Jump to content

Recommended Posts

Posted

Fantastisk bra jobbet, jeg setter veldig stor pris på det. 
Så langt ser det ut som om ‘sjelen’ og tonen fra ts er blitt med over, og når forumløsningen også da er vesentlig mer moderne og brukervennlig blir dette ti tomler opp fra min side. 
Vi konkurrerer nok straks med Kvinneguiden igjen hva treff i Google på alt mellom himmel og jord angår!

Og når vi 500 medlemmer i løpet av helgen?

• Like 3
  • Thanks 1

.

Posted

Fantastisk innsats av @baroudeur, føler også mye av det som var bra med gammelforumet virker å ha blitt med over. Nå har vi til og med en teknisk plattform der det er bortimot inuitivt å laste opp bilder, og forhåpentligvis fungerende paginering i lange tråder 🙂 

• Thanks 1

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Posted
baroudeur skrev (1 time siden):

Vi klarte det nesten. Velkommen til @lkal som medlem nummer 500!

Vi godkjenner mandag! Ikke dårlig, 500 forummedlemmer altså 👏🏻👏🏻👏🏻

• Like 2

.

• 2 weeks later...
Posted
RoyE skrev (På 7.8.2023 den 17.24):

Vi godkjenner mandag! Ikke dårlig, 500 forummedlemmer altså 👏🏻👏🏻👏🏻

Da kan vi løfte hjelmene for @hcbang som ble forumets medlem nummer 600.

• Like 4
  • Haha 1

Vive le forum!

Posted
baroudeur skrev (6 timer siden):

Da kan vi løfte hjelmene for @hcbang som ble forumets medlem nummer 600.

Jøsses. Det gikk fort. 

Når tror vi at vi når 1.000? Innen 1/1? 

• Like 2

.

• baroudeur unpinned this topic
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted (edited)

Jeg syns vi kan tillate oss å tenke på når vi kan ønske registrering av medlem nr 1.000 velkommen. 813 har registrert seg i skrivende stund, 1.000 medlemmer er en skikkelig milepæl. Jeg tror nyttår kommer litt for fort, men jeg gjetter at vi er der 31/1-2024. 

Edited by RoyE
  • Like 5

.

• 4 months later...
Posted

Nå mangler vi kun 14 stk før vi er på 1.000 medlemmer 😄

Registrerer at til og med den svært så bidragsytende @Sepeda fra gamleforumet endelig er på plass! 

• Like 13

.

Posted

Tusen takk, RoyE!

Hyggelig å bli husket.

Må si:

Chapeau, kudos, respekt og champagne til baroudeur for å ha reddet og ført videre forumet.

Og stor takk til andre i driftsgruppen - perbl, ventle, Dandor og Orp_Rezzem - moderatorer LarsB, Jamez, Iselilja, andersar, Andreas og FrodeK - og alle andre kjente og ukjente  entusiaster som har bidratt.

Også flott å se igjen de tre vise menn Alpers, SykkelØyvind og Valentino/Kjetil. Et forum som forener landets ledende sykkeljournalister og grunnleggere av ritt og magasiner med oss glade amatører er verdt sin vekt i karbonfelger med knølhvalsagtannkantform.

Og jeg ser at det bugner over av rapporter og betraktninger og spørsmål og svar. Har merket meg flere tråder jeg skal ha dypdykk i.

Hos meg har livet for en tid løpt fra meg, men jeg finner tilbake. Skal dog ikke plage dere like intens som på gamleforumet. 

• Like 12
  • Thanks 7

S

Posted

Hyggelig at du er her @Sepeda

Jeg har satt pris på alle bidragene dine på "det gamle stedet", men fikk ikke sagt det før det plutselig var borte. 
Håper på nye kvalitetsinnlegg her.

LarsB

• Like 1