Gå til innhold

Ritt- og resultatdiskusjon


baroudeur

Anbefalte innlegg

Hadde jo helt glemt denne tråden. Mads Pedersen i form er et monster av en syklist. Kjører inn utbryteren nesten på egen hånd samtidig som han tetter alle støt fra halehenget og avslutter med spurtseier. Alt på de siste 5-6 km i Provence. 

Kopecky, O`Connor, Evenepoel, Carapaz, Ewan (med Kristoff på tredje). Sesongen er i gang folkens!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Clasica Jaen på Eurosport i går, kuult ritt! 6-7 partier med grus og brostein i siste halvdel. Aldri sett eller hørt om rittet før, men absolutt severdig. Spennende startfelt var det óg. Fin oppvarming til klassikersesongen. 

Endret av Howard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howard skrev (8 timer siden):

Så Clasica Jaen på Eurosport i går, kuult ritt! 6-7 partier med grus og brostein i siste halvdel. Aldri sett eller hørt om rittet før, men absolutt severdig. Spennende startfelt var det óg. Fin oppvarming til klassikersesongen. 

Enig. Har sett det de to foregående åra også. Imponerende sykling av Lazkano var det også. Synd med Hagenes da, som ble ofret for at Van Aert skulle sykle inn til sisteplass 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kragebeinsbrudd for THJ i dag ja 😕 Samtidig sykler Leknessund inn til 45. plass sammenlagt i Algarve... Det har vært en mager poengfangst den første måneden av sesongen. I morgen begynner UAE Tour, uten UX, men med Tudor... Tudor ser ut til å bli en tøff konkurrent om friplasser i WT ritt for neste år. Men det er tidlig i sesongen, satser på samme utvikling som i fjor!

  • Sad 1

Driver emtb.no og emtbvideos.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knut7 skrev (51 minutter siden):

Kragebeinsbrudd for THJ i dag ja 😕 Samtidig sykler Leknessund inn til 45. plass sammenlagt i Algarve... Det har vært en mager poengfangst den første måneden av sesongen. I morgen begynner UAE Tour, uten UX, men med Tudor... Tudor ser ut til å bli en tøff konkurrent om friplasser i WT ritt for neste år. Men det er tidlig i sesongen, satser på samme utvikling som i fjor!

Det er kjipt. Satser på han kommer seg til Touren. Litt stang ut ja for uno-x, mest uflaks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med kragebensbrudd, men når han først skal ryke noe så er jo det ganske grei skurring. Vet ikke om han skal operere, men uansett tar det ikke lang tid før han sitter på rulla.

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baroudeur skrev (15 timer siden):

Ikke uventet basert på forrige sesong og måtte det beste lag vinne. Jeg tror det er Uno-X, men det er ikke sikkert. 

Foreløpig holder jeg (dessverre) Tudor som favoritter for å ta det. De har kjørt overbevisende i innledning og er stadig med å prege rittene og er som regel «opp i der». I tillegg har de styrket seg siden i fjor, så jeg vil anta de forsøker å unngå samme duppen de hadde i fjor. UNO-X på sitt beste er bedre, men jeg usikker på om de klarer å ta poeng jevnt nok. Time will show! Jeg krysser fingrene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olechr skrev (På 19.2.2024 den 8.43):

Kjipt med kragebensbrudd, men når han først skal ryke noe så er jo det ganske grei skurring. Vet ikke om han skal operere, men uansett tar det ikke lang tid før han sitter på rulla.

Mener jeg hørte at han skulle opereres i slutten av denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er gode nyheter med eller uten operasjon. Med operasjon sitter man jo på sykkelen nesten så fort man er ute av sykehus. 

Ole Christian Fagerli

Jobber med sykkelklær hos Kalas Norge.

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olechr skrev (5 minutter siden):

Vet ikke om det er gode nyheter med eller uten operasjon. Med operasjon sitter man jo på sykkelen nesten så fort man er ute av sykehus. 

Jeg var i hvert fall glad for min da jeg knuste mitt 🙂

  • Like 1

"Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...