Gå til innhold

Proffsesongen 2024


Valentino

Anbefalte innlegg

Kult. Wærenskjold med seier i Alula et2! Han begynner like bra som i fjor, satser på at han holder det gående hele våren denne gangen 🙂

Endret av knut7
  • Like 2

Driver emtb.no og emtbvideos.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bra lag. Spent på Eiking og Hvideberg (har tru på han i år). Men er vel Cort først og så Hoelgård som henger med lengst selv om jeg ikke har trua på veldig bra resultat. AHJ kan kanskje også henge med en stund, men han er veldig enten eller. Abrahamsen og Urianstad er jo noen råtasser og kan selvsagt også havne i brudd som holder lenge, spesielt førstnevnte har holdt fantastisk bra nivå i 2 sesonger nå. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cort har lavest odds blant Uno-X med 150, mens f.eks. Eiking/Hoelgaard har 600, Abra ligger på 1000 og Bugge på 1500. Så bookmakerne har i hvert fall ikke trua.

De sier for øvrig at Pogi skal vinne, med 1,85 i odds, foran Pidcock med 7.

Endret av Gruskverner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/27/2024 at 9:43 PM, Velomas said:

Hva er egentlig forskjellen på abonnement hos Dplay og abonnement direkte på Eurosport? Prisen er den samme og det ser ut som man får tilgang til akkurat det samme sykkelinnholdet. Stemmer det?

Såvidt jeg har forstått så er forskjellen at i Discovery-abonnementet er det ikke inkludert mulighet for å se on-demand, du må se det på den gammeldagse "live"/lineært. Med eurosport så kan du se det når som helst (men du får ikke tilgang til noen discovery-kanaler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vel ikke abo direkte hos Eurosport lenger? De har jo samlet alt hos Discovery+, så vidt jeg ser sendes du bare fra gamle Eurosport Player videre til D+. Og der er eneste alternativ for å se sport/Eurosport 1 og Eurosport Norge å kjøpe Sport-pakken, som koster 179/mnd. Og da kan du også se i opptak. Det ligger på sykkel-siden, evt søker du bare etter rittet du vil se.

Journalist i Landevei og Terrengsykkel.

@knut_lone på Instagram og Twitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, kal92 said:

Du får vel ikke abo direkte hos Eurosport lenger? De har jo samlet alt hos Discovery+, så vidt jeg ser sendes du bare fra gamle Eurosport Player videre til D+. Og der er eneste alternativ for å se sport/Eurosport 1 og Eurosport Norge å kjøpe Sport-pakken, som koster 179/mnd. Og da kan du også se i opptak. Det ligger på sykkel-siden, evt søker du bare etter rittet du vil se.

Du kan se eurosport direkte ved å abonere på "discovery+", da får du i tillegg de andre kanalene i discovery. Eller du kan se eurosport direkte og udirekte ved å abonnere på "eurosport".

 

image.png.8c26e03676525f8b02ebff9d8497f19d.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at discovery+ (59,- mnd) visstnok sender ca 3t fra strade bianchi. Leste et sted at det var de samme kommentatorene som kommenterte gcn+. Kan jeg velge engelsk audio i appen? Jeg vil ha carlton kirby og resten. 
Fant ikke paris-robaix men vises hele dette da? Ser paris nice er avspist med et totimers blaff på eftan

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar Elverum skrev (14 minutter siden):

Ser at discovery+ (59,- mnd) visstnok sender ca 3t fra strade bianchi. Leste et sted at det var de samme kommentatorene som kommenterte gcn+. Kan jeg velge engelsk audio i appen? Jeg vil ha carlton kirby og resten. 
Fant ikke paris-robaix men vises hele dette da? Ser paris nice er avspist med et totimers blaff på eftan

ES Norge sender jo live både 2 t med damenes SB og 3 timer på herrens SB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
kettill skrev (4 timer siden):

Du kan velge kommentatorer som på gamle GCN+. Men er virkelig Carlton Kirby favoritten? 🤣

Hehe, savner hele gjengen.  De er gode, knallgode

Leste feil den første gangen på abonnementstyper. 180,- i mnd sitter lengre inne…

Endret av Ivar Elverum
  • Like 1

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å bare gå for linær/vanlig tv og rekker jo ikke å se alt likevel og ES + TV2 gir meg nok. Tåler fint litt reklame, med bruk av ukeskalender så kan man spare rittene til rulleøkta senere på kvelden. Har sittet på rulla nå og sett langrenn, damenes og herrenes SB,  så nå skal jeg slappe av med finalen i SB i godstolen. Pog drepte jo spenningen lett der, la ikke skjul på planen før start heller. Men spenning om plassene bak da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
Oddefa skrev (10 minutter siden):

Har bestemt meg for å bare gå for linær/vanlig tv og rekker jo ikke å se alt likevel og ES + TV2 gir meg nok. Tåler fint litt reklame, med bruk av ukeskalender så kan man spare rittene til rulleøkta senere på kvelden. Har sittet på rulla nå og sett langrenn, damenes og herrenes SB,  så nå skal jeg slappe av med finalen i SB i godstolen. Pog drepte jo spenningen lett der, la ikke skjul på planen før start heller. Men spenning om plassene bak da.

Ja, det så nesten for lett ut…. Tok brodden av spenninga mange mil for tidlig. 

 

Endret av Howard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar Elverum skrev (11 minutter siden):

Fant stream på tube. Playsports usa, spansk tale, ble ikke mer spennende av den grunn. Grei form på pog

Du får ta en tur oppi Geving, så kan vi se sammen!♥️♥️

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Eurosport: - Hvor skal du angripe? 
Tadej: - På Sainte Marie.

Jøje meg for en maktdemo. Ble jo spennende bak da. 
Tillegg: SB er og blir Verdens Kuleste Sykkelritt(tm).

Endret av Valentino

Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
Valentino skrev (1 time siden):

Eurosport: - Hvor skal du angripe? 
Tadej: - På Sainte Marie.

Jøje meg for en maktdemo. Ble jo spennende bak da. 
Tillegg: SB er og blir Verdens Kuleste Sykkelritt(tm).

En må lære seg å følge med på di bak skal det være no spennende, det gjelder og i F1🤣

Endret av OleF
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullete trøkk på han. Å gå solo med 80 km igjen er helt uforståelig 

 

Neste år blir det å ta turen ned å bli med på Gran Fondoen. Ser så kult ut.

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...