Jeg forventer at spillkarrieren tar seg opp når jeg har oppdratt et par kompetente co-players.

Med den rekka der er det nesten rart du ikke har spilt Witcher 3 🙂

Sykkel.org for sykkelentusiaster på alle slags underlag og styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...