Gå til innhold

Hjelp til utstyr til Atlas Mountain Race


torhovland

Anbefalte innlegg

Ein annan sak eg vil spørre om er sykkelsko som er gode for kilometervis med hike-a-bike i steinete og ulendt terreng. Er det kanskje betre å ha harde sko og eit separat par gode sandalar?

Eg fann forresten ein rittrapport som går grundig i detalj om alt mogleg. Ikkje så rart, sidan den er skrive av same mann som skreiv analysen om telt og bivy nemnt lenger oppe. Dette er nyttig.

Eg fekk testa sykkelen på ein lang tur i går. Med Ice Spiker Pro på fekk den nok ikkje vist seg fram på beste måte, men den ser i alle fall ut til å passe meg bra. Drevet med 36 tenner var som forventa alt for svært, og eg har allereie bestilt eit absoluteBLACK 30T ovalt drev.

Eg såg litt meir på Nordisk Lofoten i går. Sidan det er eit lite og superlett telt har det litt av dei same utfordringane som ein bivy, nemleg kondens. Pluss at golvet kanskje er alt for skjørt for steinete ørkenlandskap, så eg må kanskje dra med ei matte på 200 gram. Då er det ikkje like superlett lenger. Eit anna alternativ er MSR FreeLite. Det er heilt likt mitt MSR Hubba NX, berre endå lettare.

Alpkit Kloke har eg sett at enkelte brukar, ja. Så fort eg finn ut korleis folk held sovepose tørr frå kondens og eventuelt regn så er absolutt den og OR Helium interessante alternativ.

Tarp trur eg ikkje eg orkar å styre med.

Satelitt-tracker treng eg ikkje å tenke på, sidan eg får leige det av arrangøren.

Endret av torhovland
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt mine S-Works terrengsko med carbonsåle og kun noen få (harde) knaster til overraskende mye gåing. De holder sammen enda, men de er glatte, spesielt på stein. Etter en dobbelpunktering i sommer jogget jeg lett et par km på skogsvei, uten store problemer. Sko ala Specialized Recon er vel designet for hike-a-bike(nevnes i markedsføringsskribleriene), og har en god del knaster under. Blir sikkert aldri som en god løpesko, men sandaler er ikke akkurrat det beste hvis det er steinete. Ser Recon har gått ned i antall knaster på 3.0, kanskje pga. tilbakemeldinger. Her er 2.0

61520-104_SHOE_RECON-20-MTB-SHOE-BLK-42_

Ser Lofoten UL har bunnduk på 15Denier. Ser i et Excel-ark jeg lagde engang i tiden når jeg nerdet på telt, at det er samme som MSR Carbon Reflex, MSR Freelite og Nemo Hornet. Hubba NX har 30D. Usikker hva mitt er, men tipper et sted mellom 15-30D. Bruker footprint, men tenker ofte at det ikke er nødvendig. I en rittsituasjon kan en liten rull Gorilla/GearAid-tape dekke små rifter. Generelt velger man en passe ok teltplass, og med lite telt trenger det ikke være store plassen. Ganske lett å unngå en stein/rot som stikker opp.

Kondensen blir ofte liggende på innerduk i telt, men det er litt varierende hvor stort problem det er. Er det kaldt øker kondensen, men hvis det f.eks. blåser, minker problemet om en har et klassisk inner/ytterduk-telt. På mitt telt er kondens hovedsakelig et problem på vintern eller i regn, fordi soveposen dytter borti innerduken. Ellers er det ofte ikke et så stort problem. Har fått sydd på et par ekstra fester på ytterduken, så ytterduken blir litt strammere, slik at inner og ytterduk ikke ligger mot hverandre, siden det er oppskrift på kondens.

Kondensen varierer nok endel med temperaturene også når det kommer til bivy. Hvis en har hydrofobisk dun skal det i teorien ikke være et problem for dun. Dog, alle som har våknet med en fuktig sovepose vet at det er nivåer før dun mister spensten. Kanskje det kan hjelpe å impregnere deler av soveposen, eller re-impregnere dunen rett før turen? Det har positive og negative sider. Stoffet på vinterposen min preller av vann/fukt i starten, før det blir for mye og stoffet trekker til seg fukt. Impregnering av soveposestoffet eller goretex, kan jo også bidra til mer fuktighet, om forholdene ligger til rette for det. Har sett bikepackere/backpackere på youtube tørke av teltet om morgenen med en mikrofiberklut, før de pakker sammen. Da blir det mindre fukt i baggasjen. Noen plasserer sovepose eller telt litt "åpent" så vinden kan tørke utstyret mens de går/sykler. Sol hjelper godt på, men den er kanskje ikke tilstede når de verste  fuktproblemene er der, regn. Andre utfordringer er støv, balanse, potensielle rifter. Hvis en har 1-2 stropper, og Tailfin med top bag, kan man kanskje feste sovepose eller bivy slik at den kan flagre litt lett i vinden når en sykler på åpne strekninger og været tillater det.

