Gå til innhold

Hambinidrama/stalking


Anbefalte innlegg

Jeg kom over en litt suspekt nettside der en person "avslører" Hambini. Jeg linker ikke til den siden fordi det var ganske mye personlig info der, og en del ufine oppfordringer (bla eposten til hr-sjefen i selskapet Hambini jobber for), men tenkte at iaf Hambinis svar på dette var verdt å ta med her.

Her er det faktisk stalking, bildetaking av Hambini som sykler til "jobb" i tillegg til anklager om skattesvindel og mye diskrediterende informasjon om hans kompetanse. Det som gjør dette nyhetsverdig i mine øyne er at Hambini sier han er rimelig sikker på at det er en ansatt hos Absoluteblack som står bak dette.

https://www.youtube.com/watch?v=JGoj4LXiWUw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, men latterlig drøyt for et velkjent selskap hvis det viser seg at de står bak (men det er jo også å selge en 7000kr plastikk-dings full av friksjon). Må jo være reglerett svindel hvis de hevder at feks kulelageret er hel-keramisk og det viser seg å være mye plastikk...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulfeber skrev (På 22.9.2023 den 16.58):

Han får igjen med samme mynt. Mest sannsynlig er han også en bløffmaker.

Firmaer som ikke tåler kritikk har jeg ikke noe for. Hambini mangler i noens øyne noen sosiale antenner, men han gir ris der ris er fortjent. Og Absolute Black fortjener det så det holder. OSPW-løsningen deres er crap, og har blitt gått gjennom sammen en annen youtuber. I tillegg har vi voksen deres som heller ikke holder det de lover jfr Zerof Friction Cycling. Sistnevnte er uavhengig tester av kjeder og kjedesmøring, der bl.a. friksjon og holdbarhet måles med repeterbare tester ette vitenskapelige metoder. Absolute black deler ingenting av deres metode, og er heller ikke fine i sin kommunikasjon npr de får påpekt at de driver villedende informasjon. Muc Off prøver også å forsvare seg når de får påpekt at de har vært kreative i markedsføringen av Ludicrous Lube, som virkelig er snake oil det også. Absolute black har gode drev, men der stopper det. Var en som testet AB sine grafenbremseklosser, og siden jeg ikke har sett noen lovprisning derfra, tviler jeg på at det er noe å rope hurra for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolute Black, ren svindel. Den såkalte vitenskapelige dokumentasjonen på de ovale drevene deres er helt katastrofal (ser ut som en fabrikert bacheloroppgave).

Poenget mitt med "samme mynt" er at éns løgn ikke rettferdiggjør en annens. Hambini har løyet på seg en CV av dimensjoner. PhD, NASA, Lockheed Martin. Rent oppspinn.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OleF skrev (53 minutter siden):

Første jeg tenker uten om å ha satt meg no inn i denne saken er att hvorfor sitter en mann med den CV'en på gutterommet og lager youtube videoer?

Det er nå shitloads med penger å tjene om du blir stor på Youtube, så folk med spennende CVer kan vel og lokkes. Ikke at jeg er helt overbevist om at segmentet til Hambini er bredt nok til MrBeast-penger og status da.

Mark Rober har vel også NASA-bakgrunn (for reals) og lager vel primært morsomme videoer med overengineera hinderløyper for ekorn og andre morsomme sciencevideoer for tida.

  • Like 1

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OleF skrev (På 3.10.2023 den 15.56):

Første jeg tenker uten om å ha satt meg no inn i denne saken er att hvorfor sitter en mann med den CV'en på gutterommet og lager youtube videoer?

Han sitter på kontoret og lager videoer og han står i verkstedet og lager videoer. Han har også et firma som selger kranklager. Han er ingeniør, og det ser man hvis man følger hvordan han går gjennom ting teknisk. Så jeg har ingen grunn til å tro at han ljuger.

Hvis hans firma leverer teknologi/konsulenttjenester, så kan det fort være man jobber med mange store teknologiselskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...