RoyE Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Kan folk bekrefte at de har blitt med over fra TS? Altså bare si hei! Hei! 1 Quote .
janbanan Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Hei. 1 Quote "I never understood wind"- Donald Trump
Juffe Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Hei 1 Quote "Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk"
RoyE Posted July 6, 2023 Author Posted July 6, 2023 Her var det flere brukernavn man kjente igjen! Quote .
RoyE Posted July 6, 2023 Author Posted July 6, 2023 Stig også jo! Hei, gamle ørn 👋🏻 Kanskje er vi med på oppstarten av Norges neste største diskusjonsfora for sykkel? 1 Quote .
Furu Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 RoyE skrev (5 minutter siden): Stig også jo! Hei, gamle ørn 👋🏻 Kanskje er vi med på oppstarten av Norges neste største diskusjonsfora for sykkel? Jepp! Ikke værst det Roy-Espen 👍 Fant meg ikke helt til rette på Discord. Så da blir det vel her da, tenker jeg. 2 Quote /Stig
RoyE Posted July 6, 2023 Author Posted July 6, 2023 Furu skrev (3 minutter siden): Jepp! Ikke værst det Roy-Espen 👍 Fant meg ikke helt til rette på Discord. Så da blir det vel her da, tenker jeg. Discord er noe ungdommen og ungene mine driver med 😂 Men dette likte jeg! Til og med enkelt å legge inn bilder!! 1 Quote .
Dan Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Jeg er skeptisk til å skrive på landeveisdelen av forumet... Quote Everytime you change gear, God kills a kitten - CtheBM
Mr.Jacobsen Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Dan skrev (1 minutt siden): Jeg er skeptisk til å skrive på landeveisdelen av forumet... Æsj, du har jo nettopp minnet oss på at du har hatt gode dager på asfalt tidligere du. Selv om sykkelen hadde flatt styre da 😜 Quote
runermm Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 Hei, hei! Mye deiligere omgivelser dette enn gamle TS. Bra jobba, @baroudeur! 1 1 Quote
RoyE Posted July 7, 2023 Author Posted July 7, 2023 runermm skrev (19 minutter siden): Hei, hei! Mye deiligere omgivelser dette enn gamle TS. Bra jobba, @baroudeur! Det var befriende deilig faktisk! 3 Quote .
Trond Vidar Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 Hepp. Deilige forumfasiliteter. Kudos @baroudeur 🥇 2 Quote
Gullars Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 (edited) Hei! Dette føltes veldig fresht... Kudos Edited July 7, 2023 by Gullars 1 Quote Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......
perbl Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 Litt usikker på om jeg har lov å skrive på dette subforumet iom at landeveisdoningen har stått permanent montert på rulle de siste 3-4 åra. 1 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/
Trond Vidar Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 perbl skrev (32 minutter siden): Litt usikker på om jeg har lov å skrive på dette subforumet iom at landeveisdoningen har stått permanent montert på rulle de siste 3-4 åra. No shame 🦾 Quote
Recommended Posts