Som regel løser det meste seg om en har forberedt seg passe godt før turen, noen strategier om noe uforutsett dukker opp og kanskje visualisert deler av løypen/utfordringene. Riktig mindset har nok mye å si, siden det vil dukke opp utfordringer, som hjemme ikke er så store, men pga. situasjonen føles verre.

  • Like 1

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sun Flyer Eg var litt i forkant av det der, og ville gå rett på versjon 2, skjønar du 😄

Eg sendte mail til Jens, mannen bak Forumslader, og spurte om det var sjans for å få ein Aheadlader (som går ned i gaffelrøret, med USB-kontakt under top cappen) i tide til AMR. Han har hatt litt trøbbel med å få tak i delar, nemleg. Men han sa det skulle gå bra, så no er det bestilt.

I dag har eg sett ein del på hjulsett. Eg skal jo bygge meg eit dynamohjul. Eg har eit frå før, men det er for landevegssykkel. Så var spørsmålet, skal eg ordne eit bakhjul også sånn at eg får matchande hjul? Då eg såg litt nærare på bakhjulet til Orbeaen fekk eg svaret. Eg syntes hjula virka litt tunge då eg monterte sykkelen.

Kassetten er SLX 12-delt 10-51, og dermed 534 gram. XT er 470 gram. Nei, eg kjøper nok ikkje kassett til kr 1700 for å spare 64 gram. XTR er 367 gram. No snakkar vi! Men nei, eg betalar ikkje 3800 for ein ny kassett heller!

Uansett, det var hjulsett det var snakk om, ikkje kassett. Så eg kika på navet. Der stod det FH-MT410-B. Det er 478 gram. Eit DT Swiss 240 er 207 gram! Under halvparten! Så, ja, det blir nok å bygge to nye hjul. Angåande felg så ser det ut til at DT Swiss XR 391 er eit nær perfekt kompromiss mellom vekt, breidde, pris, og hardførheit.

Eg kan ikkje unngå å legge merke til kor populære Vittoria Mezcal er. Og i XC Trail-utgåva er dei også hardføre. Orbeaen kom med Maxxis Ikon, som også er eit bra val. Men dei er utan EXO sidewall protection, og det tek eg ikkje sjansen på. Mezcal kan fås i mange breidder, og det ser ut til at eg skal få plass til 2,35". Det kan kome godt med mot slutten av rittet, når 10 km med ørkensand skal forserast. Det er visstnok sånn at det akkurat kan vere syklebart med riktig utstyr og teknikk. Reknar med at vinterfatbike-erfaringa mi vil kome til nytte her.

I går dukka Thermarest-liggeunderlaget opp. Det ser bra ut.

Når det gjeld telt vs. bivy så heller eg mot bivy per no. Kjappare å pakke opp og ned, mindre plass, lettare, og så er det ikkje sikkert det blir så mange netter ute under open himmel. Framleis litt bekymra for dette med kondens. Eg ser at syntetisk dun blir anbefalt dersom det er risiko for blaut sovepose. Det er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vil bytte kassett så kan Garbaruk være en lett og en del rimeligere løsning eller så selges det en del XTR kassetter på finn.no til ok priser.

Når du først skal bygge hjul, hvor ikke velge en karbonring istedenfor alu?

Min erfaring tilsier at de er sterkere ved sammen vekt og lettere å holde rette over tid.

Vi har bruk Vittoria Mezcal endel som rundbane dekk og de har vert allsidige, rulla godt og vært ganske gardføre.

Tror jeg ville valgt TNT utgave med litt kraftigere sidevegger i så fall.

Har hatt en runde med Mezcal uten TNT og de var utrolig mye og føyelige, men varte ikke så lenge og det var på hjula til ei jente på 14år som sykler rundbane.

  • Like 1

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullars skrev (2 timer siden):

Om vil bytte kassett så kan Garbaruk være en lett og en del rimeligere løsning eller så selges det en del XTR kassetter på finn.no til ok priser.

