Roy Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Jeg tar papparollen blodig seriøst, og et av mine viktigste ansvarsområder er pappavitser. Jo tørrere og teitere, jo bedre er de. Men nå begynner jeg å gå litt tom for materiale og jeg jobber ikke akkurat som vitsemaker heller, og trenger påfyll. Har du pappavitser på lager som gir panneklask og "pappaaaa...." ? Kan gjerne være på engelsk. Kom så med dem! 😃 -- Vet du hvor mange av amerikansk urbefolkning man får plass til i et tre? En hel stamme.. Men hvorfor har de så dårlig ånde? Fordi de har spyd.. 1 1 Siter Probike AS - Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjibavigå Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august (endret) Har ikke så mange på lager selv, men instagramkontoen «dadsaysjokes» har mye bra 🙂 NRK sine Tour de France radiosendinger i sommer var jo tidvis pappavitsmaraton. Husker denne: Hvorfor tok guttungen med seg sykkelen i senga? Han var så lei av å gå i søvne.. Endret 29. august av kjibavigå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarsB Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Hørt om badevakten som slutta fordi oppgavene var så vansklie? I love to tell dad jokes. - Does he laugh? LarsB 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baronKanon Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Hva kaller du en elefant uten betydning?- Irrelefant! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roy Skrevet 29. august Forfatter Del Skrevet 29. august baronKanon skrev (1 time siden): Hva kaller du en elefant uten betydning?- Irrelefant! Ahh, den var bra, har kun hørt den på engelsk uten å tenke på at den kunne oversettes sånn. 😄 Siter Probike AS - Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arne_and Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Det er en pappavitssamling på Spotify (vel, sikkert flere enn én men her er en): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slit1 Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Vet du hvorfor Knerten liker å sove på ryggen? Fordi han hater å våkne på morgenkvisten…. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baronKanon Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Hvorfor kan ikke jeg svi grøten, når Tyrihansveien? og en som var mer relevant/morsom på 80-tallet: Kåre Will Noch, men Gro Har lem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jokr Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Hvorfor kan ikke A bli B når N er K? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jokr Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august I jus went out to pick up 6 Sprit, but when I came home I realiced I picked 7up Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Garpen Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Q: How do you tell if this is a dad joke? A: It's a parent. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frawo Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august (endret) Hvorfor kan ikke jeg dra den når rododendron? Endret 29. august av frawo Leif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirikur Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Pappahumor er en kunstform som det ikke kan gis en oppskrift på. Den er helst situasjonsbetinget og ofte et ordspill eller punchline i nuet basert på hva noen har sagt eller gjort. Suksess måles i volumet på mottakernes snøfting. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knutspeed Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august (endret) NRK må ha en pappa-journalist eller to på desken. Endret 30. august av Knutspeed 3 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingo Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Har du hørt om bakeren som dro på loffen? Og så kom politiet og kneip han. Har du hørt om snekkeren som lista seg rundt hjørnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bailey Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roy Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august -I think I just saw a wolf!! -Where? -No, a regular one.. 3 Siter Probike AS - Ibis, Forestal og Production Privee Sykler + Outbound Ligthing lykter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raskall Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august (endret) Denne er vel litt "you had to be there", men jeg føler at den så definitivt går inn i pappavits-sjangeren. Det er fra en chat jeg hadde med datteren min for en del år siden. Ganske stolt av den og alle mine jevnaldrende kompiser ler godt av den. Endret 31. august av Raskall 1 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erikskon Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august (endret) Den var allerede tatt ser jeg nå... Endret 31. august av erikskon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarsB Skrevet 15. september Del Skrevet 15. september For den oppdaterte pappa: "Akkurat nå er det et problem for Erna at Sindre Finnes" "Etter i dag kan det fort bli Sindre Fantes" LarsB 2 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joaaso Skrevet 15. september Del Skrevet 15. september (endret) Knutspeed skrev (På 30.8.2023 den 9.01): NRK må ha en pappa-journalist eller to på desken. VG og..! Forsiden nå; Endret 15. september av Joaaso 1 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kopp Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Kan anbefale alle fedre å lese dette smykket vedrørende pappavitsens fetter, pappathrilleren. https://maxread.substack.com/p/90s-dad-thrillers-a-list 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dtd Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Vet dere hvorfor pappaer har bra humor? Fordi de har hu mor. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juffe Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Jeg kan telle til mat. En, to, mat. Siter "Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juffe Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Irma 1000 kom med denne (fritt etter hukommelsen): To brødre, den ene het Emba og den andre Kamuf. Etternavn Larsen. 2 Siter "Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.