Gå til innhold

vis frem sykkelen, lov å brife litt


Anbefalte innlegg

Avdem skrev (31 minutter siden):

Kom ny versjon i år, meiner den er UDH, eller galdt det berre carbon.....?

Jeg trodde det var i 2022 de oppgraderte Ripley4 og Ripmo2 med UDH, men sto lite om aluvariantene.

edit: Ser det var besvart av folk med peil over her ja.

Sykkel.org for sykkelentusiaster på alle slags underlag og styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer UDH på Ripmo AF og Ripley AF, men akkurat når vet vi ikke helt ennå. 
På Ripmo V2S og Ripley V4S (karbonrammer) er det UDH, samme med HD6, Oso, Exie og DV9. 

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roy skrev (7 timer siden):

Det kommer UDH på Ripmo AF og Ripley AF, men akkurat når vet vi ikke helt ennå. 
På Ripmo V2S og Ripley V4S (karbonrammer) er det UDH, samme med HD6, Oso, Exie og DV9. 

Du Roy, hvordan er det med leveringstid på HD6? (må bare beklage om jeg har misforstått, og du ikke har noe med dette å gjøre). 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flo skrev (4 timer siden):

Du Roy, hvordan er det med leveringstid på HD6? (må bare beklage om jeg har misforstått, og du ikke har noe med dette å gjøre). 🙂

Han har mye å gjøre med Ibis. 

Leveringstid for large og xl er omtrent på 14 uker fra bestilling. Medium tar litt lengre tid. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perbl skrev (På 22.8.2023 den 14.17):

RipMo AF frister litt som mer budsjettvennlig bygg altså, men stemmer det at de ikke har konvertert til UDH enda på de rammene?

Skal jeg ha meg en ny sykkel jeg skal ha i mange år, frister det å ha muligheten til å kjøre Transmission.

 

Flo skrev (16 timer siden):

Du Roy, hvordan er det med leveringstid på HD6? (må bare beklage om jeg har misforstått, og du ikke har noe med dette å gjøre). 🙂

Har ikke klikka så mye rundt på profilinnstillinger ennå, men nå fikk jeg lagt til signatur. Er vel ryddig å ha det. 🙂 

  • Like 3

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LarsB skrev (1 time siden):

Høøy, Dette er ikke vise fram sykkelen-stoff altså. 

LarsB

Beklager for å ha bidratt til å dra ut tråden ut i offtopicland med girører og greier.

Nå er det vel snart på tide å finne fram igjen denne og?

(Rimelig stock Ice Cream Truck, i etterkant oppgradert med Transfer-pinne og Shimanobremser, da jeg drev og standardiserte på det en periode)

i-r7bbLkJ-X3.jpg

  • Like 2

Sykkel.org for sykkelentusiaster på alle slags underlag og styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innskill for at jeg føkka til tråden assa... 

Forestal Siryon, nederste bilde har med siste oppgraderinger på jukkepinne- og demperfronten. 

image.jpeg.cb728bd52c3ed0202d57f99bd0f0ac4f.jpeg

IMG_7338.jpg.0934e10028bc0e8fd2f2c7196565b8e7.jpg

  • Like 3

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Briefe litt med clean cockpit også da. 

Det til venstre for stemet er vulk-tape, for å stabilisere lyktefestet litt ekstra. 

IMG_7567.jpg.cdf4c05d9d1103e5c9dec2ff4eec1c47.jpg

  • Like 4

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perbl skrev (5 timer siden):

Er det lov å vise fram en sånn en uten å vise drevsida og hipster-kjedelinja?

Haha! Var med på denne turen da dette bildet ble tatt. Husker vel at jeg kommenterte at han måtte snu sykkelen 😅

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er el-sykkelen min, en ganske oppgradert  Orbea Rise M10. X01 AXS og tilhørende Eagle drivverk. Reverb AXS m/WTB Silverado, Enve AM30 hjul samt DHF/DHRII 2.6 MaxxTerra er avvik fra standard. Primærsykkel i høst og vintermåneden. Har også erstattet den gamle Salsa Bucksaw jeg hadde, imponerende på snøføre. 

IMG_7897.jpeg
 

Bilde fra utkikkspunktet over vannverket på Korpåsen (Skullerud/Østmarka) 

IMG_7843.jpeg

Endret av Lars-Erik
La til et nyvasket bilde
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mest skrytbare sykkel er denne. Cotic Solaris Max. Dagligsykkelen, Spark900axs 2022 er også skikkelig bra men er jo dusinvare i forhold til denne 🙂
Dette var en øyeåpner for meg når det gjelder hvor mye geometri har å si i terrenget. Fantastisk kapabel sykkel med den spesielle "spensten" en stålhardtail har og ikke minst hva den tåler av bratt terreng. Skulle vel egentlig være en billig og enkel sykkel men helt plutselig var den utstyrt med både quarq og axs ...

Til tross for at jeg digger den havner den snart på salgs siden her på forumet da det snart er nytt på vei inn. Hva som er på vei inn er ikke helt klart, men gøy blir det 🙂

36C58244-F818-4A29-BA7B-79826A12DA2D_1_105_c.jpeg

54BD875D-48A4-489C-ABA5-BA573A7AA221_1_105_c.jpeg

34C4223E-AE8D-4461-A82E-F7570F75C957_1_105_c.jpeg

9043AD92-4ED8-4B3B-8876-B98B2DB8CB9F_1_105_c.jpeg

4E5946FA-DC49-44CE-85D2-34EB63E4E35C_1_105_c.jpeg

  • Like 8

Scott Spark - Scott Lumen - BMC Kaius - Gavia Fat Tony  - Wahoo KickrBike Shift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...