Hmm, det som er av 12-delt XTR Microspline på Finn akkurat no er over kr 3000. Og det same er Garbaruk, så eg trur eg klarar meg med den kassetten eg har.

Gullars skrev (2 timer siden):

Når du først skal bygge hjul, hvor ikke velge en karbonring istedenfor alu?

Fordi det blir mykje dyrare. Rimelegaste karbonfelg på Bike24 no er €300. DT Swiss 391 er €53.

Gullars skrev (2 timer siden):

Tror jeg ville valgt TNT utgave med litt kraftigere sidevegger i så fall.

Ja. Har dei slutta å kalle dei TNT no, kanskje? Det er i alle fall XC Trail som er dei kraftigaste, og dei eg er interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, det var kanskje derfor XTR kassetten jeg solgte i våres gikk så fort når jeg la den for 2500😎

Karbonhjula blir ein gode del dyrare ja, men annenhåndsverdien er vesentlig høgare og.

Blir kult å følge med vidare.

 

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torhovland skrev (På 6.11.2023 den 9.09):

Ein annan sak eg vil spørre om er sykkelsko som er gode for kilometervis med hike-a-bike i steinete og ulendt terreng. Er det kanskje betre å ha harde sko og eit separat par gode sandalar?

Eg fann forresten ein rittrapport som går grundig i detalj om alt mogleg. Ikkje så rart, sidan den er skrive av same mann som skreiv analysen om telt og bivy nemnt lenger oppe. Dette er nyttig.

Eg fekk testa sykkelen på ein lang tur i går. Med Ice Spiker Pro på fekk den nok ikkje vist seg fram på beste måte, men den ser i alle fall ut til å passe meg bra. Drevet med 36 tenner var som forventa alt for svært, og eg har allereie bestilt eit absoluteBLACK 30T ovalt drev.

Eg såg litt meir på Nordisk Lofoten i går. Sidan det er eit lite og superlett telt har det litt av dei same utfordringane som ein bivy, nemleg kondens. Pluss at golvet kanskje er alt for skjørt for steinete ørkenlandskap, så eg må kanskje dra med ei matte på 200 gram. Då er det ikkje like superlett lenger. Eit anna alternativ er MSR FreeLite. Det er heilt likt mitt MSR Hubba NX, berre endå lettare.

Alpkit Kloke har eg sett at enkelte brukar, ja. Så fort eg finn ut korleis folk held sovepose tørr frå kondens og eventuelt regn så er absolutt den og OR Helium interessante alternativ.

Tarp trur eg ikkje eg orkar å styre med.

Satelitt-tracker treng eg ikkje å tenke på, sidan eg får leige det av arrangøren.

Virkelig sprekt av deg å begi deg ut på dette eventyret!😅

Takk for link til rittrapporten forresten. Det gikk fort flere timer med lesing inne på Torsten sin nettside. Anbefales!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

torhovland skrev (På 8.11.2023 den 16.07):

Det er sikkert sant, men på Ali må eg fyrst vite kva som er gull og kva som er gråstein.

Tviler på at jeg har hatt flaks. Å støpe karbonfelger er ikke rakettforskning. "Gråstein" handler mer om ferdigbygde hjul med for billige eiker, nipler og nav som gjerne også er skrudd for dårlig sammen. Hadde flere episoder med alufelger, blant de som delte seg i to, løsnet i skjøt, og nippelhull som gikk i oppløsning. Men det er ditt valg, tviler ikke på at du finner noe som fungerer 🙂

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, de har overbevist meg. Eg skal bestille eit par Btlos-felgar. Bakfelgen kan eg for så vidt bestille som ferdigbygd hjul. Eg har to par Yoeleo i garasjen, så eg har allereie god erfaring med kinesiske karbonhjul, så lenge det er gjort av seriøse folk.

Når det gjeld sko, så fann eg denne testen som både hadde med ein av Specialized-modellane nemnt over, og Shimano ME5. Sidan eg har god erfaring med Shimano-sko (det står tre par i skohylla) sjekka eg denne litt nærare. Då fann eg ein veldig positiv test. "They’re really comfortable to ride and hike-a-bike all day in." Perfekt! Når eg attpåtil fann dei til ein god pris på XXL var det berre å slå til. 

Eg har dei på no, dei passar bra med ullsokkar på, og dei kjennest absolutt komfortable ut. Får berre håpe dei ikkje blir altfor kalde i minusgrader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi, oi! No er eg sliten etter tre dagar med intensiv shopping.

