Mjølner Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Ja!! jeg fikk første post her. Jeg er en legende. Er du uenig, si ifra her nedenfor. Alle slags avsporinger er velkomne. 1 Quote
perbl Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Dårlig legende når man ikke har bilde ja, ikke engang en hammer. Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/
ventle Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Jeg klarte å grave frem avataren jeg har hatt siden 2003 (ca), så jeg er atter en gang ikke lenger identitetsløs 😄 Quote
perbl Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 ventle skrev (1 time siden): Jeg klarte å grave frem avataren jeg har hatt siden 2003 (ca), så jeg er atter en gang ikke lenger identitetsløs 😄 Hm, er det liksom ikke lov til å fornye seg litt nå? Tenkte jeg var litt progressiv og gravde fram det første og beste bildet som ikke var det samme jeg har hatt i årevis 🙂 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/
RoyE Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Megatryn skrev (8 timer siden): Du har jo ikke skikkelig profilbilde en gang! Heh? Kan man få profilbilde og greier her? Enkelt??! Quote .
Brusdalen Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Chapeau til dere som har fikset nytt forum 😍 Må teste å laste opp bilde av den sykkelen jeg har brukt minst de siste åra. 1 Quote
Jecro Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 Har lurket rundt på Terrengsykkelforum i mange år, men aldri opprettet bruker. Men nå, med nytt forum, var det på tide. Får fikse bilder og slikt etterhvert - bra initiativ dette! Quote
baroudeur Posted July 11, 2023 Posted July 11, 2023 Velkommen til @Kjesk som forummedlem nummer 300! 1 Quote Vive le forum!
Kjesk Posted July 11, 2023 Posted July 11, 2023 Tøøøft - og takker for det! (så fikk jeg også mitt innlegg nr.1) 😀 3 Quote
baroudeur Posted August 2, 2023 Posted August 2, 2023 Han fikk i det minste sykkelen sin. ssstwitter.com_1690957976504.mp4 2 Quote Vive le forum!
RoyE Posted August 2, 2023 Posted August 2, 2023 baroudeur skrev (6 minutter siden): Han fikk i det minste sykkelen sin. ssstwitter.com_1690957976504.mp4 4.86 MB · 0 Nedlastninger Men at ikke dette skjer oftere...! Quote .
Ndreas Posted August 2, 2023 Posted August 2, 2023 Sjåførene trener vel like mye som syklistene 😄 Quote
Megatryn Posted August 3, 2023 Posted August 3, 2023 Best å holde seg i skogen, da slipper man slike krøllstyrefolk. 😆 1 Quote
baroudeur Posted August 29, 2023 Posted August 29, 2023 Det spørs hvor produktiv kommende fredag blir. Eller neste uke for oss som klarte å holde oss unna pre-order. 2 Quote Vive le forum!
perbl Posted August 29, 2023 Posted August 29, 2023 baroudeur skrev (23 minutter siden): Det spørs hvor produktiv kommende fredag blir. Eller neste uke for oss som klarte å holde oss unna pre-order. Jeg har en tendens til å gå lei av repetisjon i sånne Bethesda-spill, men det må nok testes ja. Er dog en viss fare for at Baldurs Gate 3 blir min nemesis når det omsider kommer ut for konsoll snart. 1 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/
Ndreas Posted August 29, 2023 Posted August 29, 2023 Jo enig, blir fanget i verdenen, vil utforske "alt" og så trøtner jeg på 100ish timer spilt mens 70% av hovedhistorien gjenstår 😄 Bg3 er jeg virkelig inne i nå, med ca 75t og storkoser meg fortsatt. De sier siste akt er litt mer amputert enn de foregående, så jeg lurte lenge på om jeg skulle ta en pause nå snart for å vente på at den "breies ut" litt, men har nå bestemt meg for å spille ferdig med denne gruppa, også ta en ny playthrough når definitive edition eller dlc kommer. Ikke sett så mye på/rundt starfield, men har trua. Blir sikkert å vente en mnd eller to på bugfix/performance-patcher før jeg spiller Er så sykt blitt normen nå at ting slippes alt for tidlig. Quote
Jomar Henriksen Posted August 29, 2023 Posted August 29, 2023 Koser meg med siste Zelda, men nå må jeg begynne å droppe små side quests for å få litt fortgang her. 1 Quote
baroudeur Posted August 29, 2023 Posted August 29, 2023 @perbl Repetisjon er jeg heller ikke noe fan av, men av en eller annen grunn gjør Bethesda det spiselig. Elden Ring likte jeg for eksempel ikke. Det er ikke så mange titler jeg har satt meg ned over lengre tid så jeg har ikke dårlig samvittighet når jeg først gjør det: HL2 → ME → FO3 → ME2 → FO:NV → Skyrim → ME3 → GTAV → FO4 → ME:A → OW → Cyberpunk → Starfield. Så er det en del andre titler som også har fått kjørt seg litt, som Assassin's Creed-serien, nye Tomb Raider-serien og Metro-serien. Men jeg har egentlig ikke tid. Heldigvis er E-sports også noe barna starter med og her har foreldre bra longevity. Jeg forventer at spillkarrieren tar seg opp når jeg har oppdratt et par kompetente co-players. 1 Quote Vive le forum!
LarsB Posted August 29, 2023 Posted August 29, 2023 Jomar Henriksen skrev (8 minutter siden): Koser meg med siste Zelda, men nå må jeg begynne å droppe små side quests for å få litt fortgang her. Jeg er i samme bås. 11 åringen er langt foran. Men sidequestene er jo mer enn halve moroa. LarsB 1 Quote
perbl Posted August 29, 2023 Posted August 29, 2023 baroudeur skrev (32 minutter siden): @perbl Repetisjon er jeg heller ikke noe fan av, men av en eller annen grunn gjør Bethesda det spiselig. Elden Ring likte jeg for eksempel ikke. Det er ikke så mange titler jeg har satt meg ned over lengre tid så jeg har ikke dårlig samvittighet når jeg først gjør det: HL2 → ME → FO3 → ME2 → FO:NV → Skyrim → ME3 → GTAV → FO4 → ME:A → OW → Cyberpunk → Starfield. Så er det en del andre titler som også har fått kjørt seg litt, som Assassin's Creed-serien, nye Tomb Raider-serien og Metro-serien. Men jeg har egentlig ikke tid. Heldigvis er E-sports også noe barna starter med og her har foreldre bra longevity. Jeg forventer at spillkarrieren tar seg opp når jeg har oppdratt et par kompetente co-players. Med den rekka der er det nesten rart du ikke har spilt Witcher 3 🙂 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/
baroudeur Posted August 29, 2023 Posted August 29, 2023 @perbl Takk for påminnelsen, jeg har spilt det 😅 "Sist spilt 26. jun. 2016" i følge Steam. 1 Quote Vive le forum!
Recommended Posts