Gå til innhold

Hjelp til utstyr til Atlas Mountain Race


torhovland

Anbefalte innlegg

Har fått montert litt delar og tatt ein prøvetur. Eg var litt usikker på om 30T drev blir i minste laget og om eg burde ha 32T. Men eg hatar å ikkje ha låge nok gir, spesielt når eg er heilt tom for krefter etter fleire dagar på tur. Og 30/51 kjendes absolutt ut som ei utveksling som det blir fint å ha. I motsatt ende kjendes 30/10 greit ut også. Det er ikkje sikkert eg kjem til å sakne 32+/10 så ofte. 1x blir uansett eit kompromiss. Skulle eigentleg gjerne hatt 2x, men la gå.

Ovalt drev har eg aldri hatt før, og det kjendest litt rart ut til tider, men det blir sikkert også bra. Har ikkje testa det i ei lang klatring enno.

PXL_20231125_121009285.jpg.e703b609b02c11631991055353f67da7.jpg

Så monterte eg nytt styre, nye grep, samt inner barends.

Salsa Bend Deluxe kan ein få med både 17 og 23° backsweep. Her var eg også usikker på om 23 ville bli litt i overkant, men eg tok sjansen. Og det kjennest ikkje kolossalt ut i det heile tatt. Det kjennest heilt riktig ut. Faktisk synest eg no at alle flate styre burde ha denne forma 😃

Ergon-grepa er suverent behagelege. Dei kan fåast med barends i ulike storleikar. Dei som er på GS2 er nokså små og diskrete. Nesten litt for små. Men det går.

Så var det jo interessant å prøve inner barends. Er det eit fullgodt alternativ til aero bars? Nei, sjølvsagt ikkje. Men dei er berre 56 gram for eit par, så ein treng i alle fall ikkje å lure på om ein skal ha dei på eller ikkje. Dei gir ikkje den same avlastninga som aero bars gir, men dei gir ein alternativ posisjon til hendene. Dei gir ikkje den same aerodynamiske fordelen, men dei gir eit smalt grep på ein trygg måte. Komfortmessig er det litt rart, for hendene blir liggande oppå bremse/gir-hendlane.

Dersom eg skulle gjennom lengre parti med asfalt, som på Bright Midnight, så ville eg nok satt på aero bars. Men på AMR trur eg ikkje eg får så mykje bruk for det.

PXL_20231125_121116375.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! 
Du virker å gå systematisk til verket. Hvor mye regner du med å trene i uka fram til rittet? Gjør du noe periodisering? Blir bra herdet om du sykler jevnlig ute gjennom vinteren..

Hvor mye mat/drikke regner du med å måtte ha på sykkelen i slengen?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Kopp said:

Du virker å gå systematisk til verket. Hvor mye regner du med å trene i uka fram til rittet? Gjør du noe periodisering? Blir bra herdet om du sykler jevnlig ute gjennom vinteren..

Eg trener så mykje eg kan. Det har blitt 10-15 timar i veka i det siste, men det var før snøen kom. Køyrer ganske tradisjonelt, med mykje base, spesielt i helgene, og litt meir intensitet etterkvart som formen aukar. Kvileveke ca. kvar fjerde veke. Prøver å halde meg i grøn sone på intervals.icu. Etter fleire sesongar med fokus på FTP har eg no innsett at det som betyr mest er kumulativ belastning (CTL). FTP er trass alt nokså stabil så sant du er i ein viss form, men CTL kan variere veldig, for min del frå 30 i off season til over 100 på topp. Og erfaringsmessig er det når CTL er over 90 at eg føler at ting fungerer bra på langtur. Denne hausten var eg berre nede i 59, og no er eg oppe på 84, så eg føler at eg er i rute.

Dessverre har eg aldri vore rask. Så all denne treninga er for å heve meg frå håplaus til middelmådig 🙂

3 hours ago, Kopp said:

Hvor mye mat/drikke regner du med å måtte ha på sykkelen i slengen?

Dei lengste strekningane utan fasilitetar er ca. 100 km. I tillegg kjem eg jo til å passere ein del stader om natta når alt er stengt, så eg kan rekne med å måtte klare meg sjølv i ca. 12 timar med sykling, pluss nokre timar med soving. Om natta når det er kaldt trengs det ikkje så mykje drikke, men eg antar at eg av og til må ha opp mot 4 liter vatn.

3 hours ago, Ndreas said:

5-litersbøtte med chamois-krem? 😄

Ha ha, den bøtta er full av handrens, og eg har ikkje tenkt å ta den med til Afrika 😆

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/26/2023 at 3:18 PM, Andreas said:

Har du vurdert vannrensefilter på turen?*

Bruker selv Katadyn BeFree Filter 1L, som veier 60ish gram. Fungerer veldig fint, bare viktig å ikke la filteret fryse da det visstnok ødelegger effekten.