Det starta med at det var tilbod på Outdoor Research Helium-bivyen. Sidan eg meir eller mindre har bestemt meg for å droppe telt, og sidan det ikkje er så stort utvalg av bivy her til lands, gjekk eg like godt for denne.

Sidan eg var så godt i gang tok eg soveposen med det same. Eg fann ut at dei ordentleg lette fort blir ekstremt dyre. Men Cumulus har ein del bra som ikkje er så gærne i pris. Spesielt Aerial 330 var veldig spennande, sidan det er ein slags mellomting mellom sovepose og quilt, altså det er ein sovepose der det manglar foring i ryggen. Dermed kjem den ned i 483 gram sjølv med temperaturgrense på -7 grader. Men som ein del spekulerte i, dette fungerer nok berre dersom du ligg heilt roleg på ryggen heile natta. Ein annan interessant er kinesiske Aegismax Nano 2 på 742 gram. Temperaturgrensa er oppgitt til 0 grader, men folk som har testa den meiner det burde vere -5. Thermarest Hyperion på 630 gram til kr 4549 var eg også nær ved å velje. Men då eg fann Marmot Hydrogen i lang utgåve på 770 gram til kr 2437 følte eg at eg måtte slå til. Dette er ein lettare/kaldare modell av soveposen eg har frå før. Den har såkalla ExpeDRY, som eg forstår er ein form for hydrofobisk dun, det vil seie at den skal tåle litt fukt/kondens.

Så vart felgane bestilt. Det vart Btlos M-i24A i Premium XC-utgåve på 355 gram per felg. Indre breidde på 24 mm er kanskje på grensa til smalt for 2.35" dekk, men Jan Heine meiner det ikkje har betydning, så då. Eg tenkte å bestille ferdigbygd bakhjul, men fann ut at det vart ein god del dyrare enn å bestille delane og bygge sjølv. Begge felgane er asymmetriske. I ettertid ser eg at dynamonavet er symmetrisk. Ja ja, pytt.

Angåande dempesetepinne går eg for Cane Creek eeSilk+ med 35 mm vandring. Kinetic og Redshift med fjær har visstnok litt vel aktiv gynging, og eeSilk utan pluss har berre 20 mm og er mest meint for grussykkel. Men eeSilk+ er ikkje så lett å få tak i her, så det endte med å bestille ein frå Kina på eBay.

På Finn fann eg ei brukt Exposure Zenith hjelmlykt, så den tok eg. Og så fann eg eit par velbrukte XTR-pedalar til kr 200, så eg slo til på dei også.

Og så var det monsterbestillinga til Bike24 i dag. Det må vere den største bestillinga eg har gjort utan å faktisk kjøpe sykkel! SON dynamo, DT Swiss 350 baknav, DT Swiss Competition-eiker, messingniplar, bremseskiver, bremseklossar, slangelaus teip, guffe, ventiler, ovalt 30T Rotor-drev (det frå absoluteBLACK eg nemnte tidlegare viste seg å vere for Race Face), kjede pluss kjedelåsar, SRAM universalt girøre, Deore XT girhendel (var litt skuffa over følelsen til SLX som fulgte med sykkelen), Salsa Bend Deluxe styre med 23 grader bøy, Ergon GS2 grep, SQlab inner barends, hardare elastomer til setepinnen, pedalklossar, ein del Voile straps (eller Fixplus, som er det som gjeld på denne sida av Atlanteren), High5 Zero elektrolyttar, Powerbars, og koffeinshots. Samt SealSkinz vasstette merinosokkar, skoovertrekk og ei ny Assos Mille GTO sykkelbukse med massiv polstring.

Hadde tenkt å bruke Aero bars, og har montert det og prøvd det nokre turar, men i eit intervju sa Sofiane at han fekk brukt det så lite at han villa ha droppa det! Dersom han kan køyre utan så kan i alle fall eg det. Som de ser over har eg no bestilt både Ergon-grep med barends pluss SQlab inner barends. Eg skal prøve dette og sjå om ikkje det gir nok variasjon.

Framleis har eg ikkje bestilt Tailfin eller dekk. Eg må sjå an kor stor plass alt utstyret tek før eg bestemmer meg for Tailfin. Men det fine med den løysinga er at eg kan montere to flaskestativ på den, og dermed slippe å sykle med drikkesekk. Eg kan også montere flaskestativ på gaffelen. Vi får sjå.

