Ace Posted May 24 Share Posted May 24 Mye av min våkne tilstand består i å høre på podcasts, men nå skal appen jeg bruker legges ned, altså Google podcasts. Den har vært meget vellaget og uten særlig reklamestøy. Nå leter jeg etter alternativer til min android telefon (jeg kommer ikke til å nedverdige meg til å skaffe meg en iPhone). Har noen noen forslag til løsning? Jeg hører på mange forskjellige podcasts, alt fra ren faglitteratur, politikk, næringsliv, innovasjon, økonomi, psykologi, helse, trening, språk, osv. osv. Skulle gjerne hatt noen gode forslag.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted May 24 Share Posted May 24 Podcast Addict. Spotify er også bra om man har flere enheter. Quote Kaffe- og teansvarlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace Posted May 25 Author Share Posted May 25 Andreas skrev (På 24.5.2024 den 10.44): Podcast Addict. Spotify er også bra om man har flere enheter. Kommer ikke til å bruke Spotify, men Addict ser ut som det beste alternativet. Merkelig at ingen andre ser på dette som et problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furu Posted May 25 Share Posted May 25 Ace skrev (12 minutter siden): Merkelig at ingen andre ser på dette som et problem Tja, for min del setter jeg mer og mer pris på å ikke ha lyd rundt meg hele tiden. Så derfor ikke et problem. 1 Quote /Stig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace Posted May 26 Author Share Posted May 26 Furu skrev (12 timer siden): Tja, for min del setter jeg mer og mer pris på å ikke ha lyd rundt meg hele tiden. Så derfor ikke et problem. Jeg leser... "jeg setter pris på å være kunnskapsløs og ignorant". Jo mer man lærer, jo mer skjønner man hvor lite man kan. Samtidig skjønner man at man kan langt mer enn folk flest.... derfor er det viktig å lære mer.... man blir både ydmyk og kunnskapsrik, noe som burde vært et mål for alle..... 1 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furu Posted May 26 Share Posted May 26 Herlig….. Quote /Stig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepeda Posted May 26 Share Posted May 26 Ace skrev (10 timer siden): Jeg leser... "jeg setter pris på å være kunnskapsløs og ignorant". Jo mer man lærer, jo mer skjønner man hvor lite man kan (...) man blir både ydmyk og kunnskapsrik, noe som burde vært et mål for alle..... Ace, er jeg helt på bærtur, eller er Supernalle tilbake? Tre setninger og man gjenkjenner den ydmyke stilen 🙂 2 1 Quote S Link to comment Share on other sites More sharing options...
runermm Posted May 26 Share Posted May 26 😅 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simson Posted May 26 Share Posted May 26 Pocket Casts 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace Posted May 26 Author Share Posted May 26 simson skrev (1 time siden): Pocket Casts Den ser lovende ut. Skal testes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infraspinatus Posted May 26 Share Posted May 26 Ny telefon: iPhone. Innebygd podcast app: Podcast 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsCH Posted June 4 Share Posted June 4 Sist jeg lette endte jeg opp med Player FM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akselen Posted June 4 Share Posted June 4 Antennapod har jeg brukt i en ukes tid på android. Fin app som jeg så langt ikke har noe utsette på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baronKanon Posted June 5 Share Posted June 5 Flytta alt over til Youtube music. Ikke like god funksjon (som autofjerning fra kø etc), men funker greit for meg. Vet ikke om det har noe å si at jeg har Youtube Premium abonnement eller ei, dog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts