Gå til innhold

Landevei og Terrengsykkel har tatt seg opp


Olechr

Anbefalte innlegg

Da det alltid er lett å kritisere når noe er dårlig så er det greit å rose når ting er bra. Sluttet å abonnere på terrengsykkel og landevei da jeg i lengre tid synes det var ganske så dårlig. Den siste tiden har det tatt seg opp (synes jeg). Såpass at jeg måtte abonnere igjen. Håper det fortsetter i samme retning fremover. Bra jobba. 

  • Like 14

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.
Synes det var en nedadgående spiral lenge og kuttet abo i sammenheng med at Forumet ble lagt ned, men helt enig i at både Terrengsykkel og Landevei har bedret seg tydelig og er nå abonnent igjen. I tillegg er jo også forumet her på sykkel.org vesentlig bedre enn det gamle så vinn vinn 🙂

Endret av AtleR
  • Like 2

Scott Spark - Scott Lumen - BMC Kaius - Gavia Fat Tony  - Wahoo KickrBike Shift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AtleR skrev (42 minutter siden):

...... men helt enig i at både Terrengsykkel og Landevei har bedret seg tydelig og er nå abonnent igjen. I tillegg er jo også forumet her på sykkel.org vesentlig bedre enn det gamle så vinn vinn 🙂 .....

Kanskje det er/var en sammenheng? 🧐

  • Like 1

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olechr skrev (10 timer siden):

Da det alltid er lett å kritisere når noe er dårlig så er det greit å rose når ting er bra. Sluttet å abonnere på terrengsykkel og landevei da jeg i lengre tid synes det var ganske så dårlig. Den siste tiden har det tatt seg opp (synes jeg). Såpass at jeg måtte abonnere igjen. Håper det fortsetter i samme retning fremover. Bra jobba. 

Hei, du skrev akkurat det jeg hadde tenkt å skrive..

Bra jobba av redaksjon(ene) for tida. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med den tilbakemeldingen. Jeg tilhører de som har lagt vekk abonnementet. 
men hver gang jeg titter innom Facebook er det linket til en artikkel som ser interessant ut. 

Da prøver jeg på nytt abo. 
Er jeg misfornøyd kjefter jeg på dere 

LarsB 

  • Like 2
  • Haha 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LarsB skrev (1 time siden):

… hver gang jeg titter innom Facebook er det linket til en artikkel som ser interessant ut. 

Vet du om dette er nye artikler, eller gamle artikler som fremstilles som nye? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOB skrev (20 minutter siden):

Vet du om dette er nye artikler, eller gamle artikler som fremstilles som nye? 

Det jeg har lest nå har vært nye artikler, da gjerne om ting som skjer i sykkelnorge.

  • Like 1

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fortsatt det er et godt stykke unna potensialet. Det handler om ritt og klubb og "sykkelkjendiser" jeg ikke aner hvem er og driter i. Landevei har ikke en gang fanget opp bråket rundt Styrkeprøven og lisens, som en er en skikkelig popcornsak. 

Resirkulering har jeg egentlig ingenting i mot, så lenge det er tydelig merket på forsiden hva det er. 

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stislask skrev (12 minutter siden):

Jeg synes fortsatt det er et godt stykke unna potensialet. Det handler om ritt og klubb og "sykkelkjendiser" jeg ikke aner hvem er og driter i. Landevei har ikke en gang fanget opp bråket rundt Styrkeprøven og lisens, som en er en skikkelig popcornsak. 

Resirkulering har jeg egentlig ingenting i mot, så lenge det er tydelig merket på forsiden hva det er. 

 

 

Enig at det fortsatt er litt igjen, men synes det har tatt seg opp. Selv synes jeg det er ganske greit å lese om lokale syklister. Skal jeg lese om feks Pogacar så er det nok av steder jeg kan det 🙂

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olechr skrev (12 minutter siden):

Enig at det fortsatt er litt igjen, men synes det har tatt seg opp. Selv synes jeg det er ganske greit å lese om lokale syklister. Skal jeg lese om feks Pogacar så er det nok av steder jeg kan det 🙂

Gjentar meg selv, men: Jeg vil lese om vanlige folk som driver med aktiviteter jeg kan identifisere meg med. Så er det helt greit at Terrengsykkel.no skriver om norske proffer, men det interesser meg ikke og utløser ikke betalingsvilje. Det er det samme med Fri Flyt, det eneste stoffet de har jeg har lyst til å lese er anleggguidene, men de har jeg allerede lest. 

Som sagt før har jeg også stor tro på produktet nå som VG har tatt over og håper de over tid kan klare å lage et produkt som er verdt å betale for. 
 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OleF skrev (15 timer siden):

Kan det ha noe med att Alpers er tilbake?

Tja, kanskje de også slipper å bruke masse tid på å styre med forum, de er ferdige med design-profil-endring... kanskje de får tid å skrive bedre?
Er nok noen sammenhenger her.

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stislask skrev (18 timer siden):

Gjentar meg selv, men: Jeg vil lese om vanlige folk som driver med aktiviteter jeg kan identifisere meg med. Så er det helt greit at Terrengsykkel.no skriver om norske proffer, men det interesser meg ikke og utløser ikke betalingsvilje. Det er det samme med Fri Flyt, det eneste stoffet de har jeg har lyst til å lese er anleggguidene, men de har jeg allerede lest. 

