Jump to content

Sykkel.org har månedsjubileum

baroudeur

Recommended Posts

Fantastisk bra jobbet, jeg setter veldig stor pris på det. 
Så langt ser det ut som om ‘sjelen’ og tonen fra ts er blitt med over, og når forumløsningen også da er vesentlig mer moderne og brukervennlig blir dette ti tomler opp fra min side. 
Vi konkurrerer nok straks med Kvinneguiden igjen hva treff i Google på alt mellom himmel og jord angår!

Og når vi 500 medlemmer i løpet av helgen?

• Like 2
  • Thanks 1

Fantastisk innsats av @baroudeur, føler også mye av det som var bra med gammelforumet virker å ha blitt med over. Nå har vi til og med en teknisk plattform der det er bortimot inuitivt å laste opp bilder, og forhåpentligvis fungerende paginering i lange tråder 🙂 

• Thanks 1

Sykkel.org for sykkelentusiaster på alle slags underlag og styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

• 2 weeks later...
  • baroudeur unpinned this topic
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jeg syns vi kan tillate oss å tenke på når vi kan ønske registrering av medlem nr 1.000 velkommen. 813 har registrert seg i skrivende stund, 1.000 medlemmer er en skikkelig milepæl. Jeg tror nyttår kommer litt for fort, men jeg gjetter at vi er der 31/1-2024. 

Edited by RoyE
  • Like 5