Gå til innhold

Proffsesongen 2024


Valentino

Anbefalte innlegg

OleF skrev (17 timer siden):

Helt topp for Edvald👍🏻 Vi vil vel gjerne se han på tv skjermene ett år til?

Screenshot_20240115_231036_Instagram.jpg

Synes han ser mer skrapa ut enn noen gang. Har det funket bra på trening for Eddy i vinter, tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torbjornhb skrev (21 timer siden):

Edvald tenker: Jeg elsker å sykle, og her har jeg mulighet til å sykle ett år til.

Tanken slår deg ikke?

Muligheten til å sykle hadde han hatt uansett. Han kunne syklet ritt på lavere nviå om han ville det, han kunne vært ambassadør for Service Course, han kunne vært luksusguide i Alpene, han kunne bikepacket verden rundt og vært garantert at det var lokale sykkelfans som ville innkvartert han.

Men OK da, jeg ser jo at han også tenker "Jeg får en siste mulighet til å vinne store ritt" 🙂

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråstein skrev (31 minutter siden):

Muligheten til å sykle hadde han hatt uansett. Han kunne syklet ritt på lavere nviå om han ville det, han kunne vært ambassadør for Service Course, han kunne vært luksusguide i Alpene, han kunne bikepacket verden rundt og vært garantert at det var lokale sykkelfans som ville innkvartert han.

Men OK da, jeg ser jo at han også tenker "Jeg får en siste mulighet til å vinne store ritt" 🙂

Da heier vi på Edvald sammen i 2024, og satser på at han inviterer oss med på sykkelcamp i alpene om et par år! 😃

Må bare få gjort oss bemerket på et vis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders and skrev (19 timer siden):

Sesongen starter nå med Tour Down under. Abstinensene etter å få sett proffene sykle har meldt seg, men så var spørsmålet. Hvor får man sett dette? Er det i det heletatt mulig eller må vi ta til takke med 5 minutter med høydepunkter på youtube?

Det er vel Discovery+ som gjelder i år. Det er iaf det jeg har havnet på. Ser ut til at de sender de fleste ritt, men TDU sendes dessverre ikke i Norge i år. Jeg likte alltid å se siste mila live før jeg dro på jobb.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JoeT skrev (18 minutter siden):

Det er vel Discovery+ som gjelder i år. Det er iaf det jeg har havnet på. Ser ut til at de sender de fleste ritt, men TDU sendes dessverre ikke i Norge i år. Jeg likte alltid å se siste mila live før jeg dro på jobb.

Så du linken jeg la ut? Skal funke med VPN.

Edit: Opprettet konto hos 7Plus. Funker fjell 😃

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JoeT skrev (24 minutter siden):

Tenkte på resten av sesongen jeg, men det var kanskje bare for TDU du meldte deg inn for? Så interessert er ikke jeg;-) 

Får satse på at D+ leverer omtrent som Gcn resten av sesongen.

Jeg svarte bare på spørsmålet til den som lurte på hvor man kunne se Tour Down Under 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

180 i måneden er mye, men en kan sikkert være "på" en mnd og "av" annen måned hvis en vet ikke har behov for det ?. Litt avhengig av av hva som sendes på vanlig ES og evt  TV2 sport kanaler. Finnes det en totaloversikt ? Synes sånn sett at tv2 er mer å stole på en ES. Mens feks ES sendte all CX i julen og nyttårshelgen så sender de feks i ikke rittet de har rettigheter på lørdag og ser den heller ikke går i noe opptak de neste dagene, så den antar jeg uten D+ må sees på youtube dagen etter evt TIZ (har vært inne på den siden uten å bruke den). TV2 har vært flinke til å følge opp sin CX sendinger og stort sett vært både direkte og lett å se på opptak. For min del har jeg sett de meste i opptak for sparer de til rulleøkter og holder meg unna resultater og spoilers for å ha mest mulig "Livefølelse" når den er på. Klarer også å la være å irritere meg over reklame som aldri så dårlig timet eller norske kommentatorer som ikke alltid er like godt forberedt. TV2 skal ha for å vise litt engasjement i en nisjesport ala CX. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har alle rettighetene som Gcn hadde så jeg håper og tror de sender det meste. Får se etterhvert når sesongen starter hvordan appen er mtp å skifte språk på kommentering og se repriser. 

Ang. at Eurosport ikke alltid sender så er vel det et lineær-tv problem? Har man appen så ligger alltid sendingen der. Utenom de faste kanalene.

Om man vil se mye sykkel så er det jo ingen alternativer til D+. Med unntak av cx og vm så sender ikke tv2 noe D+ ikke har, og det koster penger, samtidig som det er reklame. Sistnevnte er hovedgrunnen (i tillegg til veldig dårlig kommentering) til at jeg ikke kjøper tv2 sport.

 

Endret av JoeT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Er riktignok noen år siden jeg hadde Eurosport player, men da var det Eurosport 1 og 2 som var tv kanalene også var det masse "kanaler" på appen som sendte feks sykkelritt om det gikk French Open på hovedkanalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torbjornhb skrev (1 time siden):

Er ikke de fleste av disse kanalene inkludert i de fleste TV-pakker? Og de kanalene som mangler kan vel velges inn for poeng?

Nja. Eurosport norge og eurosport 1 er ofte i kanalpakkene og en del sykkel sendes jo der. tv3/max etc har i hvert fall ikke jeg sett brukt til sykkel, kun "store" norske idretter som ski og håndball og sånt (kanskje tennis om Casper ruud er i finalen). Men discovery plus sender en god del som strømming only og jeg har i hvert fall slitt med å finne en god oversikt over hva som går hvor og når. 

Nå som det er Australian Open i tennis sendes f.eks det på begge eurosport lineær-kanalene, men enda mye mer på strømming. F.eks første kampen til Casper Ruud gikk kun på strømming. Mistenker jo det er bevisst for å få folk til å abonnere. 

http://norskenduro.no - Alle norske enduroresultater på ett sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knuthaug skrev (3 minutter siden):

Nja. Eurosport norge og eurosport 1 er ofte i kanalpakkene og en del sykkel sendes jo der. tv3/max etc har i hvert fall ikke jeg sett brukt til sykkel, kun "store" norske idretter som ski og håndball og sånt (kanskje tennis om Casper ruud er i finalen). Men discovery plus sender en god del som strømming only og jeg har i hvert fall slitt med å finne en god oversikt over hva som går hvor og når. 

Nå som det er Australian Open i tennis sendes f.eks det på begge eurosport lineær-kanalene, men enda mye mer på strømming. F.eks første kampen til Casper Ruud gikk kun på strømming. Mistenker jo det er bevisst for å få folk til å abonnere. 

Mulig...

Hos Altibox er Eurosport et eget valg som krever 5 poeng, men da inkluderer det alle Eurosport kanalene. Trodde dette også gjaldt de fleste andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også ved første øyekast at Eddy som alltid har sett litt babyface ut begynner å bære preg av tidens tann. Men ved andre øyekast kan det godt se ut som en kombinasjon av det og godt deffa.

Har ikke trua, men lever i håpet om at det fortsatt bor noen kule seiere i Edvald!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnoos skrev (2 timer siden):

Syns også ved første øyekast at Eddy som alltid har sett litt babyface ut begynner å bære preg av tidens tann. Men ved andre øyekast kan det godt se ut som en kombinasjon av det og godt deffa.

Har ikke trua, men lever i håpet om at det fortsatt bor noen kule seiere i Edvald!

Det er noe som ikke helt stemmer med det bildet der, for store sko og jakke. Men han ser jo mer raka ut en tidligere syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OleF skrev (18 minutter siden):

Det er noe som ikke helt stemmer med det bildet der, for store sko og jakke. Men han ser jo mer raka ut en tidligere syntes jeg.

Kanskje de har kledd han opp fort og gale for å lage noen PR-bilder. Ser at han nok må bruke litt fugemasse mellom lår og sykkelbukse for å unngå å samle vind 😄  Kanskje han har følt kniven på strupen, og prøvd å gjøre alt riktig for å sikre seg sin siste jobb. Hadde unnet han en siste seier i en lang klassiker som er litt for hard for spurtere. Tipper han er veldig innstilt på å gjøre hjelperytter-jobb. Men hvis han gjør et par bra resultater på klassikerne så får han gjerne plutselig sjansen i Tour de France.

Tape.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda skrev (28 minutter siden):

Hva skjer med de skoa? De bruker jo Van Rysell sine egne sko. Hadde han glemt sine egne og måtte låne noen til foto shoot.  Typsisk fransk å ikke har styr på ting

Mer sannsynlig at han bruker sine egne/sko fra gamlelaget da de var sponset av Spesh. Men det er nok fotoshoot-oppsett det der ja, shortsen er alt for stor også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...