Gå til innhold

Sykkel.org har månedsjubileum


baroudeur

Anbefalte innlegg

Fantastisk bra jobbet, jeg setter veldig stor pris på det. 
Så langt ser det ut som om ‘sjelen’ og tonen fra ts er blitt med over, og når forumløsningen også da er vesentlig mer moderne og brukervennlig blir dette ti tomler opp fra min side. 
Vi konkurrerer nok straks med Kvinneguiden igjen hva treff i Google på alt mellom himmel og jord angår!

 

Og når vi 500 medlemmer i løpet av helgen?

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk innsats av @baroudeur, føler også mye av det som var bra med gammelforumet virker å ha blitt med over. Nå har vi til og med en teknisk plattform der det er bortimot inuitivt å laste opp bilder, og forhåpentligvis fungerende paginering i lange tråder 🙂 

  • Thanks 1

Sykkel.org for sykkelentusiaster på alle slags underlag og styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • baroudeur avklistret denne emne
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg syns vi kan tillate oss å tenke på når vi kan ønske registrering av medlem nr 1.000 velkommen. 813 har registrert seg i skrivende stund, 1.000 medlemmer er en skikkelig milepæl. Jeg tror nyttår kommer litt for fort, men jeg gjetter at vi er der 31/1-2024. 

Endret av RoyE
  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Tusen takk, RoyE!

Hyggelig å bli husket.

Må si:

Chapeau, kudos, respekt og champagne til baroudeur for å ha reddet og ført videre forumet.

Og stor takk til andre i driftsgruppen - perbl, ventle, Dandor og Orp_Rezzem - moderatorer LarsB, Jamez, Iselilja, andersar, Andreas og FrodeK - og alle andre kjente og ukjente  entusiaster som har bidratt.

Også flott å se igjen de tre vise menn Alpers, SykkelØyvind og Valentino/Kjetil. Et forum som forener landets ledende sykkeljournalister og grunnleggere av ritt og magasiner med oss glade amatører er verdt sin vekt i karbonfelger med knølhvalsagtannkantform.

Og jeg ser at det bugner over av rapporter og betraktninger og spørsmål og svar. Har merket meg flere tråder jeg skal ha dypdykk i.

Hos meg har livet for en tid løpt fra meg, men jeg finner tilbake. Skal dog ikke plage dere like intens som på gamleforumet. 

 

  • Like 12
  • Thanks 7

Moderator-tips: Du behøver ikke sitere dersom du svarer på siste innlegg i tråden eller det er opplagt hvem du svarer til 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...