Gå til innhold

Dekk for grus og asfalt


Anbefalte innlegg

Jag har kört två hela säsonger på Challenge Getaway TLR 40mm, inkluderat två bikepackingturer. En från Kiruna till Haparanda och en runt Skåne och på danska Bornholm och är väldigt nöjd. De rullar väldigt bra på asfalt och är väldigt sköna. Kör dom tubeless och har inte haft några problem alls, de är nu inne på tredje säsongen men till sommarens norska bikepackingtur så ska jag lägga på ett par helt nya Getaway. De var rätt svåra att få på när de var nya, men med några svordomar och en däcktång så gick det bra. När de töjt sig har de varit ganska lätta att hantera (jag var först orolig för att de ska vara jobbiga att byta i fält om man får punktering).

Har kört en del olika däck de senaste åren, bland annat Pirelli Cinturato gravel H, Good Year Connector och Panaracer Gravelkink men Getaway har varit de bästa. Inga punkteringar, rullar lätt och är väldigt sköna.

 

Getaway_IMG_3291.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sykle tredagers med 20% grus, og i stallen har jeg et Vittoria Corsa Pro 30, og et Schwalbe Pro One 32. Ville dere kjøpt ett til av et av de to nevnte, eller kjøpt to helt nye dekk? Kanskje et Vittoria Corsa Pro Control 32 med Airliner? Eller er det risky, med potensielt fatale konsekvenser hvis jeg blir nødt til å legge i en slange? 

32 mm er maks, og det er hookless, så utvalget er begrenset om man skal følge anbefalingene

Ikke fortell meg at jeg har overkomplisert dette, det er jeg klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...