Det var nokon som prata varmt om Katadyn. Hugsar ikkje om det var Lachlan Morton eller nokon andre. Så eg har vurdert det. Men eg droppar det. Det er ei elvekrysning på AMR, og her er kva Richard Gate skreiv om den:

Quote

I crossed the ankle deep river in bare feet to avoid having wet shoes and socks. This was the only water I saw in the whole race route, so much for taking a filter bottle!

Det at det ikkje tåler frost gjer det jo ikkje akkurat meir attraktivt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 11/24/2023 at 8:46 AM, torhovland said:

Produktlansering den 7. desember. Då tippar eg det gjeld denne rammeveska som fleire i Tailfin R&D-programmet har sykla rundt med i år. Vel, vel, når det ikkje blir noko Black Friday kan eg like godt vente eit par veker til og sjå kva som dukkar opp.

Å nei! Det var ikkje rammeveska, men dette:

https://www.tailfin.cc/product/fork-packs/fork-packs

Samtidig har eg hatt tid til å tenke på om eg eigentleg vil ha Tailfin eller ein superstødig Revelate Designs Spinelock. Det ser ut til at den passar saman med dempesetepinne.

Grunnen til at eg er meir skeptisk til Tailfin er at det viser seg at kapasitet på 20 liter berre er ljug. Så er det også dette med at fullasta Tailfin ikkje nødvendigvis passar så bra innunder setet.

Vel, vel, eg skal sjekke kva som passar best på min sykkel, og kome fram til ein konklusjon.

I mellomtida tek eg gjerne imot forslag til bra setevesker og halve rammevesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sun Flyer skrev (10 timer siden):

 Har du alt noen negative opplevelser av funksjoner på den? Jeg har jo kun sett den i bruk hos andre, og stabiliteten i ulendt terreng er hvertfall helt suveren. 

Enig at det var skuffende lite nyheter fra tailfin,  jeg ventet et stort slipp av nye produkter. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjapp fotosjopping gir dette. Tailfin her:

Tailfin.jpg.e48c039ae7fc596a0ba2f36a02cdcead.jpg

Og så Revelate Designs Spinelock 16 liter:

Spinelock.jpg.a3ec1ee7ec4e730f8af83b9d335950a8.jpg

Begge alternativ ser jo ut til å passe. Eller kanskje den 16 liters veska gir for lite dekklaring med 35 mm demping i setepinnen? Og Tailfin let meg montere flaskestativ til 2 stykk 1 liters Nalgene-flasker.

Samtidig er det lett å sjå at den 16 liters veska er betydeleg meir romsleg enn det Tailfin påstår å vere 20 liter (sjå bort frå den ekstra sideveska på biletet).

Hmm, vanskeleg, dette.

Endret av torhovland
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husholdningen her har en revelate terrapin 14l og en tailfin. Vil si at det går betydelig mer i tailfinen og mye lettere/raskere å finne frem i. Lange pakkposer har fordelen av at det er lettere å komprimere ting inni der, men alt må ut av den om man skal ha noe derfra...

Tror den photoshoppingen har litt feil skalering om du ser på størrelsen på setet på det nederste bildet.

DSC01340-768x512.jpg

livbrava_preride-1024x769.jpg

Kona har i ettertid endret innfestingen av tailfinen på setepinnen (flyttet den høyere opp) slik at den er mer horisontal og hun får brukt mer av volumet nærmest setet.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det var jo eigenleg det eg ville vite. Du viser ein Tailfin som det er pakka meir i. Av ein eller annan grunn er alle Tailfins på nettet berre halvfulle.

Skaleringa mi var basert på avstand mellom eiker. Det kan ha blitt litt unøyaktig.

Men då er det avklart. Det blir ein Tailfin.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

torhovland skrev (1 time siden):

Takk, det var jo eigenleg det eg ville vite. Du viser ein Tailfin som det er pakka meir i. Av ein eller annan grunn er alle Tailfins på nettet berre halvfulle.

Skaleringa mi var basert på avstand mellom eiker. Det kan ha blitt litt unøyaktig.

Men då er det avklart. Det blir ein Tailfin.

Jeg tror det var et riktig valg. Jeg har en på min egen handleliste. Må bare få sykkelen ferdig først 😎

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky skrev (21 timer siden):

Hva slags grunnlag fra andre turer og konkuranser har trådstarter og har det vært mange utenlandsturer i Langtvekkistan tidligere ?

Tillater meg å stusse litt når det er så mye utstyr som må kjøpes inn...

Det er selvfølgelig et stort skritt å gå fra asfalt-eventer som PBP med  "begrenset" opplegg for overnatting til AMR. Men Tor har bygd opp kompetansen gradvis og er etter min mening godt rustet til å delta i Marokko. Det er naturlig nok mye utstyr å kjøpe når dette er første gangen på et sånt event. AMR har vel en fullførerandel på ca 50%, det er ingen katastrofe om man må kaste inn håndkleet underveis. Opplevelsen vil likevel gå utenpå det som de fleste hobbysyklister er med på i løpet av et liv. Jeg føler meg sikker på at om kroppen ikke kollapser vil Tor fullføre. GO TOR!!!

