Gå til innhold

Røverkjøp og gode tilbud


Akaly

Anbefalte innlegg

Olechr skrev (4 minutter siden):

Var spent på hvor fort det kom til å bli utsolgt. Vurderte å bruke det som julegave ønske, men tok ikke kjangsen å kjøpte den selv. 🙂

Lucky you, drev og så på akkurat slike pumper igår på dagen, XXL er ikke akkurat en butikk jeg pleier å tråle innom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosandholm skrev (47 minutter siden):

Er nok Bikester som blingser da de bare fins i 35, 40 og 45:
https://www.continental-tires.com/products/b2c/bicycle/tires/terra-speed-protection/

Men det skal sies at Terra Speed i 40 mm er mer lik andre dekk i 38 mm, f.eks Maxxis Rambler. De er også mindre enn Zipp Xplr i 40 mm. 

  • Thanks 1

Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei

Sykkeltilpasser hos sFit_Helse

Grunnlegger av Terrengsykkelrittet

For tiden i utdanningspermisjon.
Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arne_and skrev (På 5.12.2023 den 10.59):

Sykkelkomponenter har 25% på de allerede gode prisene på Magura for kundeklubbmedlemmer, siste dag i dag.

Tja, Sykkelkomponenter sine priser på Magura er ikke så fantastiske lengre. Det var en gang rundt 1500 kr for et Trail sett og mye har skjedd med kronekurs osv siden den gang, men at det samme settet nå koster 2700 kr synes jeg er rart. Fra Tyskland får man det fortsatt for 146 EUR inludert frakt og moms. Fra Bike-Discount (https://www.bike-discount.de/en/magura-mt-trail-sport-hc-1-finger-disc-brake-set?number=20045354)

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas skrev (På 8.12.2023 den 12.14):

OUTLET10 gir 10% ekstra på sykler og utstyr i Canyons outlet

Bestilte en sykkel + litt annet utstyr derifra forrige uke, og en fikk ikke 10 prosent ekstra rabatt på sykkelen. Fikk 10 prosent rabatt på alt annet som ble lagt i handlekurven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VPG har 30% salg på Rocky Mountain nå:

https://www.vpg.no/sykkel/sykler/f/manufacturer=rocky-mountain?order=od-recommendation&p=1

Har hatt en Solo Carbon 50 i tankene lenge, som nå ble en no-brainer. 

Hadde jeg ikke hatt en elsykkel måtte jeg vurdert en Altitude eller Instinct Powerplay og - må jo være bransjens kraftigste elmotor. 

 

Endret av Mr. Blomst
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...