Valentino Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 Vi må vel ha en slik tråd på dette forumet også? Skyt! 2 3 Quote Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howard Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 Hvit bib og greier, men jeg synes Hushovd så frekk ut i TdF med helhvitt og VM-trøya! IMG_0003.avif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 Howard skrev (2 minutter siden): Hvit bib og greier, men jeg synes Hushovd så frekk ut i TdF med helhvitt og VM-trøya! IMG_0003.avif Jeg får ikke frem bildet, men jeg er storfan av hvite bibs, særlig for den som er regjerende verdensmester. 1 Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 Aerosokker funker bedre enn mange tror, men hvor høye sokker skal man egentlig akseptere? Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juffe Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 Jeg vil si ca halvparten av lengen på strømpene som er vist på bildet over. 1 Quote "Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valentino Posted July 18, 2023 Author Share Posted July 18, 2023 Jeg synes at formen på leggene spiller inn. Hvor kanten på leggmusklene er, og hvor definert den overgangen er. Susanne Andersen har omtrent 7 cm for lange sokker. Quote Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 For ordens skyld, her er UCI-regelen for sokkehøyde: Så spørs det om man tar røntgen av fibula eller om det fortsatt går litt på skjønn. 1 1 Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brusdalen Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 En av de siste innleggene på gamleforumet har kanskje fasiten? Blir hotryti med over hit forresten? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valentino Posted July 18, 2023 Author Share Posted July 18, 2023 Hm. Kanskje. Enig i at «hudlengden» skal være størst. Fikser ikke bukser til knærne. Quote Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 Korte > lange bibs. Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valentino Posted July 18, 2023 Author Share Posted July 18, 2023 For mye å nevne god gammel stil der! Quote Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill Link to comment Share on other sites More sharing options...
HOTON Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 Juffe skrev (9 timer siden): Jeg vil si ca halvparten av lengen på strømpene som er vist på bildet over. Ja, helt enig: de er for lange. Men det er et hav av landeveissyklister som kler seg i disse ‘gummistøvel’-sokkene for tiden. Og flertallet har jo alltid rett😂 MEN: bare vent! Trenden vil snu. Og de klassiske, lave sokkene vil komme tilbake. Amen. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HOTON Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 Valentino skrev (På 18.7.2023 den 9.56): Vi må vel ha en slik tråd på dette forumet også? Skyt! Valentino! Jeg kan ikke leve uten stilpolitiet. Og jeg lover det vil komme mange nye utspill fra min kant✌️ 3 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valentino Posted July 18, 2023 Author Share Posted July 18, 2023 Godt å ha deg her også! Nå blir @Brusdalen glad! Quote Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill Link to comment Share on other sites More sharing options...
HOTON Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 Brusdalen skrev (7 timer siden): En av de siste innleggene på gamleforumet har kanskje fasiten? Blir hotryti med over hit forresten? Hei, og takk for at du tok med min nyeste video over på ny plattform👍 Kort fortalt handler det om sokkenes lengde basert på ‘det gyldne snitt’ og en formel du kan sette din beinlengde og bib-lengde inn for å kalkulere deg frem til TOTAL harmoni😂 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 Overflødig shorts- og sokkelengde er nok kommet for å bli, for det er mer aero, med mindre du har huden til Remco. For de som ikke har det, lanserer Rapha nå nye aero-optimaliserte plagg - som også skal være stilige (?) De henter seg litt inn på slutten. Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valentino Posted July 18, 2023 Author Share Posted July 18, 2023 Ben Healy klarer sikkert å se kul ut i en striesekk også. 2 Quote Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill Link to comment Share on other sites More sharing options...
YOLO Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 Bra med stiltråd! Nå har vi sjansen til å bli enda strengere fra starten av? Valentino skrev (11 timer siden): Vi må vel ha en slik tråd på dette forumet også? Skyt! 1. Trøyen er vel tilgitt siden du er på «oppdrag». 2. Litt for korte shorts. 3. Skitten styreteip Ellers on point. Sokkelengde skal opp til leggmuskel-bul. Ser ut som Valentino er på fasit. Ca. 3 cm kortere enn Alpecin-rytter med Rule28-sokker. For å følge Valentinos eksempel: Legger hodet mitt på huggestabben. Fra Lillehammer-Lillestrøm med jobben. Fikk være med å bestemme uniform (hjelm, trøye, bib, sokker (sko skulle bare være hvite)) Vær streng! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gruskverner Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 Hm, her snakker vi åpenbart stor kar og ramme, og lang distanse, men gir det dispensasjon for 1.9L drikke? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YOLO Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 Åpenbart stilbrudd! langt, varmt og vi hadde mål om å ikke stoppe på alle drikkestasjoner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 19, 2023 Share Posted July 19, 2023 YOLO skrev (13 timer siden): Bra med stiltråd! Nå har vi sjansen til å bli enda strengere fra starten av? 1. Trøyen er vel tilgitt siden du er på «oppdrag». 2. Litt for korte shorts. 3. Skitten styreteip Ellers on point. Sokkelengde skal opp til leggmuskel-bul. Ser ut som Valentino er på fasit. Ca. 3 cm kortere enn Alpecin-rytter med Rule28-sokker. For å følge Valentinos eksempel: Legger hodet mitt på huggestabben. Fra Lillehammer-Lillestrøm med jobben. Fikk være med å bestemme uniform (hjelm, trøye, bib, sokker (sko skulle bare være hvite)) Vær streng! Er vel knapt noe å trekke her. Bortsett fra flaskene og gammelt startnummer på hjelm? Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyE Posted July 19, 2023 Share Posted July 19, 2023 baroudeur skrev (3 minutter siden): Er vel knapt noe å trekke her. Bortsett fra flaskene og gammelt startnummer på hjelm? Snørr på venstre lår kan vi ikke ha noe av. Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
YOLO Posted July 20, 2023 Share Posted July 20, 2023 Gammelt startnummer? Dette er jo underveis i «Den lille styrkeprøven». Men ja, snørr på bib er uheldig 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleF Posted July 20, 2023 Share Posted July 20, 2023 baroudeur skrev (På 18.7.2023 den 10.14): Aerosokker funker bedre enn mange tror, men hvor høye sokker skal man egentlig akseptere? Syntes lengden på sokkene bestemmes litt av leggen på rytteren jeg. Lange tynne legger = lange sokker. Korte tykke legger = korte sokker Snur man om på dette blir ting fort ille å se på. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valentino Posted July 21, 2023 Author Share Posted July 21, 2023 (edited) Hvite bukser er @HOTON sitt gebet. Kommentar til @YOLO: Korte nok sykkeltrøyer er et evig problem. Forøvrig synes jeg den siste iterasjonen av Bergodal-drakta var kul. Også kjekt at vi fikk dem med undertrøye-front i varmen. Styretapen er skitten pga time 6 i 35 grader. Det eneste jeg har å påpeke hos deg er de lange flaskene. Greit at L-L (good one!) er et langt ritt, men det må være mulig å starte med en flaske i midtlommen heller enn de to avbildede rakettene. Edited July 21, 2023 by Valentino 1 Quote Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts