Gå til innhold

Proffsesongen 2024


Valentino

Anbefalte innlegg

Gli moderatori får nestemme om det er riktig med en tråd for all proffsykling unntatt TdF.

Anyway. Exit brune bukser og Citroën. Nedtur det, men ellers bra:

image.png.921a833bd62cb9d56cb33650c0e5690f.png

Stusser litt over venstreermet til mannen til venstre. Vive la difference?

  • Like 2

Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda skrev (1 time siden):

Eget utøver navn på ryggen også. 

Spennende om dette går gjennom på rittdraktene.  Var jo et lag som for noen år siden prøvde på noe tilsvarende, men fikk beskjed fra UCI om at alle måtte ha like drakter - bortsett fra mesterdrakter og striper på ermene da. Flere lag har rytternavn på ryggen på treningsdraktene. 

  • Like 1

Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei

Sykkeltilpasser hos sFit_Helse

Grunnlegger av Terrengsykkelrittet

For tiden i utdanningspermisjon.
Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Egentlig mest imponert over at han fortsatt har motivasjon til å sykle på toppnivå. Denne gangen på et worldteam. Vet ikke helt om jeg vil kalle det utrolig spennende, men han får vell noen muligheter for å kjøre for egne sjanse, klassikerne og vil ellers være i en hjelperytterrolle vil jeg tro.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruskverner skrev (6 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hva laget tenker, og jeg skjønner ikke hva han selv tenker.

Men det er gøy hvis han fortsatt har motivasjonen og trua på egne sjanser.

Jeg skjønner ikke noe av de som gjennomgår slike sykkelritt tenker, så jeg bare bøyer meg i støvet og gleder meg til å se Eddy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråstein skrev (12 minutter siden):

Edvald tenker: Kult, jeg får penger for å sykle et år til i stedet for å se meg om etter en vanlig jobb.

AG2R tenker: Dette er et kult navn å ha på listen vår i franske ritt.

Edvald tenker: Jeg elsker å sykle, og her har jeg mulighet til å sykle ett år til.

Tanken slår deg ikke?

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesongen starter nå med Tour Down under. Abstinensene etter å få sett proffene sykle har meldt seg, men så var spørsmålet. Hvor får man sett dette? Er det i det heletatt mulig eller må vi ta til takke med 5 minutter med høydepunkter på youtube?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders and skrev (7 timer siden):

Sesongen starter nå med Tour Down under. Abstinensene etter å få sett proffene sykle har meldt seg, men så var spørsmålet. Hvor får man sett dette? Er det i det heletatt mulig eller må vi ta til takke med 5 minutter med høydepunkter på youtube?

Lurer på det samme. Hvor får man mest sykkel for penga i år, bortsett fra tv2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at Edvald har fått lag. Skulle han plutselig få resultater igjen hadde det vært hyggelig. 

Flere enn meg som synes han ser ganske skarp ut i kroppen nå? Synes de beina der så ganske så deffa ut?

  • Like 1

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...