RoyE Posted July 6 Share Posted July 6 (edited) Så OleF nevne dette på TS. Fram med syklene, det er enklere enn noen gang å legge ut bilder! Endurace er min nye vinter- og uværssykkel. Ultimate min godsykkel. Edited July 6 by RoyE 6 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
York Posted July 6 Share Posted July 6 Er det sånne nye "anti gravity bikes"? 😁 (bildet kommer opp ned hos meg 😇) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyE Posted July 6 Author Share Posted July 6 York skrev (3 minutter siden): Er det sånne nye "anti gravity bikes"? 😁 (bildet kommer opp ned hos meg 😇) Vet ikke hvorfor de ble opp ned.. Bedre nå? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gruskverner Posted July 6 Share Posted July 6 Aethos Expert med oppgraderinger til Alpinist styre og hjulsett, på bildet i JR-oppsett. Litt tregere enn aero-riggen, men vesentlig mer stabil i sidevinden, og mulig å frakte i den minste B&W-kofferten. Har lyst til å slamme styreframspringet, men må bevare litt gjensalgsverdi, så er bare kappet 1.5cm. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 6 Share Posted July 6 6 Quote Sykkel.org × NOTS Sykkel.org × Sykkelkomponenter.no Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyE Posted July 6 Author Share Posted July 6 baroudeur skrev (1 minutt siden): Farfar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 6 Share Posted July 6 RoyE skrev (1 minutt siden): Farfar? En av mine mange sykkelhelter. 1 Quote Sykkel.org × NOTS Sykkel.org × Sykkelkomponenter.no Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
York Posted July 6 Share Posted July 6 RoyE skrev (33 minutter siden): Vet ikke hvorfor de ble opp ned.. Bedre nå? Nå er de rett vei hos meg 😉 Hender meg i blant også, lurer på om det har noe med forskjeller Android, iOS, Windows osv.. men nok offtopic fra meg 😃 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Posted July 6 Share Posted July 6 8 2 Quote Everytime you change gear, God kills a kitten - CtheBM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olechr Posted July 6 Share Posted July 6 Årets andre racer. Sesongen startet med en Addict RC20, men den ble aldri brukt. Har så ventet på en Gravelsykkel, men har samtidig vært på jakt etter en racer som tar litt skikkelige dekk. Endte med en Addict 10 hvor jeg har satt på Zipp 303s hjul og 34 mm dekk. Den tar enda bredere, men dette funket som fjell på første testtur til Kikut. 4 Quote Ole Christian Fagerli Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge. Scott ambassadør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpe Posted July 6 Share Posted July 6 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juffe Posted July 7 Share Posted July 7 I år som i fjor 🙂 Den ligger ute på finn.no i et forsøk på å selge den, men etter at jeg satte på ett par Zipp 30 Course hjul med 30mm Schwalbe Pro-one, så tenker jeg at den er en keeper. Den ble tross alt gang puslet sammen av meg selv. 3 Quote "Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk" Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleF Posted July 7 Share Posted July 7 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pharynx Posted July 7 Share Posted July 7 Dare på fjerde året her. Et smykke av en sykkel som veier 7.1 kg ❤️ 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KER Posted July 7 Share Posted July 7 2017 modell Canyon Endurace. Bytta det meste bortsett fra ramme og gaffel. Den blir nok med noen år til. Sykler for lite til at bytte kan forsvares. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Helge Posted July 8 Share Posted July 8 (edited) Blir nok noen år til med min kjære Albannach Torrager jeg satte sammen i 2019, har gjort veldig lite med den bortsett fra bytte dekk og sånt faktisk, må muligens få seg et hjulsett til med litt gøy profil, men tror nok det er mer å spare på at luringen på setet går ned noen gram. Og så har man "backup" sykkelen/pendlesykkelen, Hoy Alto Irpavi, som får låne hjulsettene til storebror Albannach av og til (har ikke hjerte til å kutte ned på antall sykler) Edited July 8 by Trond Helge 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plankepetter Posted July 8 Share Posted July 8 Har hatt denne siden 2016 og finner ikke noen grunn til å bytte den ut. Litt usikker på den røde styreteipen. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsmell Posted July 8 Share Posted July 8 Her er min Orbea Orca. Den har en salig miks av deler; Ultegra hendler og bakskifter, SRAM Rival framgir og bremser, Bontrager styre. Stem, sete og flaskeholder er noname fra roteskuffen. Eggbeater pga kresne knær. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbjornhb Posted July 9 Share Posted July 9 pharynx skrev (På 7.7.2023 den 17.48): Dare på fjerde året her. Et smykke av en sykkel som veier 7.1 kg ❤️ Denne var strøken 🤩 Ingen grunn til å bytte ut med det første! Quote https://pulssonen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbjornhb Posted July 9 Share Posted July 9 bsmell skrev (8 timer siden): Her er min Orbea Orca. Den har en salig miks av deler; Ultegra hendler og bakskifter, SRAM Rival framgir og bremser, Bontrager styre. Stem, sete og flaskeholder er noname fra roteskuffen. Eggbeater pga kresne knær. Kan undertegnede ha jobbet i sjappa da denne ble kjøpt?😃 1 Quote https://pulssonen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsmell Posted July 9 Share Posted July 9 Stemmer det @torbjornhb. Lenge siden jeg har kjøpt noe av deg nå😁 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbjornhb Posted July 9 Share Posted July 9 bsmell skrev (4 minutter siden): Stemmer det @torbjornhb. Lenge siden jeg har kjøpt noe av deg nå😁 Det sier litt om hvor godt du tar vare på utstyret ditt!🤗 1 Quote https://pulssonen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaknudsen Posted July 9 Share Posted July 9 Godværssykkelen ☀️ 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 9 Share Posted July 9 pharynx skrev (På 7.7.2023 den 17.48): Dare på fjerde året her. Et smykke av en sykkel som veier 7.1 kg ❤️ Hva er vekten på det hjulsettet? Quote Sykkel.org × NOTS Sykkel.org × Sykkelkomponenter.no Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjeksen Posted July 9 Share Posted July 9 Første sesong på PlanetX Hurricane Ti. Klarte nesten å fullføre første ritt, men endte i asfalten 🤷🏼♂️ Sykkelen klarte seg fint - mannen knakk. Prøver på nytt til neste år. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts