Gå til innhold

Skal bildestrømmen på forumforsiden fjernes?


baroudeur

Skal bildestrømmen på forumforsiden fjernes?  

57 stemmer

  1. 1. Skal bildestrømmen på forumforsiden fjernes?

    • Ja
      28
    • Nei
      9
    • Ingen formening
      20


Anbefalte innlegg

Vi har i dag en bildestrøm på forumforsiden som viser de siste bildene som er lastet opp i galleriet. Tanken bak dette var å få en mer grafisk og dynamisk forumforside som endret seg jevnlig når nye bilder ble opplastet. Vi ser at mange bruker andre deler av forumet enn galleriet til å laste opp bilder, Foto og video, og bildestrømmen på forumforsiden endres derfor relativt sjeldent.

Bør bildestrømmen fra forumforsiden fjernes (galleriet vil fortsatt eksistere) eller skal vi la den ligge der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig lite å si for min del føler jeg.

For mitt bruksmønster er forumet lite nok til at jeg stort sett kun benytter "Aktivitet - Ulest innhold" i stedet for å gå inn på forsiden og de forskjellige underforumene. Det brukes kun om jeg leter etter spesifikk tråd eller skal starte en ny tråd

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, baroudeur said:

Tanken bak dette var å få en mer grafisk og dynamisk forumforside som endret seg jevnlig når nye bilder ble opplastet. Vi ser at mange bruker andre deler av forumet enn galleriet til å laste opp bilder, Foto og video, og bildestrømmen på forumforsiden endres derfor relativt sjeldent.

Bør bildestrømmen fra forumforsiden fjernes (galleriet vil fortsatt eksistere) eller skal vi la den ligge der?

Støtter denne tanken, men enig i at det ikke virker helt etter hensikten i dag. Kunne det vært et alternativ å vise samtlige bilder som legges ut på forumet, evnt fra noen utvalgte forum-deler? Det er jo en del fine bilder på tur-trådene f eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eriksvatn skrev (7 minutter siden):

Støtter denne tanken, men enig i at det ikke virker helt etter hensikten i dag. Kunne det vært et alternativ å vise samtlige bilder som legges ut på forumet, evnt fra noen utvalgte forum-deler? Det er jo en del fine bilder på tur-trådene f eks.

Enig med deg, at strømmen kan plukke opp bilder fra alle underforum virker naturlig, hvis det er teknisk mulig.
En egen tråd kun for bilder virker ikke helt logisk, egentlig.

  • Like 1

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ingen formeningen, men det kan bli litt tomt på forsiden uten bilder. @eriksvatn sitt forslag er godt, men vet ikke om det er en funksjon forumet har. Hadde vært fint om bildene kanskje byttes en gang i døgnet eller annenhver dag. Utfordring er at det kan dukke opp bilder som er litt rare, når bildebasen øker, men det er vel strengt tatt ikke et problem på forumet enda.

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig ingen formening, men når jeg tenker meg om, så setter jeg pris på bildene. Så jeg endrer mening og ønsker at de skal fortsatt være på forsiden.

________________________________________________________________

Orbea Terra 2024, Orbea Oiz 2022, Giant TCR 1 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen S. skrev (20 minutter siden):

Enig med deg, at strømmen kan plukke opp bilder fra alle underforum virker naturlig, hvis det er teknisk mulig.
En egen tråd kun for bilder virker ikke helt logisk, egentlig.

Istemmes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mobil dukker ikke engang den bildestrømmen opp, så det er et "fenomen" jeg først ser de få gangene jeg logger inn via pc. Da er det de samme bildene hver gang uten at dette blir oppdatert, så for meg ser det ut som om det er en funksjon som ikke brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er den ikke viktig og mitt bilde havnet der ved en feil (drev egentlig på med å gjøre det lite nok til å bli profilbilde også havnet det der...hehe). Kan jo hende det kan bli litt kult hvis det blir mer aktivitet. Mnd bilde som også blir postet andre steder eller hvis man på en eller annen måte kan linke det opp mot Insta. Postes/tagges det på Sykkelinsta så kommer det også opp her feks Har egentlig ikke peil så dette er sikkert tenkt på allerede, men intensjonen om en levende strøm av sykkelrelaterte øyeblikk som jeg regner med var/er meningen er jeg med på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...