Roy Sigurd Karlsbakk Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 Jeg var innom gamleforumet i dag og så at det plutselig var borte. Hva skjedde egentlig? Hadde det ikke vært bedre å gi stafettpinnen til noen andre og beholdt historikk enn å bare legge ned hele driten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
runermm Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 De har valgt minste motstands vei. Neppe det klokeste å gjøre, men da slipper de å tenke mer på det. Da er det bare å vente på en ketsjupflaske av frigjort kapasitet som går utelukkende til førsteklasses sykkeljournalistikk. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy Sigurd Karlsbakk Posted July 18, 2023 Author Share Posted July 18, 2023 De kunne i det minste vente til noen tok over og så overlatt historiske data til dem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
runermm Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 De har fått det tilbudet, men ønsket ikke å forfølge det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy Sigurd Karlsbakk Posted July 20, 2023 Author Share Posted July 20, 2023 De kunne jo i det minste overlatt en backup av trådene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirikur Posted July 21, 2023 Share Posted July 21, 2023 Ja, mange ønsker det. Men de kan ikke pga "personvern". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteinT Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 Jeg ble også svært overrasket i dag når jeg fikk med meg at forumet inne på terrengsykkel.no allerede er nedlagt! Hadde sett for meg en fornøyelig stund med noen nerde-topics med tilhørende kommentarer med diverse pirking og sleivkommentarer. Men neida, slik ble det ikke. Det var trist. Min umiddelbare respons var å melde meg inn her og avslutte abonnementet til Fri Flyt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 SteinT skrev (1 minutt siden): Jeg ble også svært overrasket i dag når jeg fikk med meg at forumet inne på terrengsykkel.no allerede er nedlagt! Hadde sett for meg en fornøyelig stund med noen nerde-topics med tilhørende kommentarer med diverse pirking og sleivkommentarer. Men neida, slik ble det ikke. Det var trist. Min umiddelbare respons var å melde meg inn her og avslutte abonnementet til Fri Flyt. Godt å høre at du fant veien hit, velkommen skal du være. Nerding, pirking og sleiving lever videre. 5 1 Quote Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbjornhb Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 Syntes allerede dette forumet er så mye bedre, at jeg bruker det mer aktivt enn det gamle. Superduper kudos til @baroudeur!🙌 8 1 Quote https://pulssonen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gew88 Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 runermm skrev (På 18.7.2023 den 18.10): De har valgt minste motstands vei. Neppe det klokeste å gjøre, men da slipper de å tenke mer på det. Da er det bare å vente på en ketsjupflaske av frigjort kapasitet som går utelukkende til førsteklasses sykkeljournalistikk. Jeg har sagt opp abo i friflyt men har vel igjen noen måneder som medlem og får bladet i posten enda. I forrige blad stod det "i neste blad ser vi nærmere på ny sram transmission xx". Fulgte de det opp? Neida.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbl Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 Er vel redd at å spare litt penger på forumdrift neppe frigir nok ressurser til et stort løft for øvrig aktivitet. Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleF Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 (edited) Hvor lenge holder di landevei.no i gang tro? Sku ønske vi hadde en lignende side som danskene har (https://www.feltet.dk/) Vi hadde jo procycling.no ei stund. Men uansett liker jeg dette nye forumet mye bedre en det gamle alllerede. Edited July 31, 2023 by OleF 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pete Posted August 4, 2023 Share Posted August 4, 2023 For en tid siden hadde jeg pekefingeren over bestill-knappen på et Terrengsykkel.no abo for første gang på ti år; av en eller annen grunn ble det ikke til at jeg klikka på den knappen. I dag lette jeg etter litt info om hvordan det hadde gått i kvalik i utfor-VM og tenkte at ts-forumet måtte jo være perfekt arena for å finne info og fikk en kjip beskjed.. (Abo blir det garantert ikke) Bra insj., dette da! - Fikk til og med sikra meg samme brukernavn som i gamle dager 🤓 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JarleB Posted August 22, 2023 Share Posted August 22, 2023 Men nå er det oppe igjen.....kommer det til å fortsette mon tro ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbl Posted August 22, 2023 Share Posted August 22, 2023 JarleB skrev (3 minutter siden): Men nå er det oppe igjen.....kommer det til å fortsette mon tro ? Terrengsykkelforumet har nå vært oppe hele tiden, men de sa jo at det skulle stenges for nye poster og registrering. Hvorvidt de faktisk har skrudd av dette aner jeg ikke. 1 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirikur Posted August 22, 2023 Share Posted August 22, 2023 perbl skrev (5 timer siden): Terrengsykkelforumet har nå vært oppe hele tiden, men de sa jo at det skulle stenges for nye poster og registrering. Hvorvidt de faktisk har skrudd av dette aner jeg ikke. Det er bare lesemulighet i dette øyeblikk. Varer nok ikke lenge. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsB Posted December 14, 2023 Share Posted December 14, 2023 Nå har de startet å slette gamle tråder. Min fra 2008 er borte: https://www.terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=613500#Post613500 LarsB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torhovland Posted December 14, 2023 Share Posted December 14, 2023 Skal dei slette ein og ein tråd? Då spørst det om dei får frigjort så mykje kapasitet som dei håpar på 😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gråstein Posted December 14, 2023 Share Posted December 14, 2023 Det er så trist... Jeg har ikke skrevet mye som er verdt å ta vare på, men burde jeg poste et par turrapporter på det nye forumet også? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ndreas Posted December 14, 2023 Share Posted December 14, 2023 Ja! Så lenge turene kan gjentas eller er til inspirasjon er det minst 100% innafor! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saktetur Posted December 14, 2023 Share Posted December 14, 2023 Gråstein skrev (1 time siden): Det er så trist... Jeg har ikke skrevet mye som er verdt å ta vare på, men burde jeg poste et par turrapporter på det nye forumet også? Ja kom igjen sier jeg. Artig med sykler og utstyrsprat, for all del, men trivelig å lese at syklene blir brukt også😀 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts