Gå til innhold

Batteridrevet sykkelvask


Anbefalte innlegg

Av alt jeg ikke har bruk for. Ok, jeg skal innrømme det er litt fristende med en sånn spyler. Men jeg har alt for mange duppedingser allerede 🤪

Innbiller meg at det være lite kraft i en sånn og at det går raskt tomt for vann, men det spørs vel hva bruksformålet er. Det ser jo ut å fungere greit for å få av det verste gjørma på en terrengsykkel før man kjører hjem?

Imponerende at det finnes slike produkter ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

York skrev (1 time siden):

Av alt jeg ikke har bruk for (...) Innbiller meg at det være lite kraft i en sånn og at det går raskt tomt for vann (...) Imponerende at det finnes slike produkter ☺️

At det var? Ikke bruk for? Om man ikke har hageslange med fortrinnsvis varmt vann, hvordan klarer man seg uten? 😱

Vask4.jpg.2d9a59eefdbe6b2479a6f94638f82f9d.jpg

Vask2.jpg.fe0863a2bf94a3b84ffcf8e76513d088.jpg

Ja, bruker min vasker året rundt, tilnærmet daglig. Til enkel skyll eller skikkelig vask.

Skiller for øvrig kun et minutt eller to mellom de to bildene over. Skyll.

Og så finnes det selvsagt modeller med større eller mindre tank, med kortere eller lengre batteritid, og med lavere eller høyere trykk. Man bruker uansett ikke høytrykk på sykkel. I hvert fall ikke jeg.

🙂

Moderator-tips: Du behøver ikke sitere dersom du svarer på siste innlegg i tråden eller det er opplagt hvem du svarer til 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

York skrev (1 time siden):

Av alt jeg ikke har bruk for. Ok, jeg skal innrømme det er litt fristende med en sånn spyler. Men jeg har alt for mange duppedingser allerede 🤪

Innbiller meg at det være lite kraft i en sånn og at det går raskt tomt for vann, men det spørs vel hva bruksformålet er. Det ser jo ut å fungere greit for å få av det verste gjørma på en terrengsykkel før man kjører hjem?

Imponerende at det finnes slike produkter ☺️

Jeg bor i blokk, og til mitt bruk er en portabel sak helt perfekt. Trykket er også helt passe til formålet og det er mer enn nok til grundig rengjøring av en svært skitten stisykkel. 
 

Så det du innbiller stemmer ikke overens med mine 15 års erfaring med å ha en. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

msteiro skrev (4 minutter siden):

Muligheten til å ha ganske varmt vann i den er ikke helt dumt heller, enormt mye mer effektivt enn iskaldt fra hageslange.

 

Enig, heller alltid ganske varmt vann på den når det er kaldt. Møkk som er frosset fast bare flyr av 👍

I tillegg er det ganske behagelig for fingrene også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

msteiro skrev (40 minutter siden):

Muligheten til å ha ganske varmt vann i den er ikke helt dumt heller, enormt mye mer effektivt enn iskaldt fra hageslange.

 

Det går an å ha varmtvannskran på husveggen også. 😉 

  • Thanks 1

Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei

Sykkeltilpasser hos sFit_Helse

Grunnlegger av Terrengsykkelrittet

For tiden i utdanningspermisjon.
Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...