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Viggo 🙂

Det skal nemnast at det ikkje er nødvendig med eit så voldsomt utstyrsjag for å bli med på dette. Eg tenkte faktisk på om eg skulle ta utgangspunkt i min eldgamle Gary Fisher hardtail og andre greier eg fann i garasjen. Men så hoppa eg til andre enden av skalaen og valde å ta dette delvis som eit bikepacking-byggeprosjekt. Eg er av den oppfatning at det er meiningslaust for ein amatør å bruke 30.000+ på ein sykkel, men å bruke ein tilsvarande sum på diverse utstyr har eg ingen problem med 🙂

Planen er naturlegvis å bruke dette til meir enn AMR. Eller, det skal eg vente til februar med å synse for mykje om 😅

Men apropos utstyr, eg treng ei rammeveske. Og min Orbea har ein litt uvanleg bue der overrøret går over til setestag. Det gjer at dei fleste rammeveskene ikkje passar så bra. Her skulle eg eigentleg ha bestilt spesialsydd veske, som eg har på min Domane. Men det blir litt knapt med tid til det no. Så eg lurte på om eg skulle gå for den lille versjonen av Restrap Race:

RestrapRaceSmall.jpg.50e908be8cd614366a89554edf290fe1.jpg

Men så oppdaga eg Nittany Mountain Works. Dei har ei veske som ikkje er så firkanta. Den oppfyller mine andre krav også: vasstett, god glidelås, minilomme på venstre side. Og så er den fleksibel til kor eg kan plassere festestroppane, så det massive styrerøret ikkje blir noko problem. Dette blir vel bra?

Nittany.jpg.a480e9401a3491b8cf6757b3689a9c5b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torhovland skrev (12 timer siden):

Min erfaring med langsykling er sånn:

Screenshot_20231211_234427.png.20ab82c4737b8fc36c4310f871a56587.png

Men ingenting av dette var med terrengsykkel, og stort sett ikkje med sovepose heller.

Utover det faktum at du har mange og lange sykkelturer og henvise til, så er ingen av dem relevante med tanke på å sykle på egenhånd i Afrika uten noen som helst form for støtte. Jeg ville aldri tatt en slik tur som min første tur i Afrika og ihvertfall ikke på egenhånd.

Nok grining fra min side.

Jeg regner med at dette er vel gjennomtenkt og at du får en fin tur som de fleste her på forumet misunner deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Lucky said:

Utover det faktum at du har mange og lange sykkelturer og henvise til, så er ingen av dem relevante med tanke på å sykle på egenhånd i Afrika uten noen som helst form for støtte. Jeg ville aldri tatt en slik tur som min første tur i Afrika og ihvertfall ikke på egenhånd.

Greit nok, men det er jo fordi eg ikkje har gjort det før at eg har lyst til å prøve. Og så er det ikkje heilt på eigenhand, heller. Det vil seie, det er i utgangspunktet på eigenhand, men dersom det skulle oppstå ei krise av eit eller anna slag, så vil det vere fullt av andre folk ute i løypa. Og så er det aldri ekstremt langt til busetning heller. Og i verste fall har eg ein tracker med SOS-funksjon.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om trådstarter har et godt grunnlag for denne utfordringen,  så er jo det uansett veldig gøy med folk som kaster seg på utfordringer som er i randsonen av det rasjonelle.  En gang må være den første.  Hører nettopp på en podkast om en dame fra Canada som meldte seg på transcontinental, uten å ha sykkel, og noe nevneverdig sykkel erfaring.  https://open.spotify.com/

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

torhovland skrev (2 timer siden):

Greit nok, men det er jo fordi eg ikkje har gjort det før at eg har lyst til å prøve. Og så er det ikkje heilt på eigenhand, heller. Det vil seie, det er i utgangspunktet på eigenhand, men dersom det skulle oppstå ei krise av eit eller anna slag, så vil det vere fullt av andre folk ute i løypa. Og så er det aldri ekstremt langt til busetning heller. Og i verste fall har eg ein tracker med SOS-funksjon.

Nå er jeg såpass kjedelig at jeg ville tatt en tur som turist først og dannet meg ett inntrykk av landet. Mye mulig at du vil bli overrasket over hva som defineres som "byer" ute på landsbygda. Marrokko kjører knallhardt på sentralisering av landet.

Det å være helt alene når det kniper, særlig i ett fremmed land med ukjente kulturer, kan bli en....utfordring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben skrev (3 timer siden):

Det å være helt alene når det kniper, særlig i ett fremmed land med ukjente kulturer, kan bli en....utfordring

En ..utfordring i hvilken størrelsesorden? Fare for varig tap av liv og helse? Kulturbetinget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben skrev (3 minutter siden):

slike påstander er i overkant naive

Du er veldig kryptisk i måten du vil advare mot store farer, hadde blitt enklere å diskutere hvis du var mere konkret.  Jeg står ved min påstand, med bare ett konkret  eksempel som de fleste innen ultra kjenner godt til. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...