Gå til innhold

Pappavitser


Anbefalte innlegg

Jeg tar papparollen blodig seriøst, og et av mine viktigste ansvarsområder er pappavitser. Jo tørrere og teitere, jo bedre er de. 
Men nå begynner jeg å gå litt tom for materiale og jeg jobber ikke akkurat som vitsemaker heller, og trenger påfyll. 
Har du pappavitser på lager som gir panneklask og "pappaaaa...." ? Kan gjerne være på engelsk. Kom så med dem! 😃

--

Vet du hvor mange av amerikansk urbefolkning man får plass til i et tre? 
En hel stamme.. 

Men hvorfor har de så dårlig ånde? 
Fordi de har spyd.. 

  • Like 1
  • Haha 1

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange på lager selv, men instagramkontoen «dadsaysjokes» har mye bra 🙂

NRK sine Tour de France radiosendinger i sommer var jo tidvis pappavitsmaraton. Husker denne:

Hvorfor tok guttungen med seg sykkelen i senga? 
Han var så lei av å gå i søvne..

 

Endret av kjibavigå
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baronKanon skrev (1 time siden):

Hva kaller du en elefant uten betydning?
- Irrelefant!

Ahh, den var bra, har kun hørt den på engelsk uten å tenke på at den kunne oversettes sånn. 😄 

NOTS - Probike AS, Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er vel litt "you had to be there", men jeg føler at den så definitivt går inn i pappavits-sjangeren. Det er fra en chat jeg hadde med datteren min for en del år siden. Ganske stolt av den og alle mine jevnaldrende kompiser ler godt av den.

image.png.270b192f47a39b1432ed079ce5b95e06.png

Endret av Raskall
  • Like 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...