HeavyDude Posted March 20 Share Posted March 20 Wahoo har et «Zwift-bord» til den nette sum av ca 3.000. Noen som vet om rimeligere alternativ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suverin Posted March 20 Share Posted March 20 Strykebrett 🙂 https://www.clasohlson.com/no/Strykebrett-Bolt-med-oppheng,-38-x-112-cm/p/44-5351 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dark Side Posted March 20 Share Posted March 20 Jeg har nesten gitt opp swifting, men i min tid brukte jeg mitt gamle keyboard-stativ, og satte en finerplate oppå. Litt løst, men det funket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyE Posted March 20 Share Posted March 20 Jeg har lekt med tanken om et notestativ kan gjøre nytten, men så langt har jeg aldri kommet. Notestativ Men foreløpig har babystolen fra Ikea gjort nytten, og jeg sitter på rullen minst mulig. Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olechr Posted March 20 Share Posted March 20 Du får mange forskjellige kopier av det Wahoo bordet hvis du søker. Quote Ole Christian Fagerli Scott ambassadør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trofast Posted March 23 Share Posted March 23 Notestativ fungerer fint. Og lett å sette vekk. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleF Posted March 24 Share Posted March 24 Ellers har man jo alltids hobbyplater fra biltema, så kan du lage en etter egene preferanser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersar Posted March 24 Share Posted March 24 Jeg er forvist til vinterhagen, så jeg bruker tørkestativet som står der... 😄 1 Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Elverum Posted March 24 Share Posted March 24 Det skal ikke mye til for å mekke en løsning selv. Jeg fant en demontert reolsak som jeg kappa og modifiserte. Den sto foran sykkel tidligere, nå har den blitt sidevogn da styring økte plassbehov (har sterzo, ikke play). Har hjul på bordet, så skyves lett hit og dit. Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
anderfo Posted April 9 Share Posted April 9 Det er ikke så høyt (justerbart 60-70 cm), men Ikea Björkåsen funker flott til å ha f.eks. keyboard, mus, flasker o.l. ved siden av sykkelen. Og det koster lite. Hvis du må ha det foran sykkelen er notestativ helt OK, men det er mindre stabilt og derfor ikke så egnet for keyboard o.l. Da ville jeg heller snekret noe selv. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts