Gå til innhold

Proffsesongen 2024


Valentino

Anbefalte innlegg

Hadde gledet meg til å se UnoX sesongdebutere på Mallorca i dag på Eurosport Norge som de annonserer med på sendeplanen. Men nei da. I beste Eurosportstil sendes det tennis i stedet. Fy flate som jeg savner GCN allerede.

  • Like 2
  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kettill skrev (3 timer siden):

Hadde gledet meg til å se UnoX sesongdebutere på Mallorca i dag på Eurosport Norge som de annonserer med på sendeplanen. Men nei da. I beste Eurosportstil sendes det tennis i stedet. Fy flate som jeg savner GCN allerede.

Kunne ikke gå på en sesong med denne usikkerheten så ble Discovery+. Samme mulighet som GCN med valg av språk på kommentarer. Ikke like intuitivt for å se ritt i opptak som hos GCN, men kommer nok inn i det. Fikk drømt meg bort til fantastiske Mallorca med Trofeo Calvia på rulla i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hen9ng skrev (10 timer siden):

Kjenner abstinensene komme, men byr meg så innmari i mot å støtte Discovery med å signe up for Discovery+ etter avgjørelsen om å legge ned GCN+. 

Har samme moralske dilemma, irriterer meg sikkert veldig helt til jeg i ren affekt vil se sykkelritt og abonnerer likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosandholm skrev (46 minutter siden):

Har samme moralske dilemma, irriterer meg sikkert veldig helt til jeg i ren affekt vil se sykkelritt og abonnerer likevel...

Her også. Likte ikke det Discovery gjorde med Gcn. De kunne bare doblet prisen om de ikke tjente nok penger, for Gcn var nesten for billig.

MEN, jeg må se sykkel, sa da ble det D+. Så lenge de sender omtrent like mye ritt som gcn så er jeg fornøyd med å betale 200 kr/mnd.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JoeT skrev (På 17.1.2024 den 8.32):

Det vet jeg ikke. Er riktignok noen år siden jeg hadde Eurosport player, men da var det Eurosport 1 og 2 som var tv kanalene også var det masse "kanaler" på appen som sendte feks sykkelritt om det gikk French Open på hovedkanalen. 

Allerede på årets første ritt på Mallorca så skjedde jo dette. Riktignok bare et lite treningsritt på Mallorca, men det sto på planen på Eurosport, men det ble sendt Australian Open i tennis i stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo litt gøy at det var Hoelgård som var med å kjempe om 4.plassen. Det så et øyeblikk ut som han ga opp før målstreken, men det var vel en Lotto (?) rytter som stengte ham inne.

Driver emtb.no og emtbvideos.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa, var litt tam avslutning fra ham synes jeg. Lå langt bak, prøvde seg med noen tråkk før han ga seg temmelig kjapt. Men sterkt å være med i gruppe 2 da. Ok sesongstart fra UnoX, men ikke noe gjennombrudd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det så ut som han trakk seg for at han kom for nær gjerdet som av en eller annen grunn smalnet inn med noen hundre meter igjen. Og da ble det liten plass på siden av Lotto-rytteren. Det var noe gestikulering der også. Men Grenlandsplogen inn like bak i den løypa der da, det er sterkt. Han regner jeg med gjorde litt grovarbeid underveis også.

Syns spurten til Alex var bra jeg også. Gerben Thijssen er ingen sinke og det var mange raske bak ham. Men det beste er at de ypper seg i finalene mot langt mer dekorerte lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerdet la jeg ikke merke til, det forklarer hvorfor han var så lite blid da han passerte mål-linja.

Men han lærte nok at det er lurt å være litt mer offensiv mot slutten, med en litt sterkere posisjon hadde det blitt mange flere poeng med samme innsats. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke helt se noen grunner til at WvA ønsker å skifte til Bora for å måtte dele rittkalender med både Roglic og Evenepoel. Han burde isf bytte til et lag der han er soleklar kaptein i alle ritt han ønsker å kjøre. Han er jo forsåvidt det nå, men ikke på TdF, som betyr mye for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det nødvendigvis er slik at alle som har red bull avtale nå må inn på red bull laget. Ikke sikkert det er på samme budsjett en gang (globalt eller nasjonalt)

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så uvanlig. Redbull sponser mye folk på mange forskjellige team 

Blant de største stjernene er vel Marc Marques, og han kjører ikke på Redbull KTM laget. Er vel også flere fotballspillere som er sponset, men som ikke spiller på noen av Redbullagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

runermm skrev (3 timer siden):

Men ligger det ikke en interessekonflikt her? Hadde vært veldig rart hvis Pog syklet med hjelm fra Visma, eller?  Rog med UAE-hjelm, er det tenkbart? 

Tenker det samme. Regner med att Red bull vil ha logoen sin på draktene. Blir litt rart att flere i sykkelfeltet på andre lag sykkler med red bull hjelm. Men mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...