Skoa var kjempegode både til sykling og gåing, og det gjekk heilt fint med tjukke ullsokkar. Likevel vart dei på grensa til for kalde i to minusgrader. Så eg la på eit par skotrekk i bestillinga til Bike24.

I natt trente eg litt på å sove ute. Starta enkelt med teltet og den varme soveposen. Det vart ingen stor suksess! Sov uroleg, og i to-tida gjekk eg og la meg inne. I dag har eg vore veldig trøytt 😄

Må nok trene meir på dette. Det blir jo ikkje akkurat enklare med bivy og ein kaldare sovepose.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fungerer... nesten, men ikkje heilt.

Eg ville gjerne at eg skulle kunne rulle heile senga (sovepose, liggeunderlag og bivy) saman i ein pakkpose og henge det på styret. Det går nesten, men eg har ikkje 10 cm klaring til dekket, og det må eg jo ha pga. dempegaffelen.

Så det spørst om eg ikkje må putte bivy eller liggeunderlag ein annan plass. Skal prøve korleis det blir med ein mindre pakkpose.

PXL_20231117_113019155.MP_2.jpg.566273a9784a2c89f10f5afc4ecf0532.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke skaffe seg en smalere og lengre pakkpose? Helst en med ventil(ala Topeak Frontloader) så du kan få most det skikkelig sammen. Min erfaring er at mange pakkposer utvider seg etterhvert, såfremt de ikke er helt vanntette, og da har de jo en vektstraff. Hvilken styrebag-holder har du?

Jeg har Restrap Double Roll Dry bag 14L, vet ikke om den er smallere enn normale bagger.

Restrap-Small-Bar-Bag-Size-Guide_7b110e7

De har også en Aero Bar som ser litt stillig ut, men 7L er kanskje vel lite:

RaceAeroBarBag_1000x.jpg?v=1663770822

Oppsettet du har nå virker veldig bra. Det finnes jo en rekke måter å "dytte" baggen litt opp, siden over tid har de en tendens til å sige om noe ikke stopper dem. Jeg har selv en Restrap Bumper Bar, men den veier jo litt, og løser kanskje ikke utfordringen din. Revelate Designs, som lager den mye anbefalte Harness-holderen, har også en drybag kalt Saltyroll med festepunker.

Restrap-Bumper-Bar4_1000x.jpg?v=16552033

Kan en løsning være å feste eller stramme drybagen med aerobarsene?

Her er et innlegg fra gamleforumet, når jeg så på bumperbar og alternativer: link. Innlegget til EspenS under nyttig.

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må nok heller bli sånn, ja:

PXL_20231117_1152102012.jpg.56a54f2b129af8d783e6f6372d1faa25.jpg

Så får eg heller putte bivyen ein annan plass. Den er heldigvis kompakt når den er nedpakka.

Men denne veska på toppen blir også problematisk, ser eg. Den kjem til å kome i vegen for både Garmin og lykt, og glidelåsopninga er vanskeleg å kome til.

PXL_20231117_115434332.jpg.898240a313d5d30c83d762a02fa776d6.jpg

Det er meir og meir som talar for ein Tailfin AeroPack. Eg satsar på at det kjem opp eit Black Friday-tilbod der.

Det er ikkje så lett å vite kor mykje som er nødvendig å ha med, og kva som kun er unyttig ballast. På den eine sida har du sånne som han her, utan liggeunderlag og med kun nødfolie som bivy, og som naturlegvis heldt på å fryse seg forderva (29:40).

På den andre sida har du Lachlan Morton under Tour Divide, som såg ut til å dra med seg alt han eigde, som hevda at han fekk bruk for alt (riktignok under kaldare forhold og lengre øde strekningar), og som naturlegvis likevel var plenty rask:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er vektfordelingen?

Mye kan jo løse seg med liten seteveske ala Restrap Race og en mindre rammebag. Da får du fordelt vekten litt bedre, siden det vil jo kjennes å ha et par kg foran.

Min kamerat som har Tailfin, har doubledecker Canyon Grail'en, hvor større frontbag blir utfordrende pga. computer og lys. Selve pannierfestene på Tailfin kan føles litt svake, men han har sikkert 10-15 000km(USA/Norge/Europa på kryss/tvers) uten problemer. Han sykler dog landevei og fin grus, men jeg har lurt han med på et par dårlige veier og det virker som panniersene holdes fint fast selv om det rister endel.

