Gå til innhold

Røverkjøp og gode tilbud


Akaly

Anbefalte innlegg

Er det noen som har kjøpt eller har info om nextie mtb-settet hos xxl?

https://www.xxl.no/nextie-mtb-trail-wheelset-with-dt-350-straight-pull-mtb-hjulsett-svart/p/1226446_1_Style

Det er veldig sparsomt med info sammenlignet med landeveis og allroadhjula.

Det står ikke om det er Boost, ingen vekt er oppgitt og det er visst både centerlock og 6 bolt feste for skiver.

Jeg har henvendt meg til kundeservice, men ikke fått svar. Derfor prøver jeg forumet istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i en annen tråd så har jeg bestilt, med tanke om å returnere om det ikke passer. Jeg tenker at det er sannsynlig at det er boost. Jeg håper det er 6-bolt men kan leve med cl. Jeg har et annet DT hjulsett så kan flytte mitt xd boss over.
De hjulene der til 7500 kr er et veldig godt kjøp hvis det viser seg at de har boost.

Endret av Stefan77
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ndreas skrev (32 minutter siden):

Bestilte Allroad så definitivt ikke boost. Har faktisk ikke rukket å åpne pakken enda, men om det ikke er CR som på bildene blir jeg pisst 😄

Du får legge ut noen bilder av hjulsettet når du har pakket det opp, virker til att mange på forumet har handlet dette.

Endret av OleF
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye ymse beskrivelser og prising på XXL denne helga altså. Jeg bestilte denne biben, men litt usikker på hva jeg kommer til å motta. Assos har ingen Mille Equipe shorts så vidt jeg vet. Er det RS9 så er det jo en hyggelig pris med 25% trukket fra.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er spesielt gode om sommeren når alt av sjokolade blir til en flyende klump. En kan såklart kjøpe PurePower barsene i havre, men litt med litt taktisk plassering av fingrene klarer man spise de langt bedre Kakao og Caramel&Peanut.

purepower-energy-snack-kakao-fudge-half-1536x1153.jpg

Bilde fra Cykelstart.dk

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olelovold skrev (1 time siden):

God pris på denne dunpåsan hos XXL, -2 comfort er ganske midt i blinken til bikepacking i Norge. 780 gram er ikke ille med en sånn temp-rating.

Wow! Bestilt! Om ikke annet fordi kona trenger ny pose, men blir vel en sjans for å låne om jeg bestemmer meg for å bikepacke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...