Gå til innhold

Gode tilbud på ruller


Skoje

Anbefalte innlegg

Vinteren er rett rundt hjørnet og jeg tenkte å oppgradere den bortgjemte rulla innerst i boden, så da passer det med en tråd hvor det kan tipses om gode kjøp og tilbud utover høsten.

Vil tro de ulike nettbutikkene kommer med noen kampanjer etterhvert?

Følger litt med på FINN og ymse nettbutikker/Prisjakt. Jeg har sett mye på Wahoo Kickr Core og tar gjerne imot tips om gode priser på denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt å handle rulle på sommeren. For det første er utvalget større, da de ofte er utsolgt når rullesesongen starter. Dernest er det som du skriver, ofte kampanjer. Jeg har to direktemonterte ruller i huset, da poden sykler en del, og begge er kjøpt på sommeren, med kjøp senest i fjor fra xxl.no.

  • Like 1

________________________________________________________________

Orbea Terra 2024, Orbea Oiz 2022, Giant TCR 1 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staroh69 skrev (9 timer siden):

Det er lurt å handle rulle på sommeren. For det første er utvalget større, da de ofte er utsolgt når rullesesongen starter. (...)

Ja, får igjen nå for å ha tenkt x-antall ganger at "nå bør jeg kjøpe" 😅

Synes forøvrig at bruktprisene på Kickr Core er høye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torbjornhb skrev (8 timer siden):

XXL har de siste årene kjørt "vennetilbud" på så godt som hele butikken en langhelg i august. Da har det gjerne vært 20-25%, og så vidt jeg husker har det inkludert sykkelruller. Antar det kommer noe slik i år også med tanke på hvor kraftig den kjeden sliter. 

1+

XXL starter vell innkjøpet av vinterutstyret allerede nå etter ferien, så tipper di gode tilbudene på allerede lagerført sykkelutstyr kommer fortløpende nå i august.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OleF skrev (6 minutter siden):

1+

XXL starter vell innkjøpet av vinterutstyret allerede nå etter ferien, så tipper di gode tilbudene på allerede lagerført sykkelutstyr kommer fortløpende nå i august.

Absolutt 🙂

En stor del av meg hater det på vegne av alle andre som driver i businessen, mens en annen del er glad for at utstyret får en pris som gjør det mer oppnåelig for folk 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OleF skrev (49 minutter siden):

1+

XXL starter vell innkjøpet av vinterutstyret allerede nå etter ferien, så tipper di gode tilbudene på allerede lagerført sykkelutstyr kommer fortløpende nå i august.

Så er spørsmålet om de har Core på lager. Ikke noe på nettbutikken i alle fall. Skal jeg tippe så blir det ikke like gode priser i år som i fjor. Var nok mange som fikk litt vel mange ruller på en gang når Corona proppen gikk ut. 

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
hardrock skrev (9 timer siden):

https://unaascycling.no/collections/salg-landevei-host-2023/products/orbea-avant-h40-2024

 

Bra tilbud? På jakt etter første sykkel til venninne.

(og mente ikke poste dette i rulletråden, litt for mange faner oppe)

Ndreas skrev (3 timer siden):

Syntes ikke den så imponerende ut, mekaniske bremser og mye som for meg ser ut som billig-utstyr.

Takk 🙂  Da kommuniserer jeg det videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...