 

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Andreas Eg kunne godt ha forsøkt ein lang og smal pakkpose, men utfordringa er at den må vere over 13 liter (som den minste eg prøvde over er), og då veit eg ikkje om det finst nokon som er smale nok. Det er litt tips her. Her dukkar Revelate Saltyroll opp, som du også nemner. Den ser interessant ut. 15 liter, og likevel berre 18 cm i diameter. Men eg veit ikkje om det blir enkelt å presse alt nedi den.

Å løfte baggen opp til aero bars er også interessant, men:

  • Det vil dekke for lykta, med mindre eg monterer den frampå aero bars.
  • Som nemnt over, har eg eigentleg tenkt å droppe aero bars, til fordel for Ergon grips og SQlite inner barends.

Haldaren er Oveja Negra Front End Loader.

Restrap Aero Bar har eg sett på, men som du seier, den blir for liten til å pakke soveutstyr i.

Grunnane til at eg er interessert i Tailfin er:

  • Eg treng plass til masse vatn, minimum 3,5 liter.
  • Eg vil helst unngå sekk på ryggen.
  • Meir hendig å plukke ting inn og ut av enn seteveske.
  • Seteveske passar nok ikkje optimalt til Cane Creek eeSilk.
  • Aluversjonen er ikkje såå dyr.

Eg har ei halv rammeveske på min Trek Domane som eg skal sjekke om eg kan bruke. Då har eg plass til 2 x 0,75 liter vatn i ramma, så kan eg ha ei litersflaske i ein snack bag på styret og nok ei flaske kanskje i Tailfin. Eg kunne ha montert flaskestativ på gaffel eller Tailfin, men det er fint om eg kan unngå dette. Og som du er inne på, eg har sikkert nok vekt over framhjulet allereie no.

Eg har også to top tube vesker, ei mot styrelager og ei mot setepinnen. Eg skal nok skaffe ein snack bag til.

Det skulle gå an å få plass til mat, slangar, verktøy, ekstra klede, solkrem og andre ting med dette oppsettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som Tailfin er en god løsning. I det lange løp, koster det jo litt å prøve og feile også.

Jeg har vært misunnelig på Tailfin toppbaggen til min kamerat. Når man skal finne frem noe en har pakket i litt hast, og må gjennom flere bagger, virker det veldig fint å bare kunne rulle opp topp baggen og se rett ned i innholdet.

  • Like 1

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torhovland skrev (8 timer siden):

Dette fungerer... nesten, men ikkje heilt.

Eg ville gjerne at eg skulle kunne rulle heile senga (sovepose, liggeunderlag og bivy) saman i ein pakkpose og henge det på styret. Det går nesten, men eg har ikkje 10 cm klaring til dekket, og det må eg jo ha pga. dempegaffelen.

Så det spørst om eg ikkje må putte bivy eller liggeunderlag ein annan plass. Skal prøve korleis det blir med ein mindre pakkpose.

 

Kunne det hjelpe med noe så enkelt som en voilee-stropp eller lignende i senter som komprimerer drybagen og holder den oppe akkurat over hjulet? (har fungert bra for meg med tilsvarende problem.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eriksvatn skrev (1 time siden):

Kunne det hjelpe med noe så enkelt som en voilee-stropp eller lignende i senter som komprimerer drybagen og holder den oppe akkurat over hjulet? (har fungert bra for meg med tilsvarende problem.

Ja, kanskje. Men eg synest den mindre pakkposen på 13 liter fungerte såpass mykje betre enn den på 20 at eg eigentleg trur eg vil ha det slik.

Eg hadde ein tur i Bymarka i kveld og lot pakkposen henge med så eg fekk testa det litt ordentleg. Og det fungerte ikkje berre bra. Det fungerte over all forventning. Eg merka knapt at den var der! Til og med på sti. Jaudå, styringa blir litt tyngre, men såpass lite at det ikkje var noko å irritere seg over. Eg hadde kort og godt null å utsetje på denne løysinga!

PXL_20231117_193730056.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har tolmodig venta på ein Black Week-deal hos Tailfin. Det skjer visst ikkje. I staden kom det ei anna melding frå dei: produktlansering den 7. desember. Då tippar eg det gjeld denne rammeveska som fleire i Tailfin R&D-programmet har sykla rundt med i år. Vel, vel, når det ikkje blir noko Black Friday kan eg like godt vente eit par veker til og sjå kva som dukkar opp.

image.png.52739ebea37c6186fce4fb23c5c1786a.png

image.png.3bc0db4ed5196b38fd27acd54853871e.png

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...