Gå til innhold

Hjelp til utstyr til Atlas Mountain Race


torhovland

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lest denne tråden før jeg nå leste den fra start til slutt. Fascinerende lesing!

Litt sent med utstyrsspørsmål nå, men la gå. I en av forberedelsespostene nevnte Tor at det kanskje ikke var den mest stilfulle blandingen av vesker her og der på sykkelen. Da tenkte jeg litt på tailfin-baggen. Ville det ikke vært veldig praktisk om den kom i samme skrikende gulfarge som rammevesken? All synlighet er god synlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveinung1 skrev (31 minutter siden):

Veldig gøy tråd ja. Nå får Sunflyer fyre opp en Bright Midnight tråd, så vi kan følge han mot å forhåpentligvis fullføre et grusritt 😎

Det er leeeenge til Bright midnight ennå. Men siden du skal på Northcape 4000 og har bygd egen sykkel til formålet burde jo du klinke til med en egen tråd... 🙂

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Kjedet eg brukte i Marokko. Enkelte ledd er litt stive. Er det noko vits i å vokse eller smøre dette, eller er det berre å kaste?

Det har lege og rusta litt i ein pose sidan eg kom i mål.

Under 1400 km på eit kjede er litt spesielt, men...

PXL_20240301_081454709.PORTRAIT~2.jpg

Endret av torhovland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...