Som sagt før har jeg også stor tro på produktet nå som VG har tatt over og håper de over tid kan klare å lage et produkt som er verdt å betale for. 
 

Du kan jo gjenta deg selve så mye du vil, men det kan hende du ikke er kjerneleseren i 2024... 

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen S. skrev (3 timer siden):

Du kan jo gjenta deg selve så mye du vil, men det kan hende du ikke er kjerneleseren i 2024... 

Har jeg påstått det? 

Men jeg kan nok ganske mye mer enn den jevne forumleseren om hva som utløser salg av digitale abonnement. 

Det er ikke noen overdrivelse  at mange vil lese om mennesker som har historier å fortelle knyttet til aktiviteten / hobbyen deres. 

Selvfølgelig vil folk også lese om kjendiser, problemet er at det er veldig få norske stisyklister som er særlig kjente utenom en veldig engere krets. Brage Vestavik er i en klasse for seg selv her, men selv han er ikke veldig kjent. Ellers vil jeg gjette på at flere typiske Terrengsykkel.no-lesere har et forhold til folk som Markus Finholt og Aslak Mørstad enn de beste norske rundbanesyklistene. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olechr skrev (På 21.1.2024 den 23.37):

Da det alltid er lett å kritisere når noe er dårlig så er det greit å rose når ting er bra. Sluttet å abonnere på terrengsykkel og landevei da jeg i lengre tid synes det var ganske så dårlig. Den siste tiden har det tatt seg opp (synes jeg). Såpass at jeg måtte abonnere igjen. Håper det fortsetter i samme retning fremover. Bra jobba. 

Jeg er helt enig selv, har ikke tegnet abo enda, men nå har jeg flere ganger tenkt at det skal jeg gjøre (og det kommer jeg til straks). Kudos til de som har bidratt til det. 
Synes kritikken som var var helt på sin plass den gang, men nå leveres det en del fine artikler jeg ikke foreløpig får lest og da fortjenes det skryt. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes for øvrig det er helt på sin plass at Landevei dekker Uno-X og andre norske proffer. Håper selvsagt det kommer mer til, som har med utstyr, og turer som meningmann(den gjennomsnittlige leser) bryr seg om. Samme med Terrengsykkel. Jeg vil gjerne lese om rundbanegutta, få innsikt i feks Hardrocx som norsk sykkelmerke, om de Mille Johnset osv, men også om mer hverdagslige ting.  Hvis Øivind og Alpers har en større finger med i spillet er det et kvalitetstegn for min del, samt at Fredagsvik sine bidrag som frilanser virker som et smart grep. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stislask skrev (På 22.1.2024 den 14.17):

Jeg synes fortsatt det er et godt stykke unna potensialet. Det handler om ritt og klubb og "sykkelkjendiser" jeg ikke aner hvem er og driter i. Landevei har ikke en gang fanget opp bråket rundt Styrkeprøven og lisens, som en er en skikkelig popcornsak. 

Resirkulering har jeg egentlig ingenting i mot, så lenge det er tydelig merket på forsiden hva det er. 

 

 

 

Hei du. Den foreløpige dekningen av Styrkeprøven finner du her:

https://www.landevei.no/sykkelritt/styrkeproeven/sykkelpresidenten-et-stort-angrep-pa-hele-forbundet

https://www.landevei.no/sykkelritt/styrkeproeven/styrkeproven-og-forbundet-dette-krangler-de-om

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LarsB skrev (På 22.1.2024 den 10.15):

Bra med den tilbakemeldingen. Jeg tilhører de som har lagt vekk abonnementet. 
men hver gang jeg titter innom Facebook er det linket til en artikkel som ser interessant ut. 

Da prøver jeg på nytt abo. 
Er jeg misfornøyd kjefter jeg på dere 

LarsB 

Jeg tegnet abonnement igjen og angrer ikke. 
Nivået ser ut til å være på vei opp etter bølgedalen. 

Krysser fingre for at dette fortsetter. Hyggelig å se noe til @Alpers her også. 


LarsB

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

erikskon skrev (11 timer siden):

Inspirert av denne tråden tenkte jeg å se innom friflyt.no litt oftere, men 9/10 tilfeller møter dette meg. Fra mobilen. Sånn har det vært lenge. Har ingen andre sider med denne feilmeldingen. 

Screenshot_20240205_193051_Chrome.jpg.dcd16bd611b8b9cac08bfbdcd822eacd.jpg

 

Hei du

Jeg har meldt inn dette til tech-avdelingen. Dette er altså noe som møter deg når du bruker nettleser - og ikke appen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle inn på landevei for å sjekke noen artikler, bla Vingegaards superdekk......... og Iversby Hvideberg........, fikk samme feilmelding. Bruker nettleser og chrome på Mac.

 

Edit: Testet i incognito-mode og da kunne jeg lese artiklene, samt når jeg prøvde Safari nettleser så gikk det også greit.

Endret av hrukin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...