torhovland Posted May 9 Share Posted May 9 Kan sånt som dette bli reparert, eller må dei i søpla? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eriksvatn Posted May 9 Share Posted May 9 12 minutes ago, torhovland said: Kan sånt som dette bli reparert, eller må dei i søpla? Fikk kjøpt nye "puter" til mine, det kan være et alternativ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kid Posted May 9 Share Posted May 9 Puter koster nesten ingen ting til disse. Blir da som ny! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lektoren Posted May 9 Share Posted May 9 Putene på hodetelefoner er forbruksvare. Bare å kjøpe nye. Det kan være litt vrient å finne helt riktig modell, så muligens må du på ebay. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
san Posted May 9 Share Posted May 9 Avhengig av merke og modell kan originale puter være urimelig kostbare. Men gode alternativer finnes flere steder. Søkte etter puter til mine Sony XM4. Originale fra Fixpart: 1317,- Fra teknikproffset: 88,- Fra Temu: 114,- Kjøpte sistnevnte og de er utmerket. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soeder Posted May 9 Share Posted May 9 Kjøpte til mine QC hos Fyndiq: Hodepute Øreputer Billig og ikke noe ekstra toll/mva. Hodeputa er litt middels, men bedre enn noe helt utslitt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torhovland Posted May 9 Author Share Posted May 9 Kult! Då har eg bestilt nye frå Fyndiq. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbl Posted May 9 Share Posted May 9 Ser ikke umiddelbart hvilke dette er, men Bose har jo også et greit utvalg sjøl. Bestilte hvertfall herfra til mine QC35: https://www.bose.no/nb_no/products/headphones/headphone_accessories.html 2 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOB Posted May 10 Share Posted May 10 (edited) Mine S’heiser Momentum så likedan ut etter noen vintre på rulla, men nye puter fra CDON til 159 kr gjorde susen! Vriene å få på, men det løste seg til slutt (på et vis). Edited May 10 by MOB 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen S. Posted May 10 Share Posted May 10 Jeg har sjelden blitt så glad for å kjøpe noe "nytt" som da jeg fant ut at disse putene var å få kjøpt løst. Fornyet to fremdeles godt fungerende Plantronics som sikkert er fra 2015-2016. 350kr tilsammen, så gode som nye begge settene. 1 Quote Jørgen RazeFaze @ Terrengsykkelforumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts