Gå til innhold

Proffsesongen 2024


Valentino

Anbefalte innlegg

Takk for svar. Ser ut som man kan se ritt i opptak på D+ også, så da ser det ut som man har tilgang til akkurarat det samme innholdet. Er begge reklamefrie? Er allergisk mot reklame i tv-sendinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howard skrev (5 timer siden):

Du får ta en tur oppi Geving, så kan vi se sammen!♥️♥️

Kan være at jeg dukker opp en dag, men da sykler jeg jo, og da er det jo finvær, og da kan vi jo heller sykle… 

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damenes ritt var også bra. Kasia Niewiadoma er stadig min heltinne. Nesten. Alltid nesten.

Arets klassikerbilde er muligens allerede tatt:

spacer.png

  • Like 1

Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte jo selvsagt opp med å kjøpe Discovery+ for å se Strade i bilen (på fergene selvsagt) på vei opp til Trøndelag. Hater penger!

 

Pog er så vanvittig kul rytter, kanskje han begynner med CX når han har vunnet alle klassikerne + Giro og Vuelta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Må vel få med seg siste 45min av milano-sanremo i år og, Van Der Poel har vel sessongstart og uno-x stiller uten Cort, kanskje Eiking kan finne på noe?

Screenshot_20240315_131949_Chrome.jpg

Endret av OleF
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en evig diskusjon, jeg vet det, men jeg prøver alltid å få med meg MSR allerede fra de treffer kysten. Det er noe med måten spenningen bygger seg opp på i det rittet, og også de taktiske disposisjonene, hvordan lagene ligger i feltet og sånn. 

  • Like 5

Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OleF skrev (3 timer siden):

Beste norske på 33/34 plass, Eiking/Abrahamsen 

Synes de to isolert sett må få godkjent og vel så det. Wærenskjold og Kristoff under pari. De ble kanskje litt hindret før Cipressa? 

Men for en finale vi ble servert. Dette rittet skuffer aldri i avslutningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SigmundS skrev (10 timer siden):

Havnet ikke både Søren og Alex rett bak ett velt? Imponerende av Eiking og Jonas. Det ble kjørt hardt de siste milene..

Imponerende?  Er det ikke der de bør være? Hvis det er imponerende av et lag som skal bli Pro Tour at de beste er 33/34 så er jeg redd det blir lite Pro tour

  • Like 2
  • Haha 1

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende sesong av unox hittil ja, men skal ikke mer til enn et skikkelig bra resultat i klassikerne for å redde vårsesongen. Plutselig treffer Tiller eller Wærenskjold. 

Abrahamsen kan vel fort få et skikkelig resultat om han er heldig også. Virker bjønnsterk. Samme med THJ om han har fått trent bra på rulla.

 

Jeg personlig synes også det er skikkelig kult at verdensmesteren og den store sjefen på Alpecin tar på seg jobben som superhjelperytter. Phillipsen hadde vel sannsynligvis ikke vunnet uten de dragene.

Endret av JoeT
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...