Gå til innhold

Hva skjedde?


Anbefalte innlegg

De har valgt minste motstands vei. Neppe det klokeste å gjøre, men da slipper de å tenke mer på det. Da er det bare å vente på en ketsjupflaske av frigjort kapasitet som går utelukkende til førsteklasses sykkeljournalistikk.

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg ble også svært overrasket i dag når jeg fikk med meg at forumet inne på terrengsykkel.no allerede er nedlagt! Hadde sett for meg en fornøyelig stund med noen nerde-topics med tilhørende kommentarer med diverse pirking og sleivkommentarer. Men neida, slik ble det ikke. Det var trist. Min umiddelbare respons var å melde meg inn her og avslutte abonnementet til Fri Flyt. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SteinT skrev (1 minutt siden):

Jeg ble også svært overrasket i dag når jeg fikk med meg at forumet inne på terrengsykkel.no allerede er nedlagt! Hadde sett for meg en fornøyelig stund med noen nerde-topics med tilhørende kommentarer med diverse pirking og sleivkommentarer. Men neida, slik ble det ikke. Det var trist. Min umiddelbare respons var å melde meg inn her og avslutte abonnementet til Fri Flyt. 

Godt å høre at du fant veien hit, velkommen skal du være. Nerding, pirking og sleiving lever videre.

  • Like 5
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

runermm skrev (På 18.7.2023 den 18.10):

De har valgt minste motstands vei. Neppe det klokeste å gjøre, men da slipper de å tenke mer på det. Da er det bare å vente på en ketsjupflaske av frigjort kapasitet som går utelukkende til førsteklasses sykkeljournalistikk.

Jeg har sagt opp abo i friflyt men har vel igjen noen måneder som medlem og får bladet i posten enda. I forrige blad stod det "i neste blad ser vi nærmere på ny sram transmission xx". Fulgte de det opp? Neida.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tid siden hadde jeg pekefingeren over bestill-knappen på et Terrengsykkel.no abo for første gang på ti år; av en eller annen grunn ble det ikke til at jeg klikka på den knappen. I dag lette jeg etter litt info om hvordan det hadde gått i kvalik i utfor-VM og tenkte at ts-forumet måtte jo være perfekt arena for å finne info og fikk en kjip beskjed.. (Abo blir det garantert ikke) Bra insj., dette da! - Fikk til og med sikra meg samme brukernavn som i gamle dager 🤓

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
JarleB skrev (3 minutter siden):

Men nå er det oppe igjen.....kommer det til å fortsette mon tro ? 

Terrengsykkelforumet har nå vært oppe hele tiden, men de sa jo at det skulle stenges for nye poster og registrering. Hvorvidt de faktisk har skrudd av dette aner jeg ikke.

  • Like 1

Sykkel.org for sykkelentusiaster på alle slags underlag og styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perbl skrev (5 timer siden):

Terrengsykkelforumet har nå vært oppe hele tiden, men de sa jo at det skulle stenges for nye poster og registrering. Hvorvidt de faktisk har skrudd av dette aner jeg ikke.

Det er bare lesemulighet i dette øyeblikk. Varer nok ikke lenge.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gråstein skrev (1 time siden):

Det er så trist... Jeg har ikke skrevet mye som er verdt å ta vare på, men burde jeg poste et par turrapporter på det nye forumet også?

Ja kom igjen sier jeg. Artig med sykler og utstyrsprat, for all del, men trivelig å lese at syklene blir brukt også😀

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...