RoyE Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Kan folk bekrefte at de har blitt med over fra TS? Altså bare si hei! Hei! 1 Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plankepetter Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Hei 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mralfred Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 hei! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Hei! Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
janbanan Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Hei. 1 Quote "I never understood wind"- Donald Trump Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpe Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 hei 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juffe Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Hei 1 Quote "Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gew88 Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 👋 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyE Posted July 6, 2023 Author Share Posted July 6, 2023 Her var det flere brukernavn man kjente igjen! Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neistein Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Hei 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furu Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Hei 😃 2 Quote /Stig Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyE Posted July 6, 2023 Author Share Posted July 6, 2023 Stig også jo! Hei, gamle ørn 👋🏻 Kanskje er vi med på oppstarten av Norges neste største diskusjonsfora for sykkel? 1 Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hap Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Ciao! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furu Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 RoyE skrev (5 minutter siden): Stig også jo! Hei, gamle ørn 👋🏻 Kanskje er vi med på oppstarten av Norges neste største diskusjonsfora for sykkel? Jepp! Ikke værst det Roy-Espen 👍 Fant meg ikke helt til rette på Discord. Så da blir det vel her da, tenker jeg. 2 Quote /Stig Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyE Posted July 6, 2023 Author Share Posted July 6, 2023 Furu skrev (3 minutter siden): Jepp! Ikke værst det Roy-Espen 👍 Fant meg ikke helt til rette på Discord. Så da blir det vel her da, tenker jeg. Discord er noe ungdommen og ungene mine driver med 😂 Men dette likte jeg! Til og med enkelt å legge inn bilder!! 1 Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolli Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Hei! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AHR Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Hei! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Jeg er skeptisk til å skrive på landeveisdelen av forumet... Quote Everytime you change gear, God kills a kitten - CtheBM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Jacobsen Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Dan skrev (1 minutt siden): Jeg er skeptisk til å skrive på landeveisdelen av forumet... Æsj, du har jo nettopp minnet oss på at du har hatt gode dager på asfalt tidligere du. Selv om sykkelen hadde flatt styre da 😜 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
runermm Posted July 7, 2023 Share Posted July 7, 2023 Hei, hei! Mye deiligere omgivelser dette enn gamle TS. Bra jobba, @baroudeur! 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyE Posted July 7, 2023 Author Share Posted July 7, 2023 runermm skrev (19 minutter siden): Hei, hei! Mye deiligere omgivelser dette enn gamle TS. Bra jobba, @baroudeur! Det var befriende deilig faktisk! 3 Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Vidar Posted July 7, 2023 Share Posted July 7, 2023 Hepp. Deilige forumfasiliteter. Kudos @baroudeur 🥇 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullars Posted July 7, 2023 Share Posted July 7, 2023 (edited) Hei! Dette føltes veldig fresht... Kudos Edited July 7, 2023 by Gullars 1 Quote Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbl Posted July 7, 2023 Share Posted July 7, 2023 Litt usikker på om jeg har lov å skrive på dette subforumet iom at landeveisdoningen har stått permanent montert på rulle de siste 3-4 åra. 1 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Vidar Posted July 7, 2023 Share Posted July 7, 2023 perbl skrev (32 minutter siden): Litt usikker på om jeg har lov å skrive på dette subforumet iom at landeveisdoningen har stått permanent montert på rulle de siste 3-4 åra. No shame